Anders is het leven behoorlijk uitzichtloos aan het worden voor hemquote:
Wie leest geloofd zalig, maar wat hier staat geloof ik niet en lijkt mij niet mogelijk omdat BKR het niet tot zover laten komen. Vooal die BMW financing services en leningen van 18.500 euro is wel erg fake en verzonnen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:03 schreef ASroma het volgende:
58.300 euro schuld bij de IBG, studie nooit afgerond
2.000 euro creditcard schuld bij rabo: inmiddels geblokkeerd
1.500 euro creditcard schuld bij abn-amro: inmiddels geblokkeerd
2.500 euro creditcard schuld bij ING: inmiddels geblokkeerd
9.500 diverse gokschulden bij familieleden & vrienden
18.500 euro schuld bij verschillende financiers (lenen.nl,postkrediet,becam,dsb) ivm aanschaf plasma en andere noodzakelijke electronica, vernieuwde keuken en dakkapel.
1.750 euro bij de Wehkamp
450 bij kijkshop.nl
38.599 bij BMW financing services
12.000 doorlopend krediet bij DSB
3.500 verschillende betaalachterstanden ivm huur, water gas licht etc. etc.
en inmiddels op mijn nieuw geopende postbank rekening sta ik 560 euro rood.
En DSB geeft dan ook nog 12k aan doorlopend krediet terwijl lenen.nl en Becam al onderdeel zijn van DSBquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:18 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wie leest geloofd zalig, maar wat hier staat geloof ik niet en lijkt mij niet mogelijk omdat BKR het niet tot zover laten komen. Vooal die BMW financing services en leningen van 18.500 euro is wel erg fake en verzonnen.
Moah, ik denk dat er nog wel ergere gevallen dan hem zijn hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:30 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
yeah right, als je schulden echt waren, zat je al onder de zoden
suikeroompje staat garant voor de schuldeisersquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:30 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
yeah right, als je schulden echt waren, zat je al onder de zoden
quote:
Kan nog veeeeel meer hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:54 schreef Alistair het volgende:
[..]
Kun je zulke grote schulden maken bij de IBG
Als je adhv draagkrachtmeting slechts 7 euro hoeft terug te betalen zou ik me meer zorgen maken om je huidige job dan om de studieschuld, waar heb je al die jaren voor geleerd?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:51 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Kan nog veeeeel meer hoor
Maar ik moet het terug betalen hoor: nog geen 7 euro per maand(lang leve de draagkrachtmeting)
Dan ben jij in ieder geval het schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. Zo zielig als je je handje moet ophouden bij je familie omdat je nog altijd niet in staat bent om voor jezelf te zorgenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
suikeroompje staat garant voor de schuldeisersen jah ik heb een rijke familie, lekker puh
![]()
*mompelt iets over de brenninkmeijers
WTF, hoe krijgt iemand dat voor elkaar? 10 jaar over een studie doen en dan maandelijks 1000 euro lenen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:55 schreef LoudGirl het volgende:
Het record aan IBG schulden dat ik heb gezien was ¤ 117.000,00 en die lag ook niet onder de groene zoden.
pfff waarom ben ik dan triest? omdat ik toevallig in de situatie zit waarin de hele familie gewoon financieel onafhankelijk is en ik als familielid daar dus aan mee profiteer? sorry hoor maar als je nooit zorgen om geld hoeft te maken hoef je je ook geen zorgen te maken hoe er mee om te gaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:34 schreef Alistair het volgende:
[..]
Dan ben jij in ieder geval het schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. Zo zielig als je je handje moet ophouden bij je familie omdat je nog altijd niet in staat bent om voor jezelf te zorgen
Leg me even uit hoe jij meeprofiteert van het geld dat je familie heeft. Want voorlopig zie ik bij jou alleen een rijtje fikse schulden staan. Als je meeprofiteerde, zou je wel in de plus staan, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
pfff waarom ben ik dan triest? omdat ik toevallig in de situatie zit waarin de hele familie gewoon financieel onafhankelijk is en ik als familielid daar dus aan mee profiteer? sorry hoor maar als je nooit zorgen om geld hoeft te maken hoef je je ook geen zorgen te maken hoe er mee om te gaan
Je profiteert terwijl je zelf zegt dat je schulden hebt bij je familie? En als je zoveel geld hebt waarom betaal je dan gewoon niet ipv alles op afbetaling en leningen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
pfff waarom ben ik dan triest? omdat ik toevallig in de situatie zit waarin de hele familie gewoon financieel onafhankelijk is en ik als familielid daar dus aan mee profiteer? sorry hoor maar als je nooit zorgen om geld hoeft te maken hoef je je ook geen zorgen te maken hoe er mee om te gaan
Jij bent gewoon het equivalent van een volwassen man die zijn pis en poep nog niet kan ophouden en de hele boel onderpist en -schijt omdat hij zijn hele leven al luiers heeft gedragen en dus "niet zindelijk hoefde te worden".quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
op het moment dat de schuldeisers komen, wat dus al is voorgekomen, schiet een van de oudere familieleden dit voor (zo gaat het al generatie op generatie, wat de oudere familieleden hebben is ook maar geerfd geld) zie het als een soort van familie etiquette. Zo als mij lopen er nog 3-4 broers,zussen,neefjes,nichtjes rond, simpelweg omdat het kan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leg me even uit hoe jij meeprofiteert van het geld dat je familie heeft. Want voorlopig zie ik bij jou alleen een rijtje fikse schulden staan. Als je meeprofiteerde, zou je wel in de plus staan, lijkt me zo.
ik heb het geld niet, mijn familie heeft het geld. Indirect heb ik het geld dus wel...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je profiteert terwijl je zelf zegt dat je schulden hebt bij je familie? En als je zoveel geld hebt waarom betaal je dan gewoon niet ipv alles op afbetaling en leningen?
ik ruik hier een soort van jaloesie.....als jij met die uitleg die jij geeft genoegen neemt prima, nah goed je komt er vanzelf wel achter als je ooit de lotterij wint en dan x1000. Ik ben net 21 dus zo volwassen ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het equivalent van een volwassen man die zijn pis en poep nog niet kan ophouden en de hele boel onderpist en -schijt omdat hij zijn hele leven al luiers heeft gedragen en dus "niet zindelijk hoefde te worden".
Je bent zielig omdat je afhankelijk bent van anderen en nog altijd niet voor jezelf kunt zorgen. Het is mij om het even of je familie al dan niet rijk is. Dat doet niets af aan het feit dat jij nog steeds niet volwassen genoeg bent blijkbaar om je eigen zaakjes te regelen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |