en de link naar Rochelbrood !quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier kun je haar zien.En ze heet Rochelbrood, want dat was Sterres idee.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Popples het volgende:
Rewimo heeft heerlijk weer in overloonben er net nog langs gecrost.
ja klopt als je echt zeker weet dat het vers is en vooral ook met hygiene enzo. Shabu zal best wel 's morgensvroeg bij de visafslag hun spullen halen en dagelijks vers spul eten maar ik kan gewoon nooit zeker weten van hun keuken of ieder stuk sushi echt even vers is en of het "schoon" klaargemaakt is enzo. Allicht als je het zelf klaarmaakt met verse vis dat het dan geen punt is, maar ik neem toch liever geen risico denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:49 schreef E.T. het volgende:
ik heb het idee dat we hier straks een aardige onweersbui krijgen
je mag toch wel sushi als je zwanger bent? in geval van zeker weten dat het vers is enzo.. bij ShabuShabu zou ik die gok wel durven nemen.. daar is het altijd druk en dus verse spullen
Zou ik ook niet doen huupje, beter het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja klopt als je echt zeker weet dat het vers is en vooral ook met hygiene enzo. Shabu zal best wel 's morgensvroeg bij de visafslag hun spullen halen en dagelijks vers spul eten maar ik kan gewoon nooit zeker weten van hun keuken of ieder stuk sushi echt even vers is en of het "schoon" klaargemaakt is enzo. Allicht als je het zelf klaarmaakt met verse vis dat het dan geen punt is, maar ik neem toch liever geen risico denk ik.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:02 schreef freecell het volgende:
BE, helemaal jaloers op je fiets
Net met L. op mijn rug en de oppas-uk in de wandelwagen naar de AH gewandeld. Ik dacht dat je veel bekijks had met een draagdoek. Bekijks is verdubbeld met ook nog één in een wagen ervoor van ongeveer dezelfde leeftijd
Jaaaaa Sarinah!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ja! Bij het goudenregenplein zit toch een lekkere indo?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:08 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar![]()
Eentje op je rug "ah, wat schattig!" .. eentje in de kinderwagen die je duwt.. "oh, die twee schelen niet zo veel he?" en dan nog een opstandige kleuter ernaast "oh, hoort die ook bij u?" Dan alleen nog stilte een blik vol medelijden
hehehehequote:Op vrijdag 10 april 2009 17:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb zo'n keer of 4 gehoord: 'hey daar zit er nog één' al wijzend naar mijn rug.
De volgende keer zeg ik heel verbaasd: 'oja?' en draai ik me om geloof ik
Wij krijgen (als het goed is) flink wat geld terug van de belasting, en daar wilden we dan een (goeie!) bakfiets van kopen. Ik heb gister die van p_iglet bewonderd, en die is echt mooi. Maar met de accesoires die wij erbij willen (Bankje, afdekzeil en regenhuif) zijn we dan 2100 euro kwijtquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zonder accesoires Rocka, ik heb zelf een voor en achter zitje en voorlopig staat hij nog even onder een afdakje dus vind ik het zonde van fietstassen die dan vaak vochtig worden.
Reinhilde, bakfietsen zijn ook erg gaaf, maar een flink stukje duurder dan wat ik in gedachten had, als je een echt goeie wilt.
En aangezien ik er toch ook nog wel echt een paar km op wil kunnen fietsen, naar mijn zusje een dorp verderop wilde ik niet een goedkope, en vaak, heel zwaar trappende bakfiets.
Oeh, dat zou ik denk ik ook wel willen! Maar we hebben geen geld, de voortuin zou verbouwd moeten worden (we hebben geen achterom en een te smal tuinhek) en ik weet eerlijk gezegd niet of ik het wel durf met dat verstoorde zicht van mij. Met de fietskar vind ik het al eng, dus misschien eerst dat maar eens overwinnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:39 schreef Reinhilde het volgende:
Ik verheug me enorm op een bakfiets, dat dan weer wel. Niet meer met het openbaar vervoer, maar gewoon lekker met de fiets. Naar het strand, naar mn ouders, boodschappen doen, naar andere Fokkers in de buurt, helemaal leuk!
Je mag altijd een keertje oefenen op die van ons hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:16 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik denk ik ook wel willen! Maar we hebben geen geld, de voortuin zou verbouwd moeten worden (we hebben geen achterom en een te smal tuinhek) en ik weet eerlijk gezegd niet of ik het wel durf met dat verstoorde zicht van mij. Met de fietskar vind ik het al eng, dus misschien eerst dat maar eens overwinnen.
Dit is dus serieus een woordgrapje van Sterre. Roggebrood veranderd in iets smerigs. Vond ze leuk. En ik ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
RochelbroodBedoelde ze niet roggebrood toevallig spuugje?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben lekker vol van de barbecue.Er waren geen kant en klare stokjes meer bij AH en toen heb ik kipblokjes gekocht en een blik ananasstukjes. Satéstokjes hadden we nog, en zo waren in een handomdraai kiphawaiispiezen gemaakt. En verder stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter, en grillburgers en lamsworstjes. En komkommer, cherrytomaatjes en gele paprika erbij. Heerlijk. het waaide wel erg hard, dus de servetten vlogen regelmatig van tafel, maar het was (en is) heerlijk zonnig en warm buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |