quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:19 schreef Liquidootje het volgende:
Die stacey denkt altijd met haar kut volgens mij. Even een natte vingerpeil halen; hoe natter hoe beter
die 2 jongens in haar eigen groepje zijn net niet haar dingquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:19 schreef Anonymousz het volgende:
Stacy zit weer te geilen
ik heb het warm
jawel, stacey houdt van jong, ze heeft alleen nog verdriet om laurensquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:20 schreef player90 het volgende:
[..]
die 2 jongens in haar eigen groepje zijn net niet haar ding
Ja inderdaad, sympathieke jongen die Jamai.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:22 schreef Kinga het volgende:
Jamai is wel lief voor Hester de hele tijd in de backstage
Totdat hij op de desk sprong vond ik hem saaiig. Z'n zang was nogal middelmatig gedurende het hele optreden, z'n stem is gewoon niet zo sterk. Maar toen hij eenmaal voor de jury stond was ik ook verkocht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
ROAN WAS BRILJANTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Jamal komt nog. Jamai is backstage op xfactor.nlquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jamai of Jamal?
Z'n zang was perfect. En het juryshit maakte het af.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Totdat hij op de desk sprong vond ik hem saaiig. Z'n zang was nogal middelmatig gedurende het hele optreden, z'n stem is gewoon niet zo sterk. Maar toen hij eenmaal voor de jury stond was ik ook verkocht.
ik krijg geen ademquote:
Ik vind ze juist zo leukquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:26 schreef Karina het volgende:
Dat stomme gelach van die buurmannen, daar word ik niet goed van.
Nee serieus, ik vond 'm maar zenuwachtigjes zingen in 't begin, en de rest van de tijd had ik geen moment iets van 'wow'.. dat einde was qua show natuurlijk leuk, maar op een tafel springen kan ik ook wel..quote:
Beetje nuanceren mag wel hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Z'n zang was perfect. En het juryshit maakte het af.him
En hij gromtquote:
Nietus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:32 schreef Karina het volgende:
Dansen, mwah, zingen, nee, niet goed. En dat brilletje is stom.
Nee hoor, hij kan gewoon niet zingen en articulerenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:32 schreef erikh het volgende:
[..]
????? Ik denk dat je de speakers van je tv even na moet laten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |