Wist je trouwens dat TARA en ik ooit wat gekregen hebben in het Noorderplantsoen?quote:Op maandag 13 april 2009 22:00 schreef maok het volgende:
[..]
maar ik kan natuurlijk ook ene H mee vragen
Ik ben dus niet de enige die dat ding misbruikte.quote:Op maandag 13 april 2009 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen ik nog mijn OV jaarkaart had heb ik heel Nederland bekeken.
Ik heb wel eens om een paar postzegels uit te sparen door half Nederland getreind. Maar ik vond dat ook niet echt vervelend trouwens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat ding misbruikte.
Toen ik dat ding kreeg zag ik school nauwelijks meer. De keuze tussen de Wadloper naar die suffe kutschool of de Koploper naar de rest van het land was altijd snel gemaakt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb wel eens om een paar postzegels uit te sparen door half Nederland getreind. Maar ik vond dat ook niet echt vervelend trouwens.
Ik heb de altijd-geldigkaart nog gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:55 schreef 2cv het volgende:
Ik had een wekendkaart omdat ik wel naar school ging
Een griepje?quote:Op maandag 13 april 2009 23:52 schreef freecell het volgende:
Wist je trouwens dat TARA en ik ooit wat gekregen hebben in het Noorderplantsoen?
Chill!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ben weer terug van een weekendje zeilen op de waddenzee
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef Bob. het volgende:
Maar nu niet meer, Groningen is veel te ver weg van alles.![]()
Zoiets heb ik de afgelopen dagen al gedaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:08 schreef Atlanticus het volgende:
Poll: Wie heeft er vandaag bier gedronken in de zon?![]()
Ik!
Ik ben in de zon geweest en heb bier gedronken, maar niet tegelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:08 schreef Atlanticus het volgende:
Poll: Wie heeft er vandaag bier gedronken in de zon?![]()
Ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |