Geen idee.... niets voor hem eigenlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Waar is eigenlijk qonmann gebleven? Heb hem al een hele tijd niet meer gezien.Gestopt met AKQ of vakantie?
Thxquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:00 schreef Siniti het volgende:
Punten geupdate
Basone +1quote:
Voor de rest gaat het goed?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:11 schreef BasOne het volgende:![]()
![]()
Ik wik graag iedereen bedanken voor het behalen van dit punt, met name mijn ouders die altijd voor me klaar stonden, m'n oma die als ik het nodig had warme chocolademelk voor me maakte.
De Dj's en prducers van Arrow classic rock, en natuurlijk ook de mensen van het licht en niet te vergeten de Grolsch Brouwerij en Drum fabrikant.
Met als speciale dank voor Cobra4 die met zijn antwoord mij op het idee heeft gebracht.
Ik dank u allen
*exit stage left*
Prachtigquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:14 schreef ASroma het volgende:
F-19 Specter
*geeft knuffel*quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
Fuck! Gemist! Eindelijk iets in mijn vakgebied en ik mis 'm!
Je bent een beetje ontremd en té enthousiast.Dat wordt even een alcoholtest om te controleren of je nog geschikt bent om deel te nemen aan het AKQ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ja, had ik al verwacht 1,2 promille.Aangezien je een puntenquizbewijs bezit wordt deze ingevorderd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:11 schreef BasOne het volgende:![]()
![]()
Ik wik graag iedereen bedanken voor het behalen van dit punt, met name mijn ouders die altijd voor me klaar stonden, m'n oma die als ik het nodig had warme chocolademelk voor me maakte.
De Dj's en prducers van Arrow classic rock, en natuurlijk ook de mensen van het licht en niet te vergeten de Grolsch Brouwerij en Drum fabrikant.
Met als speciale dank voor Cobra4 die met zijn antwoord mij op het idee heeft gebracht.
Ik dank u allen
*exit stage left*
Kut AKQ-wouten! Die hebben ook alles door!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:18 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je bent een beetje ontremd en té enthousiast.Dat wordt even een alcoholtest om te controleren of je nog geschikt bent om deel te nemen aan het AKQ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ja, had ik al verwacht 1,2 promille.Aangezien je een puntenquizbewijs bezit wordt deze ingevorderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |