Waarom zou je dat niet als een schuld mee tellen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef Xcalibur het volgende:
Ik heb nog nooit schulden gehad
Ik tel een hypotheek niet mee als schuld trouwens....
Omdat je een eerlijke vergelijking wilt maken met de TSquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet als een schuld mee tellen?
Oh, je woning heeft geen waarde dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:06 schreef Anne het volgende:
Ik heb 94.000,00 euro schuld. De helft van de hypotheek.
Nee je bent allebei hoofdelijk aansprakelijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:06 schreef Anne het volgende:
Ik heb 94.000,00 euro schuld. De helft van de hypotheek.
Toch heeft je woning in spé waarde, sowieso heeft de grond waarde, anders had je geen hypotheekquote:
Activa - Passiva verhaal.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet als een schuld mee tellen?
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee je bent allebei hoofdelijk aansprakelijk. Dus als jij kaal bent en een kip dan plukken ze je andere helft!
Niet helemaal waar, als ik dood ben, plukken ze maar de helft bij mijn partner hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee je bent allebei hoofdelijk aansprakelijk. Dus als jij kaal bent en een kip dan plukken ze je andere helft!
Als je dood bent ben je geen kale kip maar een dode kip!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als ik dood ben, plukken ze maar de helft bij mijn partner hoor
Misschien hebben die mensen wel een lening om een studie te betalen en hebben ze geen studieschuld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef Farenji het volgende:
Als ik zo om me heen kijk lijk ik bijna de enige te zijn. Iedereen leeft maar op de pof. Hypotheken, al dan niet dubbel of driedubbel, leningen, creditcardschulden, op afbetaling kopen... Ik heb dat nooit prettig gevonden en gelukkig heb ik altijd wel goed met geld om kunnen gaan.
Hoeveel schulden heb jij?
Klopt, maar dan nog halen ze geen geld bij mij vandaagquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je dood bent ben je geen kale kip maar een dode kip!
Dan heb ik geen schuld. (De waarde van de woning in spé is hoger geschat dan onze schuld).quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Toch heeft je woning in spé waarde, sowieso heeft de grond waarde, anders had je geen hypotheek
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb ik geen schuld. (De waarde van de woning in spé is hoger geschat dan onze schuld).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |