abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69678312
I'm On Fire downloadbaar

Rechtermuisknopje erop, Opslaan als, en dan lekker Full Screen kijken
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:18:41 #277
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_69682292
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:46 schreef Thijsssss het volgende:
I'm On Fire downloadbaar

Rechtermuisknopje erop, Opslaan als, en dan lekker Full Screen kijken
Geweldig
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:28:18 #278
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_69682722
En nog een filmpje van Bruce Springsteen.net

The Legendary E-Street Band
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:47:08 #279
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_69695900
Vanavond is het zover. Ik ben benieuwd of het net zo geniaal is als vorig jaar, maar naar wat ik al gezien heb gehoord heb, gaat het het concert van vorig jaar waarschijnlijk zelfs nog overtreffen.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_69696670
Have fun tonight, Leroy!
pi_69698214
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:47 schreef LeroyBrown het volgende:
Vanavond is het zover. Ik ben benieuwd of het net zo geniaal is als vorig jaar, maar naar wat ik al gezien heb gehoord heb, gaat het het concert van vorig jaar waarschijnlijk zelfs nog overtreffen.
Waar ga je?
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:12:03 #282
124375 LeroyBrown
pi_69698650
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:11 schreef Fargo het volgende:
Have fun tonight, Leroy!
Bedankt, moet lukken!
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Waar ga je?
Stockholm.
pi_69698689
Ik zie dat je de weg naar TLU hebt gevonden, Leroy!
pi_69699688
Ooooh je gaat drie avonden Leroy! Ik zie het op TLU. . Jeetje, heel veel plezier man!

Mag ik vragen hoe je eigenlijk in Zweden verzeild bent geraakt?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69721368
Stockholm, June 4

1. WHO'LL STOP THE RAIN?
2. Badlands
3. My Lucky Day
4. Prove It All Night
5. Outlaw Pete
6. Out In The Street
7. Working On A Dream
8. Seeds
9. Johnny 99
10. The Ghost Of Tom Joad
11. Raise Your Hand
12. I'm Goin' Down (request)
13. Cadillac Ranch (request)
14. Because The Night (request)
15. Wild Thing (request)
16. Waitin' On A Sunny Day
17. The Promised Land
18. The Wrestler
19. Kingdom Of Days
20. Lonesome Day
21. The Rising
22. Born To Run

ENCORES:
23. Hard Times
24. Bobby Jean
25. Land Of Hope And Dreams
26. American Land
27. Glory Days
28. Twist & Shout
29. Dancing In The Dark
  vrijdag 5 juni 2009 @ 02:29:56 #287
124375 LeroyBrown
pi_69727396
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ooooh je gaat drie avonden Leroy! Ik zie het op TLU. . Jeetje, heel veel plezier man!

Mag ik vragen hoe je eigenlijk in Zweden verzeild bent geraakt?
Ja, als je er eenmaal doorkomt met de voorverkoop en het banksaldo is toereikend, dan is de verleiding toch te groot om het niet te doen. Vanavond was ondanks de kou in ieder geval al geweldig!

Natuurlijk mag je dat vragen. Mijn vader werkte in Nederland bij Tele2 (Zweeds bedrijf), en is naar Zweden overgeplaatst, ik kon kiezen of ik in Nederland achter wilde blijven, alleen, of meegaan deze kant op, en toen vanwege betere mogelijkheden op het gebied van school toch maar meegegaan.
pi_69738831
Nog mensen hier die volgende maand naar Munchen gaan?

Vond het optreden op PP toch een klein beetje tegenvallen als ik eerlijk moet zijn.
Had super hoge verwachtingen van alle verhalen die ik gehoord had en die zijn niet helemaal uitgekomen.
Hoewel dit een super goed optreden was, vond ik het in het midden toch een beetje inkakken.
Dit komt wel misschien doordat ik wel alle nummers ken, maar de gehele teksten alleen bij 5 nummers.
Einde was daarintegen wel weer super tof en onder Badlands had ik toch wel ff kippenvel.
Hoop dat het in Munchen nog vetter gaat worden zodat ik nog meer kan genieten.
pi_69740535
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:17 schreef Shadow_NL het volgende:
Nog mensen hier die volgende maand naar Munchen gaan?

Vond het optreden op PP toch een klein beetje tegenvallen als ik eerlijk moet zijn.
Had super hoge verwachtingen van alle verhalen die ik gehoord had en die zijn niet helemaal uitgekomen.
Hoewel dit een super goed optreden was, vond ik het in het midden toch een beetje inkakken.
Dit komt wel misschien doordat ik wel alle nummers ken, maar de gehele teksten alleen bij 5 nummers.
Einde was daarintegen wel weer super tof en onder Badlands had ik toch wel ff kippenvel.
Hoop dat het in Munchen nog vetter gaat worden zodat ik nog meer kan genieten.
Ik hoorde het vaker, maar kom eens met duidelijke voorbeelden. Bij welke nummers kakte het in?
pi_69741368
Ben net terug uit Limburg, nu pas.

Het viel mij erg tegen, het hele festival en daardoor ook Bruce. Niet hijzelf en het optreden maar wel de omstandigheden. Ik was al lang niet meer op een festival geweest en weet weer waarom. Wat een baggergeluid, de wind stond de verkeerde kant op waardoor het nauwelijks te volgen was ter hoogte van de geluidstoren. Het verwaaide en ik miste daardoor enorm veel. Het is mij echt te grootschalig. De helft van het publiek interesseerde het geen lor en stond andere dingen te doen. Wat een afknapper vergeleken bij vorige concerten, dan is Ahoy echt rete-intiem, en dat zegt heel wat.
pi_69741398
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef SCH het volgende:
Het is mij echt te grootschalig.
Hm. Wat had je precies verwacht? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_69741733
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hm. Wat had je precies verwacht? .
Misschien heb ik me daar op verkeken. 20 jaar geleden was PP nog veel minder groot en het geluid volgens mij veel beter en was de muziek de hoofdzaak. Nu draait het geloof ik vooral om het randgebeuren.

Maar ik denk dat PP vooral leuk is als je steeds in de eerste 20 meter voor het podium staat, maar daar waag ik me dus niet aan.
pi_69741786
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien heb ik me daar op verkeken. 20 jaar geleden was PP nog veel minder groot en het geluid volgens mij veel beter en was de muziek de hoofdzaak. Nu draait het geloof ik vooral om het randgebeuren.

Maar ik denk dat PP vooral leuk is als je steeds in de eerste 20 meter voor het podium staat, maar daar waag ik me dus niet aan.
Mja, ik ben maar 1 x op PP geweest, dat is nu iets van bijna 15 jaar geleden en toen vond ik dat ook al eigenlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_69742600
quote:

Het viel mij erg tegen, het hele festival en daardoor ook Bruce. Niet hijzelf en het optreden maar wel de omstandigheden. Ik was al lang niet meer op een festival geweest en weet weer waarom. Wat een baggergeluid, de wind stond de verkeerde kant op waardoor het nauwelijks te volgen was ter hoogte van de geluidstoren. Het verwaaide en ik miste daardoor enorm veel. Het is mij echt te grootschalig. De helft van het publiek interesseerde het geen lor en stond andere dingen te doen. Wat een afknapper vergeleken bij vorige concerten, dan is Ahoy echt rete-intiem, en dat zegt heel wat.
Ik heb het hier nog niet vermeld, maar ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vond het drie keer niks en dat had voor 90 procent met het geluid te maken.
pi_69742803
quote:

Dan loop je toch verder naar voren, en ga je je jniet lopen ergeren aan het slechte geluid!
pi_69742900
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:08 schreef Luni het volgende:

[..]

Dan loop je toch verder naar voren, en ga je je jniet lopen ergeren aan het slechte geluid!
Tja, dat had gekund alhoewel dat ook maar de vraag is want er passen niet veel meer mensen op een vierkante meter dan er op passen En het was gewoon al heel erg druk en vol. En ik stond eigenlijk best al redelijk vooraan, ter hoogte van de geluidstoren. Ik constateer gewoon dat het zo was en dat het een groot nadeel was, de wind stond precies verkeerd.
pi_69743309
M'n broer stond in de pit en zelfs daar was het geluid niet zo goed, volgens hem.

Fargo! Ik vroeg me al af waarom je nog geen lyrische recensie had gepost!
pi_69743992
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n broer stond in de pit en zelfs daar was het geluid niet zo goed, volgens hem.

Fargo! Ik vroeg me al af waarom je nog geen lyrische recensie had gepost!
Heb je me op TLU niet tekeer zien gaan dan?
pi_69744189
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Fargo het volgende:

[..]

Heb je me op TLU niet tekeer zien gaan dan?
Oh, nee! Ik heb het Pinkpoptopic niet meer bekeken nadat het concert afgelopen was en ik weer adem kreeg. Even lezen!
pi_69744462
Oh boy. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')