quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunch ook weer op.
Beschuit met aardbeien![]()
.
Anders kom je mij ophalen om half 5quote:
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anders kom je mij ophalen om half 5
Waarom niet?quote:
Eenschquote:Zomerjurkjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag niet zuipenquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Buiten computeren ftl. Gewoon bek houwe en zuipen buiten.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:36 schreef Gitaarmat het volgende:
DaMart:Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anti depresivaquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen zijn het dan? Meestal kan het best.
Omdat je met antidepresiva in combinatie met alcohol onder anderen suicidaal kunt worden. Bovendien kan ik zonder AD al niet goed tegen alcohol, laat staan mét AD...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou daar geen alcohol bij gebruikt mogen worden?
Ik zit met mn eigen laptop op mn werkquote:
Rotterdam Nederland noemenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, eindelijk de eerste nutteloze schietpartij in Nederland. We konden natuurlijk niet achterblijven
Eerder eicellen gok ik zo.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan jullie samen paaseieren zoeken?
Lekker veel kinderen gefloten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:10 schreef Sjowhan het volgende:
Trug. Verloren, maar wel ontzettend lekker weer
.
Vertel!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mag ik jullie wat leuks vertellen over Scientology? We worden namelijk vaak verkeerd begrepen![]()
Mis je niet iets in je leven? Heb je niet het idee dat er iets beter zou moeten? Wij kunnen je helpen
Ik ook. Met 3-1.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:10 schreef Sjowhan het volgende:
Trug. Verloren, maar wel ontzettend lekker weer
.
Maak 300 euro over als inschrijfgeld voor je eerste seminar en we brengen je de basisbeginselen van de weg naar het geluk bij! Veel geld? Wat is jouw geluk dan waard?quote:
Maar... Ik bén al gelukkigquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maak 300 euro over als inschrijfgeld voor je eerste seminar en we brengen je de basisbeginselen van de weg naar het geluk bij! Veel geld? Wat is jouw geluk dan waard?
Buiten twintig graden in de schaduw en ik op bed in de slaapkamerquote:
Dat maken veel mensen zichzelf wijs, maar ga nou eens na. Heb jij alles wat je hart begeert? Is jouw hart al tot rust gekomen? Is alles wel zo zeker als het lijkt? Hoezeer kun jij de mensen om je heen nou echt vertrouwen? Is dat wel zo? Hoe weet je dat? geef ons gvd dat inschrijfgeldquote:
Ik denk niet dat ik gelukkig(er) zou zijn als ik alles heb wat mijn hartje begeert, omdat er dan geen doelen meer zijn om na te streven, ik zou diep ongelukkig worden als dat weg zou vallen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat maken veel mensen zichzelf wijs, maar ga nou eens na. Heb jij alles wat je hart begeert?
De rest ga ik niet serieus op inquote:Is jouw hart al tot rust gekomen? Is alles wel zo zeker als het lijkt? Hoezeer kun jij de mensen om je heen nou echt vertrouwen? Is dat wel zo? Hoe weet je dat? geef ons gvd dat inschrijfgeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |