"dat kan in je nadeel werken "quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik verstond Stacey niet, wat zei ze nou op het eind.
hoeft niet mag wel boeienquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:13 schreef Svensational het volgende:
X Factor II is de naam van het forum, dat hoeft niet in de TT
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
Zou geinig zijn als die ene de hele tijd zou blijven zitten.
Dat heb ik dus nooit begrepen. Ik ben me voor muziek gaan interesseren in de jaren 70, maar muziek uit de jaren 60 ken ik ook allemaal hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:41 schreef Svensational het volgende:
De jongere mensen kennen toch helemaal geen een Motown-nummer?
Heel zuiver?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef erikh het volgende:
Goed hoor maar niet zo vlammend als hun vorige optredens, wel heel zuiver gezongen
Joooooooooooooooo-piquote:
ik ook hoor, dol op de oldies..O+quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen. Ik ben me voor muziek gaan interesseren in de jaren 70, maar muziek uit de jaren 60 ken ik ook allemaal hoor.
truequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Slechtste optreden van R&R tot nu toe.
iddquote:
Nouquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef erikh het volgende:
wel heel zuiver gezongen
Totaal onbekend nummer?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:47 schreef player90 het volgende:
beetje saai, totaal onbekend nummer
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef -Peach het volgende:
Ik val totaal niet op negers, maar ik vind die kale wel echt een mooie man om te zien! Die andere doet me denken aan een pizzabezorger
Ik aan Diana Ross. Kom op, het is Motown he!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik moet altijd aan Ross van Friends denken bij die ene![]()
[ afbeelding ]
beetje topic opvrolijken, doe ik vakerquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Joooooooooooooooo-pi
ga je steeds afbeeldingen posten?
Ansj is lief!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik aan Diana Ross. Kom op, het is Motown he!
"...maar ja ik vind jullie altijd leuk." Wat voor een commentaar is dat, Angela?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:47 schreef player90 het volgende:
beetje saai, totaal onbekend nummer
Ik ben het vanavond echt eens met alles wat Gordon zegt!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:48 schreef Karina het volgende:
Eens met wat Gordon zegt, ze moeten samen zingen, niet apart.
Van welke van de twee?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:49 schreef Michellee het volgende:
Ik had echt een swingend optreden verwacht van R&R
Ik ken ze eerlijk gezegd allemaal niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Motown en dan dit nummer onbekend noemen
Dan ben je één van de weinigen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:51 schreef player90 het volgende:
[..]
Ik ken ze eerlijk gezegd allemaal niet.
Ja, bij Roan wezen ze daar elke keer lekker expliciet op, maar R&R mogen rustig vals zingen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Beetje lafjes weer dat er niets over die valse stukken werden gezegd.
Ze wil op Rachel Hazes lijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wendy heeft fijn in de tanningcabine gestaan geloof ik
Nou, als je leest dat er hier echt mensen zijn die deze nummers niet kennenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Kwendy, hou eens op met het toespreken van je kijkers alsof ze amper de luier ontgroeid zijn.
da's toch raar in een motown show ...quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:51 schreef scanman01 het volgende:
De donkeren zijn vanavond wat minder, valt me op. Zowel Luigiano als Jamal en Rev n Ros waren lang niet goed genoeg eigenlijk.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Heeft Wendy gezopen? Ze praat zo vreemd de hele avond al!
Iddquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, als je leest dat er hier echt mensen zijn die deze nummers niet kennen
quote:
Bij Rev?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Idd. Goeie afsluiter willen we!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:52 schreef -Peach het volgende:
Ik hoop dat Lisa een goed nr heeft gekregen!
quote:
Idd ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
da's toch raar in een motown show ...
Eé´n van mijn all-time-favorites! Ik word nog steeds blij van dat liedje (en bijbehorend dansje)quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Eins zwei drei TANSEN!(Oke, dit alleen voor de songfestivalkenners onder ons
)
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
)
Huuuuuuuuuu!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:51 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
ik stem voor bulletje in de jury
Jouw muziek collectie bestaat uit hardstyle en hardcore only, right?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:51 schreef player90 het volgende:
[..]
Ik ken ze eerlijk gezegd allemaal niet.
Lolligquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef player90 het volgende:
[..]
kan er niets aan doen, vind het wel lollige muziek zo te horen.
ik had van te voren gedacht dat de donkere kandidaten in het voordeel zouden zijn.quote:
Oh God, briljant was die. Ik ga 'm meteen weer eens checken op youtube.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
)
m.u.v. dat R&R nummerquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef player90 het volgende:
[..]
Irma was erg goed. Haar beste optreden tot nu toequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik had van te voren gedacht dat de donkere kandidaten in het voordeel zouden zijn.
Maar irma was wel ok.
Ik vond Jamal en Rev&Ros echt enorm tegenvallen
je moet steeds als ze praat achter elke zin *LAL* denken..quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Die ellllllllllllllen van d'r, zo dik en lallerig!
quote:
Patrickquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef player90 het volgende:
[..]
Weer dikke pret voor Staceyquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:56 schreef happyme28 het volgende:
Doe mij maar Jamal en Luigiano in de sing off :p
Past bij dr rock imago. Ongeinspireerde stylisten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Kinga het volgende:
Waarom trekken ze Lisa toch steeds die zwarte leren jasjes aan?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef player90 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eé´n van mijn all-time-favorites! Ik word nog steeds blij van dat liedje (en bijbehorend dansje)
Omdat ze een rockbitch is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Kinga het volgende:
Waarom trekken ze Lisa toch steeds die zwarte leren jasjes aan?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh God, briljant was die. Ik ga 'm meteen weer eens checken op youtube.
Zal wel een domme vraag zijn, maar wat wordt er toch bedoeld met 'prono'?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:56 schreef Dupje het volgende:
Ik gok nu al Rev n Ros en Luigiano in de Sing Off (beetje jammer voor mn prono...)
Hoeft niet meer ^^quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
nee, hannah montanaquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jouw muziek collectie bestaat uit hardstyle en hardcore only, right?
PROgNOsequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal wel een domme vraag zijn, maar wat wordt er toch bedoeld met 'prono'?
Leuk is die inderdaad en zo lekker fout ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldig was datquote:
wat een gedoe zeg, haha.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
jezus draait zich nu om , dat je t maar weet
Ik kan ze nog niet bij naamquote:
Nee, muziekliefhebbers.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:00 schreef player90 het volgende:
[..]
wat een gedoe zeg, haha.
zitten er veel opa's en oma's op het forum
Nee, mensen met algemene kennis.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:00 schreef player90 het volgende:
[..]
wat een gedoe zeg, haha.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:00 schreef player90 het volgende:
[..]
wat een gedoe zeg, haha.
Motown was ver na zijn tijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
jezus draait zich nu om , dat je t maar weet
Niet dat ik Stevie Wonder niet leuk vind, maar er zijn nog zoveel andere leuke en goede Motown artiesten.quote:
of temptations, foundations, otis redding, tim hardin enzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:00 schreef erikh het volgende:
Dus niet 1 nummer van the supremes of the jacksons vanaond?
Wat zong Whatever ook alweer?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:00 schreef erikh het volgende:
Dus niet 1 nummer van the supremes of the jacksons vanaond?
het is allemaal saai vanavond.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef erikh het volgende:
Wat een vreselijk saai optreden
Die zijn er niet gok ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef Dakota het volgende:
zoals gordon al zei..neem dan wat vettere achtergronddansers
zo wel ja..quote:
dan halen ze maar wat olifantjes uit de dierentuin, die kunnen ook kunstjesquote:
Ik wou dat ze haar zo gelaten hadden!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:03 schreef Dakota het volgende:
de kleren die ze aanhad bij de audities waren t leukst
Ik ook.quote:
Iddquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:03 schreef Dakota het volgende:
de kleren die ze aanhad bij de audities waren t leukst
Jamal wilde hem de bril niet lenen om even de style te checken jeweets swaquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef Merel het volgende:
Luigiano zat dus net in de backstage te klagen over iemand die heel onsportief tegen 'm deed, weten jullie waar dat over ging?
Dáár moet Lisa aan mee doen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef Karina het volgende:
Komt Rocknation weer?
daar worden de mensen in italie niet blij van!quote:
Gordon volgens mij...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef Merel het volgende:
Luigiano zat dus net in de backstage te klagen over iemand die heel onsportief tegen 'm deed, weten jullie waar dat over ging?
Nou..quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Patrick
Whatever zitten ernog in
Wat ga je op je spandoek schrijven
Nou nou nou....quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
daar worden de mensen in italie niet blij van!
ik had me bij motown ook wat meer voorgesteld. Het spetterde niet echt, geen enkel nummer.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
Irma was juist erg goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef TrailerTrash het volgende:
Luigiano & irma in de sing off denk ik...
lisa op 6??quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef scanman01 het volgende:
1 - Rachel
2 - Hester
3 - Irma
4 - Whatever
5 - Roan
6 - Lisa
Volgens mij was het verhaal dat ie naar iemand (denk nGordon) toe was gegaan met iets in de trand van: "Joh, je hebt wel echt m'n avond verpest..." met in zijn woorden een overduidelijke grijns erbij en een vriendschappelijk stootje tegen z'n schouder. En dat die ander toen naar hem toe was gekome van: "Wil je me NOOIT, MEER, ZO aanraken!!!!!"quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom, Gordon is softer en liever dan ooit voor zijn doen vanavond!
Roan en Lisa onderaan? Wat heb jij toch een vreemde smaakquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef scanman01 het volgende:
1 - Rachel
2 - Hester
3 - Irma
4 - Whatever
5 - Roan
6 - Lisa
Ja, ze was wel goed, maar die anderen waren verrassend beter. Lisa's optreden was de minste van haar tot nu toe. Normaal hoort ze bij de twee besten van X factor.quote:
Nee, Luigiano, Jamal en Revn Ros onderaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Roan en Lisa onderaan? Wat heb jij toch een vreemde smaak
een soort van jerney kaagman met af en toe een koortsstuipquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Hester? Heb haar niet gezien
Ze heeft het nadeel dat ze zo goed is. Van anderen valt het nog op als ze goed zijn itt vorige shows, maar bij haar niet meer. Dat moet je niet vergetenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze was wel goed, maar die anderen waren verrassend beter. Lisa's optreden was de minste van haar tot nu toe. Normaal hoort ze bij de twee besten van X factor.
quote:
En vergeet de ontstekingen aan alle organen en ledematen niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef Dakota het volgende:
[..]
een soort van jerney kaagman met af en toe een koortsstuip
Luigiano zei ook iets van "Hij mag dan wel ouder dan veertig zijn maar.."quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:09 schreef nlse het volgende:
[..]
Volgens mij was het verhaal dat ie naar iemand (denk nGordon) toe was gegaan met iets in de trand van: "Joh, je hebt wel echt m'n avond verpest..." met in zijn woorden een overduidelijke grijns erbij en een vriendschappelijk stootje tegen z'n schouder. En dat die ander toen naar hem toe was gekome van: "Wil je me NOOIT, MEER, ZO aanraken!!!!!""En ga maar lekker roken, goed voor je stem." Dat is wat ik in drievoud kon horen, maar elke keer kon ik net niet horen of het nou echt Gordon was die ie bedoelde maar volgensmij wel...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan denken, toen Luigiano Papa was a rolling stone aan het verkrachten was. De uitvoering van Boris van dat nummer is denk ik het allerbeste optreden in een Nl'se talentenjacht ooit.quote:
Dat is waar. De nummers 3, 4, 5 en 6 zijn eigenlijk enigszins willekeurig. Waren allemaal zo'n beetje even goed vond ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft het nadeel dat ze zo goed is. Van anderen valt het nog op als ze goed zijn itt vorige shows, maar bij haar niet meer. Dat moet je niet vergeten
Oh sorry, ik zat niet op te letten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Luigiano, Jamal en Revn Ros onderaan.
Luigi is volgens mij een heel bijdehand ettertje soms en ik kan me wel voorstellen dat Gordon (als hij het was) daar even geen trek in heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Luigiano zei ook iets van "Hij mag dan wel ouder dan veertig zijn maar.."
Ging in ieder geval over een man dus. En het klinkt wel als iets dat Gordon zou zeggen
idd, met daarbij: "ja en ik weet wel dat ik 16 ben..."quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Luigiano zei ook iets van "Hij mag dan wel ouder dan veertig zijn maar.."
Ging in ieder geval over een man dus. En het klinkt wel als iets dat Gordon zou zeggen
die indruk heb ik ook wel van Luigi.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Luigi is volgens mij een heel bijdehand ettertje soms en ik kan me wel voorstellen dat Gordon (als hij het was) daar even geen trek in heeft.
Ik vind het ook erg leuk... vooral Peter R nuquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:16 schreef Steve het volgende:
Ik vind de tv-kantine echt leuk.Goeie opvulling voor X-factor iig.
Ik vind het ook steeds leuker wordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:16 schreef Steve het volgende:
Ik vind de tv-kantine echt leuk.Goeie opvulling voor X-factor iig.
En daar ging mijn koffie!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef Dakota het volgende:
[..]
Naar ATWT kijken?quote:
JCS!quote:
Ik vind het echt briljant gedaanquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
Joran Van Der Sloot
De oceaan is Groooooooooooooooot
Denk je ja? Ik durf het nog niet te hopenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:32 schreef miss_sly het volgende:
Nee, maar die gaat er vanavond toch uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |