abonnement Unibet Coolblue
pi_69621185
Hoop ook van harte dat er een live cd/dvd komt van magic/woad-tour.... heb zn flauw vermoeden dat het er niet in zit.
pi_69622105
Hij is nu op Nederland 3

Geweldige show Zaterdag!
pi_69622688
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:56 schreef mazeind het volgende:

[..]

Je kon tijdens Out in the Street al zien dat hij prettig verrast was door de ontvangst op zo'n festival. Toch iets nieuws voor hem, in ieder geval in Europa.
volgens mij heeft ie vroeger wel nog op werchter gestaan ook hoor.
Zag er trouwens vet uit op die beelden daarnet. Jammer dat ze slechts twee nummers mochten tonen, die derde Working on a dream, was eigenlijk enkel de speech ...
Hoe komt het eigenlijk dat ie slechts zelden The River speelt, toch één van zijn grootste classics.
pi_69626377
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:23 schreef BramKVO het volgende:

[..]

volgens mij heeft ie vroeger wel nog op werchter gestaan ook hoor.
Zag er trouwens vet uit op die beelden daarnet. Jammer dat ze slechts twee nummers mochten tonen, die derde Working on a dream, was eigenlijk enkel de speech ...
Hoe komt het eigenlijk dat ie slechts zelden The River speelt, toch één van zijn grootste classics.
Misschien heeft hij het terrein van Werchter gebruikt voor een eigen concert. Maar bij mijn weten heeft hij nooit deel uitgemaakt van een Europees festival.

The River komt zo nu en dan nog wel eens voorbij. Als Springsteen-liefhebber vind ik dat best. Dat nummer is inmiddels behoorlijk uitgeleefd; ik mis het in ieder geval niet tijdens een concert, want de man heeft nog zoveel andere heerlijke songs die het live goed doen.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_69626788
Ik vind The River toch nog altijd een supernummer hoor.
En ik ben er praktisch zeker van dat hij toch nog op TW heeft gestaan vroeger ?
pi_69628230
quote:
[b]Op dinsdag 2 juni 2009 09:48 schreef
En ik ben er praktisch zeker van dat hij toch nog op TW heeft gestaan vroeger ?
zaterdag was zijn eerste festival optreden in Europa ooit. afgelopen paar jaar heeft hij wel 2 festivaloptredens gedaan in the US
pi_69630175
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:48 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

zaterdag was zijn eerste festival optreden in Europa ooit. afgelopen paar jaar heeft hij wel 2 festivaloptredens gedaan in the US
Wat een gelul, hij heeft zelfs al is eerder op pinkpop gestaan zei die gister.
pi_69630195
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wat een gelul, hij heeft zelfs al is eerder op pinkpop gestaan zei die gister.
pi_69631614
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wat een gelul, hij heeft zelfs al is eerder op pinkpop gestaan zei die gister.
Beter opletten, vriend. Hij zei dat Nils Lofgren er al eens heeft gestaan. En dat klopt: in 1977.

En voor degenen die nog altijd twijfelen aan een eventueel bezoek aan TW/Rock Werchter:
http://rockwerchter.web-l(...)historie_rock_w.html

Hier staan alle line-ups sinds 1977.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_69633299
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wat een gelul, hij heeft zelfs al is eerder op pinkpop gestaan zei die gister.
Engels blijft lastig
pi_69637037
Bruce ik was niet op pinkpop, maar ik ben blij dat iedereen hem geweldig vind
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:02:44 #262
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_69642114
Het is weer stoer om Springsteen fan te zijn
pi_69642752
Vroeg aan een vriend van me wat ie vond van het optreden van Springsteen . Zijn antwoord : 'ik weet het niet, ben na één nummer naar de camping gegaan '
pi_69650117
Ben toch wel een beetje jaloers op wat er vanavond gespeeld is

Tampere, June 2

1) Badlands
2) Radio Nowhere
3) Prove It All Night
4) Outlaw Pete
5) Out in the Street
6) Hungry Heart
7) Working on a Dream
8) Seeds
9) Johnny 99
10) The Ghost of Tom Joad
11) Raise Your Hand
12) Cover Me
13) Because the Night
14) Thunder Road
15) Waitin' on a Sunny Day
16) The Promised Land
17) The Dark End of the Street (by James Carr, sign request)
18) Kingdom of Days
19) Lonesome Day
20) The Rising
21) Born to Run
----
22) Hard Times
23) Bobby Jean
24) Land of Hope and Dreams
25) American Land
26) Glory Days
27) Santa Claus
28) Dancing in the Dark
pi_69651278
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ben toch wel een beetje jaloers op wat er vanavond gespeeld is
Waarom dat?
pi_69651399
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Waarom dat?
Cover Me, Hungry Heart, Kingdom Of Days en Because The Night zijn toch wel nummers die ik graag op Pinkpop had willen horen. Hopelijk is 28 nummers vanaf nu de standaard, dan heb ik nog wat te verwachten in Juli.
Maar je moet tevreden zijn met wat je iedere keer door Bruce voorgeschoteld krijgt, of het nu 24 of 28 nummers zijn.
pi_69651922
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:56 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

Cover Me, Hungry Heart, Kingdom Of Days en Because The Night zijn toch wel nummers die ik graag op Pinkpop had willen horen. Hopelijk is 28 nummers vanaf nu de standaard, dan heb ik nog wat te verwachten in Juli.
Maar je moet tevreden zijn met wat je iedere keer door Bruce voorgeschoteld krijgt, of het nu 24 of 28 nummers zijn.
Ik hoopte op thunder road/lohad/ghost of tom joad/10th. Allemaal gespeeld, dus ik ben gewoon zeeeer tevreden
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:08:14 #268
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_69653698
Geweldige setlist op "Cover me" na wat hij van mij nooit meer hoeft te spelen
Santa Claus in Juni Zeker weer een kerstmuts op het podium gegooid.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ben toch wel een beetje jaloers op wat er vanavond gespeeld is

Tampere, June 2

1) Badlands
2) Radio Nowhere
3) Prove It All Night
4) Outlaw Pete
5) Out in the Street
6) Hungry Heart
7) Working on a Dream
8) Seeds
9) Johnny 99
10) The Ghost of Tom Joad
11) Raise Your Hand
12) Cover Me
13) Because the Night
14) Thunder Road
15) Waitin' on a Sunny Day
16) The Promised Land
17) The Dark End of the Street (by James Carr, sign request)
18) Kingdom of Days
19) Lonesome Day
20) The Rising
21) Born to Run
----
22) Hard Times
23) Bobby Jean
24) Land of Hope and Dreams
25) American Land
26) Glory Days
27) Santa Claus
28) Dancing in the Dark
pi_69656330
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:08 schreef Benigoi het volgende:
Geweldige setlist op "Cover me" na wat hij van mij nooit meer hoeft te spelen
Santa Claus in Juni Zeker weer een kerstmuts op het podium gegooid.
[..]


Volgens de legende verblijft Santa Claus elf maanden per jaar in Finland...vandaar
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:32:11 #270
44151 SlaggY
Awesome.
pi_69661685
Wat was dat nummer zaterdag met die lange solo op het einde van Nils Lofgren? Klonk erg goed.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_69663132
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:32 schreef SlaggY het volgende:
Wat was dat nummer zaterdag met die lange solo op het einde van Nils Lofgren? Klonk erg goed.
ghost of tom joad
pi_69664307
Zou er iemand nog met opnameapparatuur een bootleg hebben gemaakt van 't concert? Wil het graag nog eens terughoren
pi_69669023
ik vraag me af, volgens mij is het hele concrt wel opgenomen maar mogen ze alleen de nummers uitzenden waar toestemming voor is gegeven.

De kans kan er dus wel zijn dat dit materiaal ooit vrijkomt?
pi_69675503
Exra Pinkpop materiaal @:

http://www.brucespringsteen.net/news/index.html

What a gorgeous sunset at the Pink Pop festival in Landgraaf, Holland, where Bruce and the Band began their 2009 European outdoor tour. Here's "I'm On Fire"—complete—sung by Bruce and the crowd. And view the clip of an amazing moment late in the show, a celebration of Pink Pop Power.
pi_69675927
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:30 schreef Razer het volgende:
Exra Pinkpop materiaal @:

http://www.brucespringsteen.net/news/index.html

What a gorgeous sunset at the Pink Pop festival in Landgraaf, Holland, where Bruce and the Band began their 2009 European outdoor tour. Here's "I'm On Fire"—complete—sung by Bruce and the crowd. And view the clip of an amazing moment late in the show, a celebration of Pink Pop Power.
Goeie shit
pi_69678312
I'm On Fire downloadbaar

Rechtermuisknopje erop, Opslaan als, en dan lekker Full Screen kijken
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:18:41 #277
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_69682292
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:46 schreef Thijsssss het volgende:
I'm On Fire downloadbaar

Rechtermuisknopje erop, Opslaan als, en dan lekker Full Screen kijken
Geweldig
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:28:18 #278
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_69682722
En nog een filmpje van Bruce Springsteen.net

The Legendary E-Street Band
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:47:08 #279
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_69695900
Vanavond is het zover. Ik ben benieuwd of het net zo geniaal is als vorig jaar, maar naar wat ik al gezien heb gehoord heb, gaat het het concert van vorig jaar waarschijnlijk zelfs nog overtreffen.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_69696670
Have fun tonight, Leroy!
pi_69698214
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:47 schreef LeroyBrown het volgende:
Vanavond is het zover. Ik ben benieuwd of het net zo geniaal is als vorig jaar, maar naar wat ik al gezien heb gehoord heb, gaat het het concert van vorig jaar waarschijnlijk zelfs nog overtreffen.
Waar ga je?
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:12:03 #282
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_69698650
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:11 schreef Fargo het volgende:
Have fun tonight, Leroy!
Bedankt, moet lukken!
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Waar ga je?
Stockholm.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_69698689
Ik zie dat je de weg naar TLU hebt gevonden, Leroy!
pi_69699688
Ooooh je gaat drie avonden Leroy! Ik zie het op TLU. . Jeetje, heel veel plezier man!

Mag ik vragen hoe je eigenlijk in Zweden verzeild bent geraakt?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69721368
Stockholm, June 4

1. WHO'LL STOP THE RAIN?
2. Badlands
3. My Lucky Day
4. Prove It All Night
5. Outlaw Pete
6. Out In The Street
7. Working On A Dream
8. Seeds
9. Johnny 99
10. The Ghost Of Tom Joad
11. Raise Your Hand
12. I'm Goin' Down (request)
13. Cadillac Ranch (request)
14. Because The Night (request)
15. Wild Thing (request)
16. Waitin' On A Sunny Day
17. The Promised Land
18. The Wrestler
19. Kingdom Of Days
20. Lonesome Day
21. The Rising
22. Born To Run

ENCORES:
23. Hard Times
24. Bobby Jean
25. Land Of Hope And Dreams
26. American Land
27. Glory Days
28. Twist & Shout
29. Dancing In The Dark
  vrijdag 5 juni 2009 @ 02:29:56 #287
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_69727396
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ooooh je gaat drie avonden Leroy! Ik zie het op TLU. . Jeetje, heel veel plezier man!

Mag ik vragen hoe je eigenlijk in Zweden verzeild bent geraakt?
Ja, als je er eenmaal doorkomt met de voorverkoop en het banksaldo is toereikend, dan is de verleiding toch te groot om het niet te doen. Vanavond was ondanks de kou in ieder geval al geweldig!

Natuurlijk mag je dat vragen. Mijn vader werkte in Nederland bij Tele2 (Zweeds bedrijf), en is naar Zweden overgeplaatst, ik kon kiezen of ik in Nederland achter wilde blijven, alleen, of meegaan deze kant op, en toen vanwege betere mogelijkheden op het gebied van school toch maar meegegaan.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_69738831
Nog mensen hier die volgende maand naar Munchen gaan?

Vond het optreden op PP toch een klein beetje tegenvallen als ik eerlijk moet zijn.
Had super hoge verwachtingen van alle verhalen die ik gehoord had en die zijn niet helemaal uitgekomen.
Hoewel dit een super goed optreden was, vond ik het in het midden toch een beetje inkakken.
Dit komt wel misschien doordat ik wel alle nummers ken, maar de gehele teksten alleen bij 5 nummers.
Einde was daarintegen wel weer super tof en onder Badlands had ik toch wel ff kippenvel.
Hoop dat het in Munchen nog vetter gaat worden zodat ik nog meer kan genieten.
pi_69740535
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:17 schreef Shadow_NL het volgende:
Nog mensen hier die volgende maand naar Munchen gaan?

Vond het optreden op PP toch een klein beetje tegenvallen als ik eerlijk moet zijn.
Had super hoge verwachtingen van alle verhalen die ik gehoord had en die zijn niet helemaal uitgekomen.
Hoewel dit een super goed optreden was, vond ik het in het midden toch een beetje inkakken.
Dit komt wel misschien doordat ik wel alle nummers ken, maar de gehele teksten alleen bij 5 nummers.
Einde was daarintegen wel weer super tof en onder Badlands had ik toch wel ff kippenvel.
Hoop dat het in Munchen nog vetter gaat worden zodat ik nog meer kan genieten.
Ik hoorde het vaker, maar kom eens met duidelijke voorbeelden. Bij welke nummers kakte het in?
pi_69741368
Ben net terug uit Limburg, nu pas.

Het viel mij erg tegen, het hele festival en daardoor ook Bruce. Niet hijzelf en het optreden maar wel de omstandigheden. Ik was al lang niet meer op een festival geweest en weet weer waarom. Wat een baggergeluid, de wind stond de verkeerde kant op waardoor het nauwelijks te volgen was ter hoogte van de geluidstoren. Het verwaaide en ik miste daardoor enorm veel. Het is mij echt te grootschalig. De helft van het publiek interesseerde het geen lor en stond andere dingen te doen. Wat een afknapper vergeleken bij vorige concerten, dan is Ahoy echt rete-intiem, en dat zegt heel wat.
pi_69741398
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef SCH het volgende:
Het is mij echt te grootschalig.
Hm. Wat had je precies verwacht? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_69741733
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hm. Wat had je precies verwacht? .
Misschien heb ik me daar op verkeken. 20 jaar geleden was PP nog veel minder groot en het geluid volgens mij veel beter en was de muziek de hoofdzaak. Nu draait het geloof ik vooral om het randgebeuren.

Maar ik denk dat PP vooral leuk is als je steeds in de eerste 20 meter voor het podium staat, maar daar waag ik me dus niet aan.
pi_69741786
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien heb ik me daar op verkeken. 20 jaar geleden was PP nog veel minder groot en het geluid volgens mij veel beter en was de muziek de hoofdzaak. Nu draait het geloof ik vooral om het randgebeuren.

Maar ik denk dat PP vooral leuk is als je steeds in de eerste 20 meter voor het podium staat, maar daar waag ik me dus niet aan.
Mja, ik ben maar 1 x op PP geweest, dat is nu iets van bijna 15 jaar geleden en toen vond ik dat ook al eigenlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_69742600
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef SCH het volgende:
Ben net terug uit Limburg, nu pas.

Het viel mij erg tegen, het hele festival en daardoor ook Bruce. Niet hijzelf en het optreden maar wel de omstandigheden. Ik was al lang niet meer op een festival geweest en weet weer waarom. Wat een baggergeluid, de wind stond de verkeerde kant op waardoor het nauwelijks te volgen was ter hoogte van de geluidstoren. Het verwaaide en ik miste daardoor enorm veel. Het is mij echt te grootschalig. De helft van het publiek interesseerde het geen lor en stond andere dingen te doen. Wat een afknapper vergeleken bij vorige concerten, dan is Ahoy echt rete-intiem, en dat zegt heel wat.
Ik heb het hier nog niet vermeld, maar ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vond het drie keer niks en dat had voor 90 procent met het geluid te maken.
pi_69742803
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef SCH het volgende:
Ben net terug uit Limburg, nu pas.

Het viel mij erg tegen, het hele festival en daardoor ook Bruce. Niet hijzelf en het optreden maar wel de omstandigheden. Ik was al lang niet meer op een festival geweest en weet weer waarom. Wat een baggergeluid, de wind stond de verkeerde kant op waardoor het nauwelijks te volgen was ter hoogte van de geluidstoren. Het verwaaide en ik miste daardoor enorm veel. Het is mij echt te grootschalig. De helft van het publiek interesseerde het geen lor en stond andere dingen te doen. Wat een afknapper vergeleken bij vorige concerten, dan is Ahoy echt rete-intiem, en dat zegt heel wat.
Dan loop je toch verder naar voren, en ga je je jniet lopen ergeren aan het slechte geluid!
pi_69742900
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:08 schreef Luni het volgende:

[..]

Dan loop je toch verder naar voren, en ga je je jniet lopen ergeren aan het slechte geluid!
Tja, dat had gekund alhoewel dat ook maar de vraag is want er passen niet veel meer mensen op een vierkante meter dan er op passen En het was gewoon al heel erg druk en vol. En ik stond eigenlijk best al redelijk vooraan, ter hoogte van de geluidstoren. Ik constateer gewoon dat het zo was en dat het een groot nadeel was, de wind stond precies verkeerd.
pi_69743309
M'n broer stond in de pit en zelfs daar was het geluid niet zo goed, volgens hem.

Fargo! Ik vroeg me al af waarom je nog geen lyrische recensie had gepost!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69743992
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n broer stond in de pit en zelfs daar was het geluid niet zo goed, volgens hem.

Fargo! Ik vroeg me al af waarom je nog geen lyrische recensie had gepost!
Heb je me op TLU niet tekeer zien gaan dan?
pi_69744189
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Fargo het volgende:

[..]

Heb je me op TLU niet tekeer zien gaan dan?
Oh, nee! Ik heb het Pinkpoptopic niet meer bekeken nadat het concert afgelopen was en ik weer adem kreeg. Even lezen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69744462
Oh boy. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')