Hoezo is dat??quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
En Lisa dan?
Roan is de enige die vast staat voor de finale
Dus jij denkt dat het allemaal afhangt van de smsjes?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Fipotje het volgende:
Mijn mening: SCH weet niks..... als je wel wat weet kom met details voor de show desnoods in me pm
Nope geloof absoluut dat de uitslag/winnaar al vast staat, maar ik weet niet of jij de waarheid vertelt :pquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het allemaal afhangt van de smsjes?
Oh maar dat is toch zo interessantquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:19 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Nope geloof absoluut dat de uitslag/winnaar al vast staat, maar ik weet niet of jij de waarheid vertelt :p
Uitstekend idee, SCH, als je wilt bewijzen, doe het dan op deze manierquote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef HaagseHarrie het volgende:
er zal ongetwijfeld nog het e.e.a. niet vaststaan, maar sommige dingen zijn denk ik wel bepaald.
Mensen die er niet in komen te staan, twijfelaars etc. Feit is dat met elke onthulling het script omgegooid zou kunnen worden dus.........
Ik zou zeggen..........zet de relevante dingen, welke ook aangeven dat het klopt, in een rar bestand met een flink wachtwoord op rapidshare of zoiets. Dan kan iedereen het downloaden en geef je het wachtwoord pas als de finale is geweestleuk idee toch??
Wat jij wil. Dan geloof je RTL toch lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:53 schreef TheFrankey het volgende:
En hiermee geef je aan dat de hele boel crap is. Slotje!!!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Hartstikke leuk idee maar ik weet niet wat rapidshare is of rar. Is dat een soort varkensgriep? Heb eerlijk gezegd niet zo'n zin in eigenlijk, ik wil ook helemaal niks bewijzen. Volgens mij is het inmiddels eigenlijk al wel bewezen dat het doorgestoken kaart is.
Nu bewijs je zelf maar weer hoe nep je bent!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Hartstikke leuk idee maar ik weet niet wat rapidshare is of rar. Is dat een soort varkensgriep? Heb eerlijk gezegd niet zo'n zin in eigenlijk, ik wil ook helemaal niks bewijzen. Volgens mij is het inmiddels eigenlijk al wel bewezen dat het doorgestoken kaart is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Mijn Nederlands is in ieder geval een stuk beter!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef Fipotje het volgende:
[..]
![]()
Jouwgeloofwaardigheid is ook door de grond gezakt.
Jij weet net zo veel als mij over wie er in de finale komen of niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |