Dus niet bij die commerciële zender die X-Factor uitzendt?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werk in Hilversum bij de omroep, da's geen geheim hoor.
leuk voor je!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is in ieder geval een stuk beter!
Klopt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus niet bij die commerciële zender die X-Factor uitzendt?
Precies. Danny betaalt welquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:49 schreef SCH het volgende:Kunnen we het niet beter via een notaris doen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:53 schreef TheFrankey het volgende:
En hiermee geef je aan dat de hele boel crap is. Slotje!!!
Madrid, studie, 3 maandenquote:
Juist. Alle haters hier moeten de vorige 'doorgestoken kaart'-topics maar lekker lezen. En als het even kan de andere posts van SCH ook, ik zie geen reden om hem niet te geloven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef BVO het volgende:
Wat een disrespect tegenover SCH hier trouwens. De man die tijdens Idols 1 heel Nederland wees op de corruptie van RTL, zo erg zelfs dat ze het vuurwerk uiteindelijk niet meer konden gebruiken. Hij zit er elk jaar goed op, doorziet het altijd, en nog mensen die hem niet geloven. Ongeloofelijk.
Ik hoop niet dat je hiermee bedoeld dat Rachel (ook uit de categorie 26+) de finale niet haalt...quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
En Lisa dan?
Roan is de enige die vast staat voor de finale
Juist, dat was ook het eerste wat ik vreesde toen ik dit las......... SCH, heeft het uberhaupt wel zin om te stemmen voor vrijdag??quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:34 schreef creno het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hiermee bedoeld dat Rachel (ook uit de categorie 26+) de finale niet haalt...
Nee tuurlijk niet, stemmen heeft sowieso geen zin. Maar het is natuurlijk wel je democrratische plichtquote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef MirKr het volgende:
[..]
Juist, dat was ook het eerste wat ik vreesde toen ik dit las......... SCH, heeft het uberhaupt wel zin om te stemmen voor vrijdag??
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
En Lisa dan?
failquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
En Lisa dan?
Roan stond vast toch, helemaal 100%..quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
En Lisa dan?
Ik quote mezelf maar even SCH.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Dus: in de finale staat Roan, en Jamal en Whatever halen de finale niet?
Eens even kijken of dat dan uitkomt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |