Ik zit op mijn werk, dus kan zelf het fimpje niet bekijken maar in de link staat hij onderaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef TNA het volgende:
Als jij het succesvol hebt geprobeerd, inclusief foto's als bewijs, wil ik ook wel een poging doen.
Waarin kook je dan je tagliatelle?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, dus kan zelf het fimpje niet bekijken maar in de link staat hij onderaan.
Ben wel benieuwd. Is natuurlijk wel de meest ideale manier van koken, pannen gewoon de deur uit.
die gozer gebruikt een strijkijzer in dat filmpje, dus probeer dat eensquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb geen vaatwasser, kan het ook met handwas?
Zalm kan toch wel op 40%? Zijn toch natuurlijke vezels?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:33 schreef Biancavia het volgende:
Of in de wasmachine, kan dat ook? Op fijnwas bijvoorbeeld?
Blancheren op 40 graden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:16 schreef Stali het volgende:
Dit is géén grap: door de temperatuur van de vaatwasser wordt de vis perfect geblancheerd.
En sowieso, is 2 uur niet een beetje te veel van het goeiequote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:33 schreef zillah666 het volgende:
Lekker smakelijk, in een vaatwasser zitten gelukkig geen bacterie resten en zo....
ik denk het nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef Swiffer het volgende:
Ik denk dat het alsnog sarcastisch bedoeld was
of je zet de temp van de vaatwasser wat hogerquote:
Die is voor Biologische zalmquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:21 schreef tisauch het volgende:
Dat zal wel niet werken met een ecoprogramma v/d vaatwasser.
Je hebt het echt geprobeerd?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Ad_rem het volgende:
Dit is een welbekende en wijdverspreide internet Grap/Hoax.
Trap er niet in want je kunt er behoorlijk ziek van worden. (Jammergenoeg aan den lijve ondervonden)
Met andere woorden, als je niet met de paasdagen aan wc-pot gekluisterd wil zijn moet je dezequote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Ad_rem het volgende:
Trap er niet in want je kunt er behoorlijk ziek van worden. (Jammergenoeg aan den lijve ondervonden)
Ik ga altijd met mijn zalmpjes in bad..quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef Bravebart het volgende:
Kan je hem ook in de douche zetten als je aan het douchen bent, of is die temperatuur niet hoog genoeg?
Rare hobbies heb jijquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn zalmpjes in bad..
Waarom zou je daar ziek van worden? Een normale vaatwasser was op ca 80°C tot 85 °C en dat is warm zat om geen bacterie explosie tijdens het garen te doen ontstaan. Wel zorgen dat je geen vaatwasmiddel binnen krijgt, das smerigquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Ad_rem het volgende:
Ja maar dat is dus het probleem denk ik. Er zal altijd wel iets in zitten, ook al doe je er geen wasmiddel in en er zit ook nog crap als glansspoelmiddel en van dat zout in. Dan zou je dus eerst die reservoirs leeg moeten halen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou je daar ziek van worden? Een normale vaatwasser was op ca 80°C tot 85 °C en dat is warm zat om geen bacterie explosie tijdens het garen te doen ontstaan. Wel zorgen dat je geen vaatwasmiddel binnen krijgt, das smerig
iets dat ik 10 posts geleden al verteldequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:53 schreef Cat22 het volgende:
En dappere Fok!ker is je reeds voorgegaan: Koken in de afwasmachine...durf jij?
(met lasagne, dat dan weer wel).
quote:
dat is ook een tijd in het nieuws geweest, pakketjes in folie onder de motorkap leggen. kom je aan op je bestemming is je biefsuk met eieren gaar. bij oudere auto's waar je de motor nog ziet kan dat wel .quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:23 schreef Leef het volgende:
ik was benieuwd wanneer de eerste reply over autokoken zou komen maar dan moet ik het maar zijn
Nee inderdaad, in mijn Practicomfort werkt het ook nietquote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef Killer_Mom het volgende:
dat is ook een tijd in het nieuws geweest, pakketjes in folie onder de motorkap leggen. kom je aan op je bestemming is je biefsuk met eieren gaar. bij oudere auto's waar je de motor nog ziet kan dat wel .
als ik dat moet doen moet ik veel slopen
Is dat niet wat omslachtig?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Mexxa het volgende:
Heb vroeger in een restaurant gewerkt waar rekken vol met aardappelschijfjes door de vaatwasser gingen alvorens zij de koekenpan bereikten. Eet smakelijk!
De friet kreeg een tweede leven?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Is dat niet wat omslachtig?
Zelf heb ik in Zuid Afrika in een restaurant gewerkt waar we de garnering moesten sparen..
Die nog net niet, Piet. Maar ik herinner me wel wortelgarnering en peterselie wat er keer op keer mee door kon. Ik was net 18 dus ik deed dat dan ook maar.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De friet kreeg een tweede leven?
* Pietverdriet moet denken aan de wedstrijdjes wie doet het langst met een halve kers voor op de appelmoes bij vd Valkquote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Die nog net niet, Piet. Maar ik herinner me wel wortelgarnering en peterselie wat er keer op keer mee door kon. Ik was net 18 dus ik deed dat dan ook maar.. De Troubadour, nu weet ik de naam ook weer van die tent.
Schitterend!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet moet denken aan de wedstrijdjes wie doet het langst met een halve kers voor op de appelmoes bij vd Valk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |