Fixed.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:09 schreef vinnieboy het volgende:
Wacht maar tot ze 15 zijn dan wil je ze vast batsen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:32 schreef Siniti het volgende:
MASD's quote, wat doe je niet?
Die DJ had ze verwijdertquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:04 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De rest wel verwijderen maar je eigen laten staan. Sad.
Nietttttquote:
Ik ga niet aanbellen. Ik weet dat hij er ook weinig aan kan doen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:24 schreef ondeugend het volgende:
En wat zei de buurman toen je aanbelde met de klacht over zijn dochter ?
Ik las geilquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:09 schreef Sapstengel het volgende:
Irritant is dat ja. Wanneer ik bij m'n ouders ben word ik ook vaak wakker van huilende of schreeuwende kinderen, de buren zijn opa en oma en elke zaterdag komen hun dochters langs met dat krijsende tuig. Die rennen om 10 uur 's ochtends al gillend door de tuin etc.
Wij ook niet .quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ga niet aanbellen. Ik weet dat hij er ook weinig aan kan doen...
Wat zijn notes nou weer?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:06 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Lamlul, heb je me daarvoor een note geven. Jij inconsequente homo
Een bijdrage om je notes te bekijken????quote:Je hebt 13 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://fok.nl/shop/notes.php
Ofwel gewoon een actie van Fok! om geld te verdienen
66 notesquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:55 schreef Sapstengel het volgende:
Nog steeds maar 3 notes, daar ga ik niet voor betalen.
ik heb geen notesquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:55 schreef Sapstengel het volgende:
Nog steeds maar 3 notes, daar ga ik niet voor betalen.
Als er toch alleen troep in staat waarom zou je daar in godsnaam voor betalen? Om maar niet te spreken voor abbo's.quote:
kan ook gratisquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Een bijdrage om je notes te bekijken????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omg
Tja misschien wel. Maar ik wil die kerel niet in verlegenheid brengen want hij deed wel zn best om dat kutkind stil te krijgen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wij ook niet .
Als hij het weet dat je er last van hebt zou hij met het kind kunnen gaan wandelen in plaats van het kind de hele buurt bij elkaar te laten bleren?
Heb jij een hack om je notes gratis te kunnen zien?quote:
Hij heeft er geen verstand van.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
Tja misschien wel. Maar ik wil die kerel niet in verlegenheid brengen want hij deed wel zn best om dat kutkind stil te krijgen...
Hij heeft een mod gepepen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef SeLang het volgende:
Heb jij een hack om je notes gratis te kunnen zien?
Jij bent te gierig om daar 2 euro aan te besteden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
4,50 euro voor om te zien wat de mods over je schrijven?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Jij bent te gierig om daar 2 euro aan te besteden?
nee geen hack, gewoon legaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
iets duur kostenquote:
omgquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/235/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |