Ja man, bommenwerpers op hangjongeren afsturen, dat soort dingenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:45 schreef mirved het volgende:
Ondanks dat deze zo gesloten gaat worden:
Niet veel extreems. Het straattuig zou aangepakt worden en de thee-cultuur zal verdwijnen.
Je bedoelt aa WW2? Beter dan hoe het nu gaat met dat allochtoonse tuig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef Prisonbreaker het volgende:
geschiedenis zal zich wellicht herhalen
Ja man, beter dan nu!1!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Je bedoelt aa WW2? Beter dan hoe het nu gaat met dat allochtoonse tuig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja man, beter dan nu!1!.
.
. Het is nu erger dan teh Ghetto in LA!
.
Moet er weer gerelativeerd worden? In Belize schijnt het weer 5 x zo erg te zijn als in LA!!!111quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja man, beter dan nu!1!.
.
. Het is nu erger dan teh Ghetto in LA!
.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
He allemaal.
Ik vroeg me af wat er zou gebeuren als elke newbie zomaar alles overal neerplempt.
Wat zou er dan gebeuren?
Lees nog eens even de vergelijking met WW2 waar ik op reageerde.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Moet er weer gerelativeerd worden? In Belize schijnt het weer 5 x zo erg te zijn als in LA!!!111![]()
We wonen hier in Nederland en we hebben hier last van allochtonen. It's that simple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |