Lol, ik dacht even dat je dit topic ging aanhalen: huis te koop wegens relatie breukquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:53 schreef Alistair het volgende:
[..]
Dat ik liever mijn eigen hypotheek aflos en daarna een huis heb dat van mijzelf is dan dat ik maandelijks huur betaal zodat de verhuurder straks een huis heeft waar jij voor hebt betaald
Wat wil je horen? Gokken? Drugs? Piramidespelletje?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Gokken? Drugs? Piramidespelletje?
Ja, dat kan allemaal.
Of ik zit maar wat te eikelen.
Wie zal het zeggen?
Maar t blijft veel geld.
Daar ben ik het wel mee eens. We zijn natuurlijk niet de schoolmeester die maar het handje blijft vasthoudenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:22 schreef elcastel het volgende:
Klopt en om nu alles te gaan reguleren ... ik ben juist dat 'pamperen' een beetje zat. Mensen zijn het mede hierdoor niet meer gewend om zelf na te denken en dat gaat van kwaad naar erger. Dus laat ze maar op hun bek gaan denk ik dan, voor het nog verder naar binnen rot.
Van mij mag je ze ook kaalplukken! Sterker nog, op straat zetten (zolang er geen kinderen in het spel zijn) vind ik ook geen probleem. Mensen moeten hun eigen verantwoording maar (leren te) dragenquote:Ik ook, maar ze op straat zetten of aan hun lot overlaten is niet bepaald een goedkopere oplossing. Er zou ergens op een eerder punt een lampje moeten branden bij instanties, zoals bijvoorbeeld bij de BKR. Ik heb er geen beeld van hoeveel mensen er doorheen sijpelen, maar mensen die wel hersenen hebben maar ze niet gebruiken mag je gerust kaalplukken middels deurwaarders etc wat mij betreft (en uiteindelijk onder curatele stellen).
Had je beter de levensverzekering op beide namen kunnen zetten, dan betaalt de ander niets als de ander doodgaat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als ik dood ben, plukken ze maar de helft bij mijn partner hoor
En de rest in een eigen bedrijfquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:41 schreef JumpingJacky het volgende:
+/- 4 ton, waarvan een kwart hypotheek ongeveer
Helemaal goed, u gaat door voor de koelkastquote:
Wat voor inkomen heb jij dat je bij zulke schulden ook nog zo'n dure auto financiert? Belangrijker; wat doe je eraan om van je schulden af te komen? Iemand als jij zou in mijn ogen namelijk nooit in de WSNP terecht mogen komenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:03 schreef ASroma het volgende:
58.300 euro schuld bij de IBG, studie nooit afgerond
2.000 euro creditcard schuld bij rabo: inmiddels geblokkeerd
1.500 euro creditcard schuld bij abn-amro: inmiddels geblokkeerd
2.500 euro creditcard schuld bij ING: inmiddels geblokkeerd
9.500 diverse gokschulden bij familieleden & vrienden
18.500 euro schuld bij verschillende financiers (lenen.nl,postkrediet,becam,dsb) ivm aanschaf plasma en andere noodzakelijke electronica, vernieuwde keuken en dakkapel.
1.750 euro bij de Wehkamp
450 bij kijkshop.nl
38.599 bij BMW financing services
12.000 doorlopend krediet bij DSB
3.500 verschillende betaalachterstanden ivm huur, water gas licht etc. etc.
en inmiddels op mijn nieuw geopende postbank rekening sta ik 560 euro rood.
Noodzakelijke electronicaquote:18.500 euro schuld bij verschillende financiers (lenen.nl,postkrediet,becam,dsb) ivm aanschaf plasma en andere noodzakelijke electronica
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |