Wat zijn het toch ook ongelofelijke mongolen he daar in Alkmaar.quote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:54 schreef Kriegel het volgende:
Die beelden zijn ook niet een beetje selectief gekozen.
Nee, over de nepheid van de supporters in kwestie. En dat klopt, ik heb ook een hekel aan ze, maar wat doe je er aan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:59 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Vrijwel al die paupers (die 5 jaar geleden nog voor Ajax waren) zitten daar met zo'n klappertje. En ze gebruiken hem ook nog regelmatig. Dat je je zoiets überhaupt door de strot laat drukken als supporters zijnde zegt al veel over de nepheid van de club.
Terug klapperenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee, over de nepheid van de supporters in kwestie. En dat klopt, ik heb ook een hekel aan ze, maar wat doe je er aan?
Dat bedoel ik. We weten het nu wel, jullie weten ook allemaal dat de fatsoenlijke supporters hier niet meedoen aan dat soort neppe shit, hou dan ook eens op het er bij ons in te wrijven. Het is ook niet allemaal ex-Ajax spul, een aardig deel van die klappers zijn dezelfde mensen die je bij Oranje ziet zitten, dagvolk met kinderen, en die vinden dat klapperen gewoon leuk. Het is niet onze fout dat ze er zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:22 schreef Rots het volgende:
Elke keer weer dat gezeik over die klappers hier he, serieus nu is het wel leuk geweest.![]()
Laat die AZ'ers gewoon lekker klapperen als ze dat willen.
Ik vind az veruit het beste voetbal spelen en ik gun het louis ook nog wel, maar die klappers zijn echt een schande. Een echte club, met echte supporters zullen dat nooit accepteren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. We weten het nu wel, jullie weten ook allemaal dat de fatsoenlijke supporters hier niet meedoen aan dat soort neppe shit, hou dan ook eens op het er bij ons in te wrijven. Wij kunnen het ook niet helpen van dat Oranjevolk.
Ik ken idd een AZfan die ook als het kan nog naar de ajax wedstrijden gaat , hij was vroeger altijd voor ajaxquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. We weten het nu wel, jullie weten ook allemaal dat de fatsoenlijke supporters hier niet meedoen aan dat soort neppe shit, hou dan ook eens op het er bij ons in te wrijven. Het is ook niet allemaal ex-Ajax spul, een aardig deel van die klappers zijn dezelfde mensen die je bij Oranje ziet zitten, dagvolk met kinderen, en die vinden dat klapperen gewoon leuk. Het is niet onze fout dat ze er zitten.
Over 2 uurtjes.. Maar als jij helderziend bent dan hoor ik alvast graag de ruststand.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef i-VII-VI het volgende:
Wordt er ook nog gevoetbald vanavond of is het een klap off.
1-1quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:45 schreef Twerk het volgende:
[..]
Over 2 uurtjes.. Maar als jij helderziend bent dan hoor ik alvast graag de ruststand.
Nee, en daarom is het klapvee ook zo irritant, want het straalt inderdaad geen voetbalsfeer uit maar eerder iets wat lijkt op een familiefeestje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:28 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik vind az veruit het beste voetbal spelen en ik gun het louis ook nog wel, maar die klappers zijn echt een schande. Een echte club, met echte supporters zullen dat nooit accepteren.
Wat denk jij bijvoorbeeld dat er bij FCU gebeurd als ze daar ineens van die klappers op de stoeltjes leggen? Dat dan 90% ermee loopt te klapperen alsof ze in het Thialf-stadion zitten?
Bij Fulham lagen ze ook, ik werd er direct door gegrepen, ondanks dat ik ze verafschuw ging ik er toch mee klapperen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:28 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik vind az veruit het beste voetbal spelen en ik gun het louis ook nog wel, maar die klappers zijn echt een schande. Een echte club, met echte supporters zullen dat nooit accepteren.
Wat denk jij bijvoorbeeld dat er bij FCU gebeurd als ze daar ineens van die klappers op de stoeltjes leggen? Dat dan 90% ermee loopt te klapperen alsof ze in het Thialf-stadion zitten?
Aardig team van NAC, die kunnen vanavond wel eens voor een stunt kunnen gaan zorgen. Zeker omdat het publiek er waarschijnlijk weer eens massaal achter zal gaan staan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:08 schreef venomsnake het volgende:
NAC Breda: Ten Rouwelaar; Loran, Penders, Zwaanswijk, Mtiliga; Reuser, Van der Leegte, Kwakman; Lurling, Amoah en Boukhari.
AZ: Didulica; Swerts, Moisander, Klavan, Pocognoli; Mendes da Silva, De Zeeuw, Schaars, Martens; El Hamdaoui en Dembélé.
en dan Ajax kampioen zeker? Doe dan maar een keer AZ.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:34 schreef buddyb het volgende:
de meesten zijn gewoon successupporters
het zou echt prachtig zijn als az nog op de 2e plaats zou eindigen
Hoop zooooo met je mee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:34 schreef buddyb het volgende:
de meesten zijn gewoon successupporters
het zou echt prachtig zijn als az nog op de 2e plaats zou eindigen
Een mooie(?) chick hebben volgens mij..quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat deed ie? Ik was ff naar de plee
Zat te zoenen met zijn vriendinquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij was met zijn meisje speeksel aan het uitwisselenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ies altijd goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Een mooie(?) chick hebben volgens mij..
Hij was de tong van zijn vrouwtje aan het proeven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |