Aardig team van NAC, die kunnen vanavond wel eens voor een stunt kunnen gaan zorgen. Zeker omdat het publiek er waarschijnlijk weer eens massaal achter zal gaan staan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:08 schreef venomsnake het volgende:
NAC Breda: Ten Rouwelaar; Loran, Penders, Zwaanswijk, Mtiliga; Reuser, Van der Leegte, Kwakman; Lurling, Amoah en Boukhari.
AZ: Didulica; Swerts, Moisander, Klavan, Pocognoli; Mendes da Silva, De Zeeuw, Schaars, Martens; El Hamdaoui en Dembélé.
en dan Ajax kampioen zeker? Doe dan maar een keer AZ.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:34 schreef buddyb het volgende:
de meesten zijn gewoon successupporters
het zou echt prachtig zijn als az nog op de 2e plaats zou eindigen
Hoop zooooo met je mee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:34 schreef buddyb het volgende:
de meesten zijn gewoon successupporters
het zou echt prachtig zijn als az nog op de 2e plaats zou eindigen
Een mooie(?) chick hebben volgens mij..quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat deed ie? Ik was ff naar de plee
Zat te zoenen met zijn vriendinquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij was met zijn meisje speeksel aan het uitwisselenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ies altijd goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Een mooie(?) chick hebben volgens mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |