en de link naar Rochelbrood !quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier kun je haar zien.En ze heet Rochelbrood, want dat was Sterres idee.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Popples het volgende:
Rewimo heeft heerlijk weer in overloonben er net nog langs gecrost.
ja klopt als je echt zeker weet dat het vers is en vooral ook met hygiene enzo. Shabu zal best wel 's morgensvroeg bij de visafslag hun spullen halen en dagelijks vers spul eten maar ik kan gewoon nooit zeker weten van hun keuken of ieder stuk sushi echt even vers is en of het "schoon" klaargemaakt is enzo. Allicht als je het zelf klaarmaakt met verse vis dat het dan geen punt is, maar ik neem toch liever geen risico denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:49 schreef E.T. het volgende:
ik heb het idee dat we hier straks een aardige onweersbui krijgen
je mag toch wel sushi als je zwanger bent? in geval van zeker weten dat het vers is enzo.. bij ShabuShabu zou ik die gok wel durven nemen.. daar is het altijd druk en dus verse spullen
Zou ik ook niet doen huupje, beter het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja klopt als je echt zeker weet dat het vers is en vooral ook met hygiene enzo. Shabu zal best wel 's morgensvroeg bij de visafslag hun spullen halen en dagelijks vers spul eten maar ik kan gewoon nooit zeker weten van hun keuken of ieder stuk sushi echt even vers is en of het "schoon" klaargemaakt is enzo. Allicht als je het zelf klaarmaakt met verse vis dat het dan geen punt is, maar ik neem toch liever geen risico denk ik.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:02 schreef freecell het volgende:
BE, helemaal jaloers op je fiets
Net met L. op mijn rug en de oppas-uk in de wandelwagen naar de AH gewandeld. Ik dacht dat je veel bekijks had met een draagdoek. Bekijks is verdubbeld met ook nog één in een wagen ervoor van ongeveer dezelfde leeftijd
Jaaaaa Sarinah!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ja! Bij het goudenregenplein zit toch een lekkere indo?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:08 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar![]()
Eentje op je rug "ah, wat schattig!" .. eentje in de kinderwagen die je duwt.. "oh, die twee schelen niet zo veel he?" en dan nog een opstandige kleuter ernaast "oh, hoort die ook bij u?" Dan alleen nog stilte een blik vol medelijden
hehehehequote:Op vrijdag 10 april 2009 17:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb zo'n keer of 4 gehoord: 'hey daar zit er nog één' al wijzend naar mijn rug.
De volgende keer zeg ik heel verbaasd: 'oja?' en draai ik me om geloof ik
Wij krijgen (als het goed is) flink wat geld terug van de belasting, en daar wilden we dan een (goeie!) bakfiets van kopen. Ik heb gister die van p_iglet bewonderd, en die is echt mooi. Maar met de accesoires die wij erbij willen (Bankje, afdekzeil en regenhuif) zijn we dan 2100 euro kwijtquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zonder accesoires Rocka, ik heb zelf een voor en achter zitje en voorlopig staat hij nog even onder een afdakje dus vind ik het zonde van fietstassen die dan vaak vochtig worden.
Reinhilde, bakfietsen zijn ook erg gaaf, maar een flink stukje duurder dan wat ik in gedachten had, als je een echt goeie wilt.
En aangezien ik er toch ook nog wel echt een paar km op wil kunnen fietsen, naar mijn zusje een dorp verderop wilde ik niet een goedkope, en vaak, heel zwaar trappende bakfiets.
Oeh, dat zou ik denk ik ook wel willen! Maar we hebben geen geld, de voortuin zou verbouwd moeten worden (we hebben geen achterom en een te smal tuinhek) en ik weet eerlijk gezegd niet of ik het wel durf met dat verstoorde zicht van mij. Met de fietskar vind ik het al eng, dus misschien eerst dat maar eens overwinnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:39 schreef Reinhilde het volgende:
Ik verheug me enorm op een bakfiets, dat dan weer wel. Niet meer met het openbaar vervoer, maar gewoon lekker met de fiets. Naar het strand, naar mn ouders, boodschappen doen, naar andere Fokkers in de buurt, helemaal leuk!
Je mag altijd een keertje oefenen op die van ons hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:16 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik denk ik ook wel willen! Maar we hebben geen geld, de voortuin zou verbouwd moeten worden (we hebben geen achterom en een te smal tuinhek) en ik weet eerlijk gezegd niet of ik het wel durf met dat verstoorde zicht van mij. Met de fietskar vind ik het al eng, dus misschien eerst dat maar eens overwinnen.
Dit is dus serieus een woordgrapje van Sterre. Roggebrood veranderd in iets smerigs. Vond ze leuk. En ik ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
RochelbroodBedoelde ze niet roggebrood toevallig spuugje?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben lekker vol van de barbecue.Er waren geen kant en klare stokjes meer bij AH en toen heb ik kipblokjes gekocht en een blik ananasstukjes. Satéstokjes hadden we nog, en zo waren in een handomdraai kiphawaiispiezen gemaakt. En verder stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter, en grillburgers en lamsworstjes. En komkommer, cherrytomaatjes en gele paprika erbij. Heerlijk. het waaide wel erg hard, dus de servetten vlogen regelmatig van tafel, maar het was (en is) heerlijk zonnig en warm buiten!
Overloon is heel erg leuk, zeker met kleine kinderen. Je kunt alles namelijk heel goed zien omdat er weinig hekken zijn (ook fijn voor ons fotografenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:48 schreef Popples het volgende:
rewimo is overloon wel leuk als dierentuin? wij willen er met de dames naar toe maar op google lijkt hij zo klein.
Wij ookquote:
oeh heerlijk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:35 schreef p_iglet het volgende:
hahahah Lois, dit is er vast zo een waar je volgende week prima om kunt lachen.
Maar op het moment zelf kan je d'r vast wel wat doen... Pfff wat een zooi.
Ik moet nog 2,5 uur werken en dan heb ik een MAAND!!!! vakantie!!
o-m-g! hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:
en in ons geval ook op zoek gaan naar de wrakstukken van een piratenschip en natuurlijk de bijbehorende schat!!
don't ask
![]()
ja nou ik heb wel een verdacht albert heijn tasje gezienquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou ik heb wel een verdacht albert heijn tasje gezien![]()
maar lief wilde er niet inkijkenflauw!
haha dat zei ik ook maar het strand was verder leegquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
hij was zeker bang dat mensen m raar zouden aankijken enzo
mietje!
![]()
maar klinkt als een leuk strandavontuur![]()
hmmm nou vooruit dan maar, omdat het vrijdag isquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:45 schreef m@x het volgende:
Lol, hyves heeft ie niet, foto's heb ik niet, maar vertrouw er maar op als ik zeg dat hij heeeeeeeeel leuk is
Ja euh, specs willen we weten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:45 schreef m@x het volgende:
Lol, hyves heeft ie niet, foto's heb ik niet, maar vertrouw er maar op als ik zeg dat hij heeeeeeeeel leuk is
Dat eerste klinkt goed, dat laatste wat minder..quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef m@x het volgende:
39, bruin haar, iets met computers en kunstmatige intelligentie (hoe toepasselijk) en zijn vader is dood
die staat al een paar maanden in Swets z'n sigquote:
Ik heb gewoon nooit de combinatie Swets en de Lambada kunnen maken. Gek he?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
die staat al een paar maanden in Swets z'n sig
Niet????????? Hij is zo soepel in de heupen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nooit de combinatie Swets en de Lambada kunnen maken. Gek he?
TMIquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Niet????????? Hij is zo soepel in de heupen!
Nee die is er al een poosje uit. Daarna heb ik twee chuck norris wetenswaardigheden gehad en nu probeer ik het briljante dropbox aan de man te brengen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
die staat al een paar maanden in Swets z'n sig
Nee, he? Vind ik ook, hoor, ik zie er niks vergelijkbaars in. Wél in doen, trouwens.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef m@x het volgende:
Ik zie de gelijkenis echt niet Sugar. Net als mijn zusje en ik. Wij lijken zo weinig op elkaar dat niemand wil geloven dat we zelfs maar familie van elkaar zijn.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef Sugar het volgende:
Ja, jullie had ik al uitgesloten. Dus niet álle, nee. Check.
Niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is denk ik best een vrouwenkwaal ja.
En das het belangrijkste!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef Sugar het volgende:
Andersom gebeurt het hier juist wel en daar maak ik wel vaak een grap over. Het kan ons beiden niet zoveel schelen, maar het zijn wel herkenbare zinnetjes die je je zus dan hoort zeggen. We hebben -met wat rosé in onze mik- in elk geval weer om onszelf gelachen.
Jep!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
Asyniur spannend! Huwelijkse voorwaarden, het komt echt dichterbij al zo he![]()
nog niks!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef huuphuup het volgende:
Tof!![]()
En verder?? Al ideeen omtrent jurk en taart enzo?![]()
oh echt he, later als ik groot ben... haha
zo'n miniding past er toch wel in? He vervelend moet je een nieuwe laptop halenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jammer dat ze ze niet in laptopformaat hebben
Nee...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef E.T. het volgende:
die zijn wel heel erg cute
![]()
![]()
Gelukkig heb ik twee dochters
Ook nog! Hè wat rot nou toch!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo'n miniding past er toch wel in? He vervelend moet je een nieuwe laptop halen
quote:
goeie koopquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:44 schreef Dakota het volgende:
[..]die heb ik vandaag ook gekocht bij de action
hier voorin iig..egens tusseninquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goeie koop
ik hoop dat ze er nog genoeg hebben morgen
waar staan ze eigenlijk ongeveer? Bij het kinderspeelgoed of eerder bij de interieur-meuk zeg maar? ik moet altijd best wel zoeken in de action haha
huupquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:39 schreef huuphuup het volgende:
![]()
ik heb weer een webshop gevonden die ik leeg wil kopen waar ik ongegeneerd ideetjes van ga kopieren om zelf te maken!
ja daar was ik al bang voor... hmm... *andere oplossing bedenken gaatquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:58 schreef Reinhilde het volgende:
ik weet niet of dat gaat werken op fineer Huup... volgens mij is dat moeilijk bewerkbaar..
als je t langzaam doet merken ze t niet eens.. ik ben t bewijsquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef huuphuup het volgende:
Voor mn kaboutervrouwtjedaar moeten natuurlijk paddestoelen met rood-met-witte stippen bij he!
![]()
zie je Koot, ik krijg de stippen wel naar binnen... ooit![]()
die slungelquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:19 schreef huuphuup het volgende:
directik vond die drummer altijd zo'n enorme knurft...
nu ik erover nadenk weet ik eigk helemaal niet zeker of hij wel de drummer was. nouja. boeiend haha. Die ene... dinges!
Aaahquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben Kim en Lilah vandaag gemeet
Was gezellig en Lilah is echt zo'n liefieZelfs schaap was helemaal week en zei: als wij toch ook zo een leuk en lief meisje krijgen
En we zijn dus een maxi cosi rijker en een lilakleurige draagdoek
En net voor de bui nog even vlug tapas gegeten op een terrasje in de zon!
Dit was een goede dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die lellikertquote:
hehehehequote:Op zaterdag 11 april 2009 00:27 schreef k_i_m het volgende:
Of stiekem ducktape over zijn neus plakken als ie slaapt.
hahahaha ja dan zou ik er dus helemaal niet meer naast gaan liggen hequote:Op zaterdag 11 april 2009 00:28 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
heheheheen zn hand in een glas water
En tandpasta op z'n mond smerenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:28 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
heheheheen zn hand in een glas water
stippen zijn leuk!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef huuphuup het volgende:
ja ik moet en zal stippels hoorhet begint idd gewoon met die deurknopjes heb ik besloten
jah!quote:
volgens mij gaat ie huilen als ik 'm zo ga pesten.quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 11 april 2009 06:32 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen![]()
Volgens mij word ik vast voorbereid op straks, als babylief geboren is en ik niet meer kan uitslapen...
Dat dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:07 schreef Dakota het volgende:
hier t zelfde
vriend nog steeds en baby alweer
Hier nu ook wat gemompel uit de babykamer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:22 schreef Dakota het volgende:
elin is nu wakker, maar die slaapt zo wel weer
meneer komt denk ik om 12 uur zn nest uit
idd, ik maak t dan liever zelfquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:49 schreef E.T. het volgende:
Huup, over je kastje.. bij de verfwinkel hebben ze ook een soort primer.. dat kan je op gladde dingen smeren en daaroverheen verven. Dan hoef je niet (of bijna niet) te schuren.
En SaartjePrum is een leuke inspiratie-website(20 euro voor een lakentje dat nog geen 7,50 aan stof kost..
)
mooi..dan ga ik ook weerquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:38 schreef Stout het volgende:
Bonjour !!
T is hier al weer heel mooi, als het zo blijft hebben we weer een prachtige dag te pakken !
Gisternacht om 01.00 zat ik rechtop in bed en was ik in 1 seconde op de gang, echt een enorme knal/
Manlief liet namelijk zijn bierglas vallen van 2 hoog naar beneden....Ach de gang, zolder en trappen + overlopen zijn nu wel goed stofgezogenmaar voor ik weer sliep..
![]()
Om 9.15 werd ik wakker van een kind dat riep : Mam ik ga ! (naar tafeltennis)..
Ik wil ook nog ff naar de action, niet voor die koffertjes maar gewoon ff sneupen voor wat leuks voor in huis..
Dakota : Middenwaard is open tot 17.00
Ah thanks voor de tip! Ik had het ook in k&w geopend en daar had ze het over schuren, gronden, lakken en aflakken, maar als ik dan hiermee twee stappen over kan slaan...quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:49 schreef E.T. het volgende:
Huup, over je kastje.. bij de verfwinkel hebben ze ook een soort primer.. dat kan je op gladde dingen smeren en daaroverheen verven. Dan hoef je niet (of bijna niet) te schuren.
En SaartjePrum is een leuke inspiratie-website(20 euro voor een lakentje dat nog geen 7,50 aan stof kost..
)
1 pagina 2 pagina's terug staat n linkjequote:Op zaterdag 11 april 2009 10:11 schreef Fuente het volgende:
Koffertjes? Wat voor koffertjes? Ai luv Action
dacht ik ff een goede originele koop te hebben gedaan..heeft iedereen zequote:Op zaterdag 11 april 2009 10:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
1 pagina 2 pagina's terug staat n linkje
iedereen aan de action kofferts!![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:14 schreef Dakota het volgende:
o huup..ik heb ook nog een leuk truitje voor je..met een cupcake erop gestikt
of ik moet m bewaren voor reinhilde over 2 jaar.. die heeft geloof ik al besloten dat ze een meisje krijgt
dan zou ik maar snel gaan want het is druk overal.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:47 schreef huuphuup het volgende:
Ja nogal ben ik bang![]()
En dat is niet eens het enige wat ik nodig heb van daar... maar dat weet vriendje nog niet![]()
Oh en we moeten ook nog boodschappen doen want lief's ouders blijven onverwacht eten tweede Paasdag en die willen tajine dus k moet flink inslaan daarvoor. En ze komen al vrij vroeg dus maandag boodschappen doen is niet echt een optie.
Dat worden twee ritjeshaha
muhquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Volgens mij zijn die knopjes per stuk 4,95 Huup, en slaat die 5x6 op de breedte en hoogte..helaas..
Thnx.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
1 pagina 2 pagina's terug staat n linkje
iedereen aan de action kofferts!![]()
Beetje te snel naar mijn idee.... maar ja klein houden is ook geen optie he !quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:21 schreef Chan het volgende:
Spannend StoutMaar wel erg leuk ook, hoe kleine jongetjes dan ineens groot worden
Een kruispunt met stoplichten, waar ie wel oversteek naar school dus bekendquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:27 schreef skadhd het volgende:
Leuk maar ook wel even eng Stout, moet ie over drukke straten heen enzo?
Iedereen die nog boodschappen moet doen vandaag: succes! Het lijkt wel weer alsof de oorlog uitgebroken is. Gelukkig heb ik nog bloembollen in de schuur, dus dat zit wel snor..
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:27 schreef skadhd het volgende:
En nu ga ik die koffertjes eens bekijken. Ik wilde vorige week gaan fietsen naar de action, maar na 10 meter zat mn rok voor mn gezicht dus toen hield ik het voor gezien...
Iedereen die nog boodschappen moet doen vandaag: succes! Het lijkt wel weer alsof de oorlog uitgebroken is. Gelukkig heb ik nog bloembollen in de schuur, dus dat zit wel snor..
kom maar naar onze winkel ^^ jeuj.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:02 schreef pinquit het volgende:
hey ska ik zwaaide nog naar je. of naja eigenlijk naar jullie buuv![]()
ik ging naar de action en ik stond bij de koffertjes en ik twijfeltwijfel wat ga ik er eigenlijk mee doen, niks dus laatmaarliggenbluh. dus nu heb ik alleen maar een pak caprisonne en een tractor voor max die ie krijgt als zn boterham op is
en wat er niet naar uit ziet, dus die gaat 'weer terug naar de winkel'
![]()
![]()
Mensen denken altijd dat ze door dat ene dagje extra weekend noodvoorraden moeten inslaan. En dan het geduw en getrek, alsof ze een stel kleuters in de C1000 hebben losgelaten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:31 schreef Lois het volgende:
Godallemachtig ik dacht dat Kerst erg was in de supermarktWij waren pas om 10 uur wakker dus veel later inde supermarkt als normaal maar het leek wel of er oorlog kwam zeg
Geen vlees meer te krijgen, heel het ijsvak leeg, groente bijna niet te vinden, en nergens nog chips
Ze zag er lief uitquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:35 schreef Dakota het volgende:
zooooo ik ben ook weer terug , nu met zonnebril, knorretje slofjes voor elin en tietpads!
ik had elin eindelijk eens echt goed in mn doek geknoopt
wij ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:39 schreef Stout het volgende:
[..]
Ze zag er lief uit
Ik had haast, er zat ijs in mijn tas (waterijs) die smeltend was
Ik heb het kleine koffertje!quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef huuphuup het volgende:
Haha Spuugsnel weer terug!
![]()
hier stonden er nog genoeg van die koffertjes. Ik ben geslaagd in elk gevalook voor jou maneek
hihi ik herkende m van de fotoquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
wij ookmoesten onzin kopen
die lange aap was dus (duh ) mn vriend
hahaha dat idee ken ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb het kleine koffertje!Er was ook nog de middelmaat, maar ik houd niet van even getallen. Dus óf 1 óf 3, maar 2 kan echt niet. Ook al waren ze niet even groot. Ik heb dan ook een enorme hekel aan die huizen waar mensen potten en vazen in tweetallen voor het raam hebben staan. *Gruwel*.
Daarom hebben wij nu ook drie kattenquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb het kleine koffertje!Er was ook nog de middelmaat, maar ik houd niet van even getallen. Dus óf 1 óf 3, maar 2 kan echt niet. Ook al waren ze niet even groot. Ik heb dan ook een enorme hekel aan die huizen waar mensen potten en vazen in tweetallen voor het raam hebben staan. *Gruwel*.
Oke...quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:19 schreef Saffier het volgende:
skahd behang om 't kind achter te plakken
Hij ligt te slapen nu, dan is die bui straks weer over.
Internet is enorm gecrached hiernet als de mail
. Maneki wil je je adres naar me pm-en? Ik kan ze wel lezen vanaf mijn foon. Asy, ik neem zsm contact met je op
Niet erger dan dat je het juist niet wilt, zoals ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:54 schreef lady-wrb het volgende:bij mij moet altijd alles even zijn.
ik koop altijd van alles 2 en als het per 3 gaat 2 x 3.
ik weet van mezelf dat het dwangmatig is, en dan koop ik expres soms 1 van iets.
maar dan ga ik bijna altijd terug om er nog 1 te halen, want ik heb anders geen rust.
is dat heel erg erg?
De kinderen hebben m zo genoemd omdat ik bang ben voor onweer en ze hoopten zo dat ik wat minder bang wordt voor onweerquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Stout, ik vind Bliksem een leuke naam zeg! Hopelijk houdt je hamster het nog even vol, maar zo te lezen duurt het inderdaad niet lang meer.
Wat een dotje!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:30 schreef easy-going het volgende:
Ik pleit voor een minimeet tussen spuuglokje en lady-wrb
Ow sorry lady. ik zal 2 smilies doen![]()
Onee, nou oké spuugje, dan 3![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:34 schreef E.T. het volgende:
Hier ook een lichte voorliefde voor oneven.. Vandaar ook mijn drie kinderen![]()
Heb ooit bij een familielid in haar winkeltje met tutsels en frutsels geholpen een paar weken en daar zette ik ook veel in groepjes van drie neer.. En als er een artikel verkocht werd, dan ging ik of meteen aanvullen of de overige twee ergens anders los neerzetten.
ik ben alleen lang zo erg niet als jij, volgens mijquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wat een dotje!
Daar moet je er toch zeker ook twee van![]()
En Lucie ging je kipje op het scherm aaien
de laatste keer dat ze mij hadden geprikt was mn arm donkerblauw van elleboog tot pols..quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:47 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb even een stomme vraag![]()
afgelopen dinsdag is er bloedgeprikt bij me voor onderzoek en die mevrouw was op zn zachtst gezegd nogal hardhandigik ben niet zo kleinzerig maar dit doet nu gewoon nog steeds best wel pijn. Als ik mn arm volledig strek dan voel ik iets in mn arm precies waar er geprikt is, een soort het gevoel dat je wel eens hebt wanneer er een sneetje weer openspringt of wanneer er een korstje barst ofzo. En de plek was al blauw en die s nu heel fijn groen
maar er komen steeds nieuwe kleine paarse punten bij.
Wasda? Kan dat kwaad? Ik ben nog nooit blauw geweest na het bloedprikken haha
ik heb er 6 (als iemand nog een dealer weet, ik ben op zoek naar uitbreiding, 2 of 4 erbijquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wat een dotje!
Daar moet je er toch zeker ook twee van![]()
En Lucie ging je kipje op het scherm aaien
Ik weet er een, woont bij moi in de buurtquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er 6 (als iemand nog een dealer weet, ik ben op zoek naar uitbreiding, 2 of 4 erbij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |