Wat is het?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt, das bij mij, 't staat net op tafel, je kan nog aanschuiven
Is dat een tip van Scientology?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tip van de week: ga niet voor de drukste dag van de week een nacht op het strand zitten
Zoek in je eierstokken!quote:
Daar zitten geen chocolade eieren in hoorquote:
En ik maar zoeken bij _A_. Verdammt!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar zitten geen chocolade eieren in hoor
echoquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
Echoooooooooooooooo choooooooooooooooooo hoooooooooooooooo ooooooooooooo oooooooo oooo oo o
Nope, das een tip van iemand die net wakker is geworden na 13 uur in coma te hebben gelegen.. Was ff weggedoezeldquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een tip van Scientology?
ik ben daarnet gewekt daar een fluitoncert van de volgens hier in het parkquote:
quote:
quote:
jaquote:
Misschien moet je voortaan je post nalezen voor je op invoeren druktquote:Op zondag 12 april 2009 08:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben daarnet gewekt daar een fluitoncert van de volgens hier in het park
ja jij ook een goedemorgenquote:Op zondag 12 april 2009 10:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan je post nalezen voor je op invoeren drukt
Foto?quote:Op zondag 12 april 2009 10:17 schreef Klonk het volgende:
tof, net samen met Klonkette een lekker stuk gefietst en we kwamen in het bos een wild zwijn tegen wat door het bos heen rende, echt zo vet om te zien zo´n groot harig beest wat door de struiken heen scheurde
en nee we hebben geen hardlopers gezien maar een echt wild zwijn
Mja, qua gedrag zijn ze zoveel verschillenderquote:Op zondag 12 april 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
ik ken die beesten alleen maar van een bord in een restaurant of een beetje suf in een dierentuin ofzo
Kwam gisteren in een kantine waar het stonk naar aangebakken aardappelsquote:Op zondag 12 april 2009 11:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat een brandstank hier al de hele nacht je kunt de ramen niet open hebben.
Ja, kijk maar op de FP. Grote brand AH in Veendam, 15 km bij mij vandaan.quote:Op zondag 12 april 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kwam gisteren in een kantine waar het stonk naar aangebakken aardappels.
Zelfs in de kleedkamers, gelukkig stond het niet blauw vd rook
Maarreuhm, was er bij jou in de omgeving dan een brand(je)?
Hollandse bodemquote:Op zondag 12 april 2009 11:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Gisteravond trouwens heul de avond mee kunnen luisteren met een Mega Piraten Festijn () hier in de buurt.
Harsen dan maar.quote:Op zondag 12 april 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
Wat een kut klusje eigenlijk, benen scheren
Das net zo kut... 't gaat gewoon om de houding... met je hoofd tussen je benen enzoquote:
Daar weet ik de perfecte oplossing voorquote:Op zondag 12 april 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
Wat een kut klusje eigenlijk, benen scheren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 12 april 2009 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar weet ik de perfecte oplossing voorGewoon níet scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
oeh sexyquote:
Beenhaar is zoooo sexyquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 11:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das net zo kut... 't gaat gewoon om de houding... met je hoofd tussen je benen enzoEn dat dan staand onder de douche
Hoewel ik natuurlijk driekwartsbroeken draag (en nee, niet die strakke)quote:Op zondag 12 april 2009 11:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Eerst mn slippers en nu ook al mn broeken![]()
Mannen met korte broeken
Kleed je eens aan man, de tweede kerkdienst gaat zo beginnen!quote:
Waarom zou ik bijvoorbeeld 's winters mn benen scheren? Dan draag ik alleen maar lange broekenquote:
Ik moet zelfs nog douchen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kleed je eens aan man, de tweede kerkdienst gaat zo beginnen!
ik zit al de halve ochtend op de plle, ik heb iets verkeerds gegeten en mijn spastische darmen protesteren daar nu voorquote:Op zondag 12 april 2009 11:47 schreef Leanne het volgende:
Pientje, KG, Pezu![]()
how are you
*herinnert zich ook nog dat ze benen moet scheren
nou ik vind er geen hol aanquote:
Ligt eraan of iemand dat ziet..quote:Op zondag 12 april 2009 11:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou ik bijvoorbeeld 's winters mn benen scheren? Dan draag ik alleen maar lange broekenniemand die ziet of ik wel of niet m'n benen heb geschoren
Zondagochtendbluesquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 11:47 schreef Leanne het volgende:
Pientje, KG, Pezu![]()
how are you
*herinnert zich ook nog dat ze benen moet scheren
quote:
nou eigenlijk nietquote:
Mensen die mij 's winters zonder broek zien hebben er maar gewoon genoegen mee te nemenquote:Op zondag 12 april 2009 11:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt eraan of iemand dat ziet..
Houd jij van blues?quote:Op zondag 12 april 2009 11:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt eraan of iemand dat ziet..
[..]
ZondagochtendbluesIk moest mn bed wel uit omdat ik heb besloten zelf de laatste week ontbijtdiensten te doen
![]()
[..]
Niet vergeten dus
[..]
Das echt kut..
Trust me, I knowquote:Op zondag 12 april 2009 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik vind er geen hol aan_!
en die vezel drankjes zijn ook echt niet weg te krijgen
mischien die drankjes anaal inbrengen, als het goeie vezels zijn verstoppen ze boel gelijk goedquote:Op zondag 12 april 2009 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik vind er geen hol aan_!
en die vezel drankjes zijn ook echt niet weg te krijgen
gaat de paus Urbi et Orbi zeggen?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 12:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
gaat de paus Urbi et Orbi zeggen?
En vonden daar een bos tulpen. Hoe komen die daar dan, zei Urbiquote:
Herman Finkers!quote:Op zondag 12 april 2009 12:12 schreef Klonk het volgende:
ff kijken of ik het verhaaltje kan vinden van Urbi en Orbi, is een of ander vertelsel van Herman Finkers
Heb je wel eens van Scientology gehoord?quote:
Dan is het goed.quote:Op zondag 12 april 2009 12:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je wel eens van Scientology gehoord?
Maar het antwoord was dus gewoon ja.
En anders?quote:
meestal zijn het toch kleine kindjes die de paus zuigenquote:
Lekker bekrompenquote:
quote:
Das inderdaad een beter ideequote:
Doe maar niet, ben net zo blij dat het weer langer wordtquote:
Ik heb m'n been haar dr net afgeschorenquote:Op zondag 12 april 2009 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker bekrompen
[..]je moet je beenhaar ook niet stylen
Gelukkigquote:Op zondag 12 april 2009 12:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe maar niet, ben net zo blij dat het weer langer wordt
[..]
Ik heb m'n been haar dr net afgeschoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |