Memory Lanequote:Op vrijdag 10 april 2009 18:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Niks, alleen een mooie herinnering ophalen.
Beetje zinloos om daarvoor een topic te openen.quote:
Was ook meer om jou misschien meer leuke dingen uit het verleden te laten herbelevenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Beetje zinloos om daarvoor een topic te openen.
Ik post het gewoon lekker hier, tussen de voetbalfans.
Die mensen daar zitten er niet op te wachten.
Wij zitten er wel op te wachten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Beetje zinloos om daarvoor een topic te openen.
Ik post het gewoon lekker hier, tussen de voetbalfans.
Die mensen daar zitten er niet op te wachten.
Varkensvlees én kipquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Varkenshaas, kipfilet, courgette, prei, ui, knoflook en tomaatjes in de oven met peper en zout!
Ik was maar even gaan koken, terwijlHarpers Island keek.. Dat is in ieder geval niet mijn soort serie. Een huwelijk met vrienden en familie op een eiland, waarvan schijnbaar iedereen een voor een uitgemoord gaat worden
.
Ik heb het eigenlijk nog nooit in combinatie gehoordquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uhuh, dat gaat prima samen hoor. Lekker mals!
Serie mag je bij mij vandaan halen als je wil, vandaag premiere gegaan.
Kan ik mooi op de fiets naar de zaak.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:20 schreef Jasza het volgende:
Morgen word het mooi weer, ga ik ook ff lekker terrassie pakken weer.
quote:
Johquote:
Zondag het altijd lastige Willem II voor Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:53 schreef Jasza het volgende:
Zondag ook maar vroeg de stad in, eieren zoeken.
ja ook. dan moeten we 8 uur smorgens vertrekkenquote:
wat een tijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:06 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja ook. dan moeten we 8 uur smorgens vertrekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |