Wist je trouwens dat TARA en ik ooit wat gekregen hebben in het Noorderplantsoen?quote:Op maandag 13 april 2009 22:00 schreef maok het volgende:
[..]
maar ik kan natuurlijk ook ene H mee vragen
Ik ben dus niet de enige die dat ding misbruikte.quote:Op maandag 13 april 2009 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen ik nog mijn OV jaarkaart had heb ik heel Nederland bekeken.
Ik heb wel eens om een paar postzegels uit te sparen door half Nederland getreind. Maar ik vond dat ook niet echt vervelend trouwens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat ding misbruikte.
Toen ik dat ding kreeg zag ik school nauwelijks meer. De keuze tussen de Wadloper naar die suffe kutschool of de Koploper naar de rest van het land was altijd snel gemaakt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb wel eens om een paar postzegels uit te sparen door half Nederland getreind. Maar ik vond dat ook niet echt vervelend trouwens.
Ik heb de altijd-geldigkaart nog gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:55 schreef 2cv het volgende:
Ik had een wekendkaart omdat ik wel naar school ging
Een griepje?quote:Op maandag 13 april 2009 23:52 schreef freecell het volgende:
Wist je trouwens dat TARA en ik ooit wat gekregen hebben in het Noorderplantsoen?
Chill!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ben weer terug van een weekendje zeilen op de waddenzee
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef Bob. het volgende:
Maar nu niet meer, Groningen is veel te ver weg van alles.![]()
Zoiets heb ik de afgelopen dagen al gedaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:08 schreef Atlanticus het volgende:
Poll: Wie heeft er vandaag bier gedronken in de zon?![]()
Ik!
Ik ben in de zon geweest en heb bier gedronken, maar niet tegelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:08 schreef Atlanticus het volgende:
Poll: Wie heeft er vandaag bier gedronken in de zon?![]()
Ik!
Ik kwam je tegen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben in de zon geweest en heb bier gedronken, maar niet tegelijk
(witbiertje bij het eten)
Welkom terug. Ik hoop trouwens dat ik vrijdag mee kan doen. Mijn skates rijden nu niet zo lekker:quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:45 schreef Luco het volgende:
Buen Dia!
Heb gewoon 230 topics gemist... Maar weer eens actief worden in de stad. Vrijdag beginnen door Maok en Teigan tegen te komen
Er mist iets...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:06 schreef maok het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik hoop trouwens dat ik vrijdag mee kan doen. Mijn skates rijden nu niet zo lekker:
[ afbeelding ]
Kut, kut, kut ! ! ! Ben ik alweer die lagers vergetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:06 schreef maok het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik hoop trouwens dat ik vrijdag mee kan doen. Mijn skates rijden nu niet zo lekker:
[ afbeelding ]
Merci nogmaals.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaat
Ik ben zo jaloers op je schoenen en benenEn TARA vond het jammer dat hij je gemist had
Ow, ik laat het ff aan hem zienquote:Op woensdag 15 april 2009 07:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Merci nogmaals.
& Ja, dat is wel jammer! Wat vondtie van Leander met de grote zonnebril?
Hij was groterquote:Op woensdag 15 april 2009 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Leander deed me toen overigens hier een beetje aan denken:
[ afbeelding ]
Ja, oké. Hij was wel iets groter,quote:Op woensdag 15 april 2009 07:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij was groter
Ik kijk ff of ik de foto's op mijn pc kan krijgen
Die grote van 3.5 van vorig jaar aldaar was in de noordelijke wijken te voelen. Deze was 2.6, dus lijkt me niet (ik heb niets gemerkt)quote:Op woensdag 15 april 2009 10:42 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand nog wat van die aardbeving vernomen waar nu.nl over schrijft? Of was dat in de stad niet te voelen?
Het zou ook apart zijn als je die van vorig jaar vorige week zou hebben gevoeldquote:Op woensdag 15 april 2009 10:53 schreef kikoooooo het volgende:
Die van vorig jaar heb ik vorig jaar ook gevoeld. Schrok er echt wakker van snachts.
geen idee, foto?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Weet iemand trouwens wat de bedoeling is van de bunker die op de parkeergarage op de ossenmarkt geplaatst is?
Heeft dit iets met the bunker van fok te maken?
En sinds wanneer staat die bunker daar trouwens?
http://tinyurl.com/clpcsjquote:Op woensdag 15 april 2009 11:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Weet iemand trouwens wat de bedoeling is van de bunker die op de parkeergarage op de ossenmarkt geplaatst is?
Heeft dit iets met the bunker van fok te maken?
En sinds wanneer staat die bunker daar trouwens?
Haha te mooie animatiequote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=bunker+ossenmarkt
Moet je wel meezingenquote:Op woensdag 15 april 2009 07:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Merci nogmaals.
& Ja, dat is wel jammer! Wat vondtie van Leander met de grote zonnebril?
Daar hebben ze supermarkten voor.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:42 schreef freecell het volgende:
Springuh!ik wil ook!
En ik wil ook wel witbier, maar het is op hier in huis
ik zit met drie baby's in een huis, dat hobbelt niet zo makkelijk naar de supermarktquote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Daar hebben ze supermarkten voor.
Ik mag met een uurtje de deur uit... hoop snel klaar te zijn, zodat ik lekker in de zon kan leren voor vrijdag...
Ik denk dat ze nog niet mogenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef LoudGirl het volgende:
Jij hebt wel excuuskindjes voor het springkussen
Meezingen?quote:
Mja, maar die zie ik nooit in combinatie met een springkussenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:56 schreef teigan het volgende:
Alsof je nu niet genoeg excuus neefjes en nichtjes hebt om erop te kunnen freecell..
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Meezingen?
En leuke foto,![]()
Ik ben zu hause.& ik kon zonder jas fietsen.
quote:Ik kwam jou tegen, oh hee ho
Jij was verlegen, oh hee ho
Loop nu al dagen, oh hee ho
Want ik wil je wat vragen, oh hee ho
Heb je even voor mij
Maak wat tijd voor me vrij
Ieder uur van de dag
Denk ik steeds aan je lach
Alleen jij maakt me blij
Heb je even voor mij
Zeg me wat ik moet doen
Want ik wacht op die zoen
Kom vanavond bij mij
Ik zit te dromen, oh hee ho
Of je zult komen, oh hee ho
Laat het me weten, oh hee ho
Ik kan jou niet vergeten, oh hee ho
Heb je even voor mij
Ieder uur van de dag
Alleen jij maakt me blij
Heb je even voor mij
Zeg me wat ik moet doen
Kom vanavond bij mij
Lalalalalalalalala
Heb je even voor mij
Ieder uur van de dag
Alleen jij maakt me blij
Heb je even voor mij
Zeg me wat ik moet doen
Kom vanavond bij mij
Wees blij ! Genoeg mensen branden op dit moment hun kamer/huis uit !quote:
Mijn kamer zit dus wel op het zuiden... Vast ritueel onderhand. Thuis komen, achterdeur open, kamerdeur open, ventilator aan. Dan is het wel te harden hier.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:45 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wees blij ! Genoeg mensen branden op dit moment hun kamer/huis uit !
Ik niet gelukkig, het hele huis is warm, maar mijn kamer staat op het westen en komt dus helemaal geen zon op
Ik heb het altijd andersom, 's ochtends schijnt de zon hier vol naar binnen waardoor ik mijn bed uit word gebrand. En als ik dan vervolgens in mijn zomerjurkje naar buiten huppel vries ik dood.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:59 schreef maok het volgende:
Ik heb zo'n handig balkonnetje van de bovenburen boven het raam van de woonkamer. Mijn slaapkamer zit op het noorden, daar komt nooit zon binnen. Ik ga ook regelmatig veel te warm gekleed naar buiten omdat ik niet door heb hoe warm het buiten is.
Ik ken het gevoel...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik baal echt dat onze ramen niet open kunnen in de woonkamer3 grote ramen, kan er slechts 1 klapraampje boven open
niet verbrandquote:Op woensdag 15 april 2009 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
een tikje verbrand ben ik ook ja, maar dat komt door het zeilen op de zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |