De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Neenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand die even met mij het terras op wil hier?
Als hier hellevoetsluis is vind ik het primaquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Waar is hier? dat heb ik ff gemist sorryquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Als hier het altijd gezellig Hoorn is vind ik het primaquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
doei doeiquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef JonKeL het volgende:
Tvp en tevens een afscheidspost. Ik ga lekker gummen![]()
Bye
Te ver fietsen, sorry. Anyone for Utrecht?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Vroeg vrij was een voorwaarde toch? Oh wacht, en Enschede.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
willen wel. Kunnen niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
jaaa gaan we terasje doen??quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Te ver fietsen, sorry. Anyone for Utrecht?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Vroeg vrij was een voorwaarde toch? Oh wacht, en Enschede.
Best wel zware voorwaarden hoor voor een terrasje. Kom je anders naar Eindhoven?Jij bent toch vrij.
Helaas, vandaag wordt het Amsterdam!quote:
Ga jij lekker gewoon met achterhoekers op het terrasje zittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
hier = Enschede
Daar waar het zonnetje goed schijnt
Daar waar de vrolijke Cue is
Daar waar men vrolijk is
Vrij? Nee man, moet officieel nog tot half 4..quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Vroeg vrij was een voorwaarde toch? Oh wacht, en Enschede.
Best wel zware voorwaarden hoor voor een terrasje. Kom je anders naar Eindhoven?Jij bent toch vrij.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als hier Spijkenisse is vind ik het prima
ohw sorry das echt te ver dat ga ik echt nie redden vandaagquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
hier = Enschede
Daar waar het zonnetje goed schijnt
Daar waar de vrolijke Cue is
Daar waar men vrolijk is
Tukkers!!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ga jij lekker gewoon met achterhoekers op het terrasje zitten
Dan doen we het binnenkort ergens anders dan maarquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw sorry das echt te ver dat ga ik echt nie redden vandaag
Dat komt beter in de buurtquote:
Dat is goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan doen we het binnenkort ergens anders dan maar
ik ken geen beertjequote:
is morgen middag ook goed?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij terrast alleen met vrouwen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat komt beter in de buurt
Beetje jammer alleen dat je een gozert bent
ripleyquote:
Natuurlijkquote:
Ik ken dan weer wel genoeg leuke vrouwen. Maar gezien je sociale opstelling ga ik ze maar niet aan je voorstellen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
Dat komt beter in de buurt
Beetje jammer alleen dat je een gozert bent
Ben gisteravond al de hele avond met gasten geweest...quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken dan weer wel genoeg leuke vrouwen. Maar gezien je sociale opstelling ga ik ze maar niet aan je voorstellen!
heb je geen vriendinne ?!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben gisteravond al de hele avond met gasten geweest...
Ik heb deze week nog geen vrouw aangeraakt !
En jij denkt dat als een dame uit singles hier wil terrassen dat je er dan ook gelijk aan mag zitten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat een rampquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je beetje handig bent, kun je dat zelf.. Blokken zijn niet zo heel duur, wel goed ontluchten he.. anders remt het beetje kutquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Hey Rival,
Hoeveel zou het kosten om rondom remblokjes voor mijn auto te vervangen? Enig idee? En dan niet het goedkope spul en ook niet het duurste maar gewoon wat bij de auto past.
Die heb ik niet gezien deze weekquote:
ik ken er eentje waar ik wel aan mag zitten en die gaat vanmiddag ook mee naar terras.. Ben ik nu speciaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
En jij denkt dat als een dame uit singles hier wil terrassen dat je er dan ook gelijk aan mag zitten?
Ik ga met niemand naar een terrasjequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik voel me nu helemaal alleen, als iedereen met iemand naar een terrasje gaat.
Ja, hoe stel je je dan voorquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
En jij denkt dat als een dame uit singles hier wil terrassen dat je er dan ook gelijk aan mag zitten?
Je bent niet alleen, want ik ga ook niet terrassenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
ja vertel verderquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien deze week
Ooh wacht !
Ik heb mijn ex aangeraakt woensdag !
Dat is dat meisje waar ik ....
Wat is er mis met alleen op een terras gaan zitten? Zeker met dit mooie weer schuift er vanzelf wel iemand aan, heb je ook eens wat andere praatquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zal ik hier eens op zeggen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ken er eentje waar ik wel aan mag zitten en die gaat vanmiddag ook mee naar terras.. Ben ik nu speciaal
EBC Green Stuff ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Hey Rival,
Hoeveel zou het kosten om rondom remblokjes voor mijn auto te vervangen? Enig idee? En dan niet het goedkope spul en ook niet het duurste maar gewoon wat bij de auto past.
Ik ben er nog altijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
en ikke zo ook niet als het zo doorgaatquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent niet alleen, want ik ga ook niet terrassen
Je weet jezelf wel elke keer te overtreffen hè?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gedaan met sleutelen aan auto's ofzo. Dus liever iemand die het doet voor mequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als je beetje handig bent, kun je dat zelf.. Blokken zijn niet zo heel duur, wel goed ontluchten he.. anders remt het beetje kut
Of met een boek en een drankje, of gewoon mensen kijkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is er mis met alleen op een terras gaan zitten? Zeker met dit mooie weer schuift er vanzelf wel iemand aan, heb je ook eens wat andere praat
Daar moet je dingen kopen en daar heb ik nu geen centjes voor. Zo maar eens eten kopen voor de komende vijf dagen, heb ik dat iig gehad.quote:
Ik zat te denken aan: waar gaan jullie zitten, dan kom ik ook even langs.quote:
Ik heb er echt geen verstand vanquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar moet je dingen kopen en daar heb ik nu geen centjes voor. Zo maar eens eten kopen voor de komende vijf dagen, heb ik dat iig gehad.
Mensen met down noemen ze toch ook "speciaal"quote:
Briljant.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mensen met down noemen ze toch ook "speciaal"![]()
?
Heerlijk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of met een boek en een drankje, of gewoon mensen kijken
Ik bespeur enig niveauverschil in deze reeksch.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Briljant.
Je weet pas dat een grap goed is als mensen hem even uit gaan spellen, vind ik persoonlijk
Heb je wat voor me in de aanbieding?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zo steek je nog eens wat op hier. Ik noteer het even!
Ik heb 4 jaar als verkoper gewerktquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen verstand vanMaar het is een krachtige auto en ik rij nogal sportief dus er moeten goede blokjes op
Ik wil wel op tijd stilstaan
quote:
Nu pas? Over niveauverschil gesproken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef Q. het volgende:
Ik bespeur enig niveauverschil in deze reeksch.
Ja goed idee! Op de fiets naar het Vondelpark ofzo...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik hoop dat het morgen ook zulk weer isLekker het park in ofzo
Dat is snelheidsverschil, waarde Air.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu pas? Over niveauverschil gesproken.
Alleen mijn eigen afgetrainde wielerlichaam, maar dat is ook weer zo indiscreet. Dus: nee, ik denk het niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
Ooh ik zie nu pas dat er een user is die I.R. Baboon heet
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
Ooh ik zie nu pas dat er een user is die I.R. Baboon heet
Hmm, dan zal het of green of de eerste red worden denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar als verkoper gewerkt
Je had van dat goedkope standaard spul, dat werd besteld bij Brezan.
En je had dan EBC...
Die had je ook in verschillende prijsklasse:
http://www.ebcbrakes.com/auto-pads.html
Green was de goedkoopste geloof ik...
Of gewoon keihard aan de Ferodoquote:
Een wildvreemde die even aanschuift?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is er mis met alleen op een terras gaan zitten? Zeker met dit mooie weer schuift er vanzelf wel iemand aan, heb je ook eens wat andere praat
Dag Q. Is het nog steeds leuk hier? Hoe is de opbrengst?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:29 schreef Q. het volgende:
I.R.
Ik heb gehoord dat het met Red stilstaan of rijden is.... En niets daar tussenin..quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, dan zal het of green of de eerste red worden denk ik.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alleen mijn eigen afgetrainde wielerlichaam, maar dat is ook weer zo indiscreet. Dus: nee, ik denk het niet.
Vorig jaar zomer heb ik echt veel nieuwe vrienden gemaakt doordat ze aanschoven bij ons tafeltjequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een wildvreemde die even aanschuift?Je kent de buurt hier niet, ze kijken je alleen vreemd aan.
I.R. Het is matig. Net als de opbrengst. En aldaar?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dag Q. Is het nog steeds leuk hier? Hoe is de opbrengst?
Ik blijf wel even weg uit de Pijp.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou van jong en dun en ik heb de lente in mijn hoofd, dus kijk maar uit
Ik dacht heel even dat je mijn zusje wasquote:
Dat is wel heel extreem. Ik hoef geen blauwe afdruk van mijn gordel schuin over mijn lichaam te hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het met Red stilstaan of rijden is.... En niets daar tussenin..
Green blijkt subtieler te zijn.
Green werd inderdaad ook het meest verkocht bij ons...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het met Red stilstaan of rijden is.... En niets daar tussenin..
Green blijkt subtieler te zijn.
Ik zal extra goed om me heen kijken als ik naar buiten ga.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oirschot. Das zo goed als Eindhoven. tomeejto tomaatoquote:
[Nelson] Ha_Ha! [/Nelson]quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vrij? Nee man, moet officieel nog tot half 4..
Deze kans had ik mij niet laten ontglippen als ik jou was...quote:
Ja hoor, als het terras vol zit, en er zijn nog plaatsen aan je tafeltje.. Heerlijk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een wildvreemde die even aanschuift?Je kent de buurt hier niet, ze kijken je alleen vreemd aan.
Uitstekend. Ik ben tegenwoordig ambtenaar, dus vrij. En het is mooi weer (dus ik moet zo naar buiten).quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
I.R. Het is matig. Net als de opbrengst. En aldaar?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.Wat moest ik toch zonder jou.
Da's fietsafstand!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oirschot. Das zo goed als Eindhoven. tomeejto tomaato
[..]
[Nelson] Ha_Ha! [/Nelson]
30 is toch niet meer jong?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze kans had ik mij niet laten ontglippen als ik jou was...
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=EBC+GReenstuff+impreza&_sacat=See-All-Categoriesquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreem. Ik hoef geen blauwe afdruk van mijn gordel schuin over mijn lichaam te hebben
Enig idee van de prijs?
Red kost ook 50 eypo meer, we blijven Nlers hequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Green werd inderdaad ook het meest verkocht bij ons...
quote:
Ow ik overleef het wel hoorquote:
Nou ja, het is uiteindelijk aan Ripley om de grens van 'jong' te definieren.quote:
Ik weet niet in hoeverre Rip bereid is haar standaarden bij te stellen als de nood echt hoog is.quote:
2 liter boxer benzine met turbo en intercooler. 230 pk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef Rauw. het volgende:
Wat voor motor had je ookalweer Belsezar? Want met een rappe jongen is volgens mij alleen Red te krijgen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 liter boxer benzine met turbo en intercooler. 230 pk.
Zal wel red zijn dus.
Zo en laten we de rest van de auto praat via PM doen anders schrikken we de bevallige dames van het topic weer af
Joah, maar een grote kerktoren die altijd mee lijkt te draaien zodat je in een winderige schaduw zit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's fietsafstand!
Maar Oirschot heeft toch ook een leuk pleintje met terrasjes?
Ondanks het verlaten van mijn geliefde staatsbedrijf ben ik vandaag ook vrij. En de zon roept inderdaad. Hij zegt: "Hoer!". Oh. Wacht. Dat is die berber van de overkant.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik ben tegenwoordig ambtenaar, dus vrij. En het is mooi weer (dus ik moet zo naar buiten).
Jong en afstandstechnisch denk ik dan dat ze eerst mij zal opgebruiken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre Rip bereid is haar standaarden bij te stellen als de nood echt hoog is.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jong en afstandstechnisch denk ik dan dat ze eerst mij zal opgebruiken.
Prijs jezelf gelukkig!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jong en afstandstechnisch denk ik dan dat ze eerst mij zal opgebruiken.
Het gaat zelfs te snel om thuis bij te kunnen houden en gelijktijdig wat opruimwerkzaamheden te verrichten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:47 schreef zbbrox het volgende:
Jullie gaan me even te snel om lekker te kunnen fokken op het werk.
Ik trek me even terug op pm en sms basis.
Vis waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:51 schreef Howl het volgende:
Ha, net weer een slaapverwekkende vergadering achter de rug. Zometeen lunchen. Eens kijken wat de kantine vandaag heeft. Ennuh, ik heb ook wel zin in een terrasje.
Alweer aan het opruimen? Wat een vrouw ben je toch...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Het gaat zelfs te snel om thuis bij te kunnen houden en gelijktijdig wat opruimwerkzaamheden te verrichten.
*proest*quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer aan het opruimen? Wat een vrouw ben je toch...
Klinkt het heel dubbelzinnig als ik zeg dat dat echt niet opvalt als ik bij jou naar binnen kijk?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:54 schreef DR34M3R het volgende:
*proest*
Je wilt hier niet binnen kijken nu.. Je zou denken dat WWIII is uitgebroken
Ik heb je post even volledig gemaakt...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:54 schreef Jan-Beton het volgende:
Lief dagboek,
Zooo goedemorgen... Net klaar met een klus. 's-Middags gaat een operator een klus voor mij afwerken en ikzelf ga van de zon genieten![]()
Gisteren 1.5 uur in de na-zon in speedmars tempo door 2 wijken gewandeld... Lekker hoor... De rust, de zon.... heerlijk... De calorietjes van de frieten, gehaktstaaf en mexicano weggewandeld...
Vandaag lijkt het ook wel mooi weer te worden. 's-morgens leek de zon niet echt door te willen gaan, maar nu maakt het zonnetje alles goed
Ik krijg er echt een lentegevoel van!
Ik hou het hier op kantoor prima bij. En nu lunchenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat zelfs te snel om thuis bij te kunnen houden en gelijktijdig wat opruimwerkzaamheden te verrichten.
Die post is idd te lang voor Twitter.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je post even volledig gemaakt...
Als man valt dat ook wel mee - dat krijg je met die vrouwenemancipatie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Bovendien is de nood nooit zo hoog als je vrouw bent he
Ciao!quote:
Twittequote:
Toevallig, daar had ik de hele week thuis last van. Gisterenavond de ramen gelapt, dus mijn huis voelt weer schoonquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
Je wilt hier niet binnen kijken nu.. Je zou denken dat WWIII is uitgebroken
heerlijk is dat hequote:Op vrijdag 10 april 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toevallig, daar had ik de hele week thuis last van. Gisterenavond de ramen gelapt, dus mijn huis voelt weer schoon
Ja heerlijk inderdaad..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heerlijk is dat hemoet ik van t weekend ook eens doen me ramen... nu met de zon erop valt het nog erger op hoe goor ze eigenlijks wel nie zijn
Haha ja idd..... ik heb altijd de pech als ik me ramen heb gedaan dat het gaat regenen ofzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja heerlijk inderdaad..Ik zal vanmiddag eens kijken of het dan ook écht gelukt is
Ik heb de binnenkant gedaan, buitenkant kan ik niet bijquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha ja idd..... ik heb altijd de pech als ik me ramen heb gedaan dat het gaat regenen ofzo
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn huis is netjes
en mn bezoek is weg
ohw das beter haha ik kan er wel bij dus heb geen smoesjes ofzo om het niet te doen of xtje over te slaan hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb de binnenkant gedaan, buitenkant kan ik niet bij
Ik heb je post ook even volledig gemaaktquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[zeikmode on]
Ik heb je post even volledig gemaakt...
[zeikmode off]
Jaquote:
Aaah, dat is leuk inderdaad..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Maar goed, dadelijk lekker naar t park als mn koffie op is
Kijken hoe de kindjes in de speeltuin rondhuppelen, ook leuk![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als man valt dat ook wel mee - dat krijg je met die vrouwenemancipatie.
Ja, dat begon gisteren om 3 uur alquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah, dat is leuk inderdaad..Laat het weekend maar beginnen!
*Jaloers is*quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat begon gisteren om 3 uur al
En maandag ook nog vrij
Blijft t eigenlijk mooi weer?
*Lui is*
Ze heeft je foto gezien voor 15 creditsquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef KudFokker het volgende:
Eindelijk iemand online op Paiq
Ze reageert alleen niet meer nadat ze hoi heeft gezegd
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze heeft je foto gezien voor 15 credits
quote:Ik geloof het niet
Voor mannen is dat 30!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vandaag er dus extra van genieten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Redelijk weer, met weinig zon dus...
Ik heb geen idee, zit niet op PaiQ. Hoorde ik gisteren ook maarquote:
Ik ben aan het werk!quote:
Ik heb van De Baas hele lekkere gevulde eitjes gekregen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
KUT........
Mijn chocolade eitjes zijn op
zo he.... Stuurt Bruce Springsteen jou persoonlijk eitjes op??? damn...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb van De Baas hele lekkere gevulde eitjes gekregen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo he.... Stuurt Bruce Springsteen jou persoonlijk eitjes op??? damn...
Ik ben jaloers!, ik zou best willen dat ik Bruce tot mijn kennis/vrienden kring mocht rekenen.
Hij stalkt me. Heel irritant. Ik snap natuurlijk ook wel dat hij graag zo tof wil zijn als ik ben maar hij moet maar eens beseffen dat dat gewoon niet kan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo he.... Stuurt Bruce Springsteen jou persoonlijk eitjes op??? damn...
Ik ben jaloers!, ik zou best willen dat ik Bruce tot mijn kennis/vrienden kring mocht rekenen.
Nou... begin je al bruin te worden? Ik geloof nl. dat je iedere kans aangrijpt om van het zonnetje te genieten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:20 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben aan het werk!
Maar straks, dat uurtje op de fiets en daarna op mijn balkon...
Wat voor een? Vietnamees of Chinees of Indisch? Vietnamees vind ik zelf niet zo lekker. Indische variant is lekker (hmmmm balen dat ik maar met simpele bammetjes moet doen)...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:31 schreef Carooltje79 het volgende:
sow daar zijn we weerlekker loempiaatje gegeten
jammie jammiee
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
lekker van de vietnamees... en een heerlijk broodje hele pittige kipquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:33 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wat voor een? Vietnamees of Chinees of Indisch? Vietnamees vind ik zelf niet zo lekker. Indische variant is lekker (hmmmm balen dat ik maar met simpele bammetjes moet doen)...
Ik vind het wel ontspannend en bij mijn zonnestudio kun je lekker naar cabaret luisteren terwijl je er onder ligtquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... begin je al bruin te worden? Ik geloof nl. dat je iedere kans aangrijpt om van het zonnetje te genieten.
Ik kreeg van een collega (van het type Casanova) de tip eens naar een zonnecentrum te gaan. Zelf ben ik niet zo voor zonnebanken cq zonnekanonnen. Zo doelloos onder de lampen liggen... Ik geniet liever van de lekkere buitenlucht en de echte zon.
Dames: wat vinden jullie van zonnebanken cq. -kanonnen?
Ik heb eens 1tje gehad uit Eindhoven (op de Markt)... veel te veel olie: ik kreeg last van mijn darmen, en de smaak was me veel te flauw...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:34 schreef Carooltje79 het volgende:
lekker van de vietnamees... en een heerlijk broodje hele pittige kip![]()
en nu ff lekker een peukie roken in het zonnetje
tossow
Lijkt me wel bizar: keihard lachen onder de lampen... Ik krijg daar een vreemde MI vanquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:35 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het wel ontspannend en bij mijn zonnestudio kun je lekker naar cabaret luisteren terwijl je er onder ligt
Ik ga overigens hooguit eens per maand naar de zonnebank
dawgstar!quote:
he kwaak vertel dat nou niet dan weten ze dat ik verkering heb met een idiootquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oooohw.... ik ben speciaal.... Hebben al die jaren dat ik op speciaal onderwijs heb gezeten toch nog nut gehad
Nee, je wordt gewoon op dezelfde manier bruin. En ik ga er niet eens onder om echt heel bruin te worden, alleen af en toe even om niet doorzichtig wit te zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:45 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Lijkt me wel bizar: keihard lachen onder de lampen... Ik krijg daar een vreemde MI van![]()
Heb je niet dat 'het bruine' onder de lampen sneller weggaat dan door de zon? Ik heb er dus geen verstand van. Wat vind je dan van een zonnekannon? Dan ben je veel sneller bruin. Of 'mag' dat niet bij elke huidtype?
Sup Duimquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEKEND!!!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallemaal
En dat proefde je niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
Ze hadden op mijn loempia wok-olie en dreft gedaan
Ik liep ook leeg de dag erna
Ik heb de kibbeling maar laten staan. Het werd een broodje frikandel speciaal en portugese vissoep. En veel zon.quote:
Verloofde!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEKEND!!!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallemaal
Ze hadden hem open gerold, erin gedaan en toen gefrituurd...quote:
Alles goed amigo?quote:
Even een serieuze noot: speciaal onderwijs is niet alleen voor mensen met Syndroom van Down... Mensen die slechthorend zijn of doof of slechtzienden hebben ook op speciaal onderwijs gezeten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
he kwaak vertel dat nou niet dan weten ze dat ik verkering heb met een idioot
Motormuisquote:
Nou, op je foto zie je iig stukken bruiner uit dan mijn blanke huid...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Nee, je wordt gewoon op dezelfde manier bruin. En ik ga er niet eens onder om echt heel bruin te worden, alleen af en toe even om niet doorzichtig wit te zijn.
En ik vind dat wel geinig, lachen onder de zonnebank
Jaaaaaaaa, gelukkig wel! Er is echt niks te doen op kantoor vandaagquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
schatjuh
nog paar uurtjes heb je ook weekend
fokken dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, gelukkig wel! Er is echt niks te doen op kantoor vandaag
Me too... helaas moet ik wachten tot de operator klaar is met mijn opdracht. Dat kan wel even duren: een andere knakker heeft voor die operator een belachelijke opdracht gegeven: is de operator zeker 1.5 dag mee bezig geweestquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb geen zin meer... ik wil naar huis
tripje zuid limburg en weer terug?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker. ga zo ff een stukkie spelen. heerlijk weer
Same thing herequote:
Ik word inderdaad al heerlijk bruin, nog een restje van de wintersport en zon op de fiets. Jammer dat het alleen mijn hoofd is, maar voor de rest ga ik inderdaad wel eens onder een zonnebank. Op mijn sportschool zit het er gratis bij en ik vind het heerlijk ontspannen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... begin je al bruin te worden? Ik geloof nl. dat je iedere kans aangrijpt om van het zonnetje te genieten.
Ik kreeg van een collega (van het type Casanova) de tip eens naar een zonnecentrum te gaan. Zelf ben ik niet zo voor zonnebanken cq zonnekanonnen. Zo doelloos onder de lampen liggen... Ik geniet liever van de lekkere buitenlucht en de echte zon.
Dames: wat vinden jullie van zonnebanken cq. -kanonnen?
ga je mee dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tripje zuid limburg en weer terug?
hier heb je prachtige stukken om te rijden
ohw das balen.... ik hoop toch wel dat ik er hier zo lekker tussenuit kan piepen haha er is bijna niemand vandaag en er is ook nog eens niks te doen..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:59 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Me too... helaas moet ik wachten tot de operator klaar is met mijn opdracht. Dat kan wel even duren: een andere knakker heeft voor die operator een belachelijke opdracht gegeven: is de operator zeker 1.5 dag mee bezig geweest
Ja idd. En msnquote:
Ik begin het idee te krijgen alsof ik een van de zeer weinige ben die op zijn werk is nuquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker. ga zo ff een stukkie spelen. heerlijk weer
Hey!quote:
Jij hoefde toch sowieso maar tot 1 uur?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das balen.... ik hoop toch wel dat ik er hier zo lekker tussenuit kan piepen haha er is bijna niemand vandaag en er is ook nog eens niks te doen..
Kan hier nietquote:
ja dat was wel de bedoeling maar de manager is terug gekomen... en die vind het nie zo leuk dat we er zomaar eerder weg gaan...dus die gooide mooi roet in het etenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij hoefde toch sowieso maar tot 1 uur?
Ze ziet er zeker niet verkeerd uit...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef KudFokker het volgende:
Same thing here
Rip is wel lekker trouwens heh Jan Betton?
ik had een dag werk in gepland staan, totdat ik gisteren hoorde dat het een vrije dag was voor het hele kantoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen alsof ik een van de zeer weinige ben die op zijn werk is nu
Lekker! Ik zou ook graag een stukje gaan toeren nu
waar zit je dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:03 schreef Q. het volgende:
Wat is dit toch een heerlijk stukje utrecht, lekker in de zon kijken naar bootjes die door de sluis komen.
Hoiquote:
Ook geen webmessengerquote:
Ik ben sowieso een sawyer vrouwquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:03 schreef Jan-Beton het volgende:
Hee Rip: wat voor (zonne)bruin prefereer je aan de man? Sawyer, Jack of meer als Sayid? Dat laatste wordt wel een 'uitdaging'. Ik denk dat Jack's teint me wel zou staan. Als ik Sawyer's teint aanneem, lijkt het alsof ik de hele dag helemaal niets doe.
Pfff, jammer!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat was wel de bedoeling maar de manager is terug gekomen... en die vind het nie zo leuk dat we er zomaar eerder weg gaan...dus die gooide mooi roet in het eten![]()
dus zodra hij de deur uit is gaan wij er ook vandoorhaha
De managerquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat was wel de bedoeling maar de manager is terug gekomen... en die vind het nie zo leuk dat we er zomaar eerder weg gaan...dus die gooide mooi roet in het eten![]()
dus zodra hij de deur uit is gaan wij er ook vandoorhaha
Heeeyyyyquote:
haha ja en dat is echt onzin we zitten hier nog maar met zn 3en en we zitten hem echt weg te kijken hahaquote:
Nee ook niet..quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ook geen webmessenger?
Ik zit ook alleen op Fok! hoor
Net kwam een gast van mijn detacheringsbureau langs om truffels te brengen
Ook niet de web-based msn versie? Die kan geloof ik zo goed als altijdquote:
zit je lekker op je balkon? ik wil ook de stad in man..... lekker mensen kijkenquote:
Heb je de kleur als die van Kate? F*ck! Ik ben echt verslaafd aan Lostquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word inderdaad al heerlijk bruin, nog een restje van de wintersport en zon op de fiets. Jammer dat het alleen mijn hoofd is, maar voor de rest ga ik inderdaad wel eens onder een zonnebank. Op mijn sportschool zit het er gratis bij en ik vind het heerlijk ontspannen.
You lucky bastard.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik had een dag werk in gepland staan, totdat ik gisteren hoorde dat het een vrije dag was voor het hele kantoor
ohw en hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook niet de web-based msn versie? Die kan geloof ik zo goed als altijd
Nee, daar woon ik helaas niet, zit er alleen maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
zit je lekker op je balkon? ik wil ook de stad in man..... lekker mensen kijken
quote:
Ik ga mijn haren NIET als Sawyer doen... Dan neemt niemand op mijn werk me nog serieus. Ik krijg nu al blikken naar mijn hoofd geworpen met mijn (stoppel)baard en wilder kapsel...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:05 schreef Ripley het volgende:
Ik ben sowieso een sawyer vrouwJack vind ik een irritant ei.
je woont toch in centrum of nie??quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, daar woon ik helaas niet, zit er alleen maar.
Het is een belangrijke taak van een manager: de lol op het werk verkloten!quote:
Hier zeker nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook niet de web-based msn versie? Die kan geloof ik zo goed als altijd
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Heb je de kleur als die van Kate? F*ck! Ik ben echt verslaafd aan Lost
haha nou daar is deze goed in... ik ben blij als mijn eigen manager terug is van vakantie....die ken tenminste nog beetje mee dollen enzo....quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Het is een belangrijke taak van een manager: de lol op het werk verkloten!
Ontbijten? Je kan gelijk aan de lunch beginnenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:07 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ga zo eens kijken of ik op me balkon kan onbijten
Nee man. Kanaleneiland.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
je woont toch in centrum of nie??
Mijn manager nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
quote:
die heb ik. en zelfs een jas en handschoenenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa als je een helm hebt voor me
ohw ik dacht dat er ineens een hele lekkere gozer voorbij liep bij jequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
Coca Cola Light break.. Damn, wat is dat spul toch heerlijk!
top! Laarzen heb ik zelfquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
die heb ik. en zelfs een jas en handschoenen
Nou, nee! Maar het scheelt dat al mijn bazen gewoon tof zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef Jan-Beton het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
http://webmessenger.msn.com/default.aspx?R=1
Foto en twitteren !quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:10 schreef Q. het volgende:
Zit wel een erg leuke redhead stukje verderop.
ga dan ff een babbeltje maken met drquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:10 schreef Q. het volgende:
Zit wel een erg leuke redhead stukje verderop.
Hmm ze zitten volgens mij op verschillende poorten...quote:
Ongeveerquote:
I wishquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ik dacht dat er ineens een hele lekkere gozer voorbij liep bij jehahaha
krijg steeds dezelfde melding:quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ze zitten volgens mij op verschillende poorten...
Maar misschien dat de site zelf geblocked is...
Probeer het eens door www weg te halen ?
Dus alleen het http:// en dan het adres
Jaquote:
Zo sociaal ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ga dan ff een babbeltje maken met dr
haha ja ik probeer mijin coca cola light break lekkertje ook mee te krijgen nog... maar ben bang dat dat niet gaat lukken.....quote:
Hoezo niet? Nog steeds diezelfde kutsmoes?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja ik probeer mijin coca cola light break lekkertje ook mee te krijgen nog... maar ben bang dat dat niet gaat lukken.....
Ja hoezo niet? zit ze met een gozer dan?quote:
ja ook en nu zit ie te zeiken hoe ie dan naar huis moet en bla bla.... hij gaat nie voor een colaatje in de zon zitten en pfff hoop bla bla... echt een gozer he..quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Nog steeds diezelfde kutsmoes?
Pff, wat een zeikerd. Stel voor 'm naar huis te brengen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ook en nu zit ie te zeiken hoe ie dan naar huis moet en bla bla.... hij gaat nie voor een colaatje in de zon zitten en pfff hoop bla bla... echt een gozer he..
Heb je aan me gedacht?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef dawg het volgende:
kan je ook niet via de opties van je browser (internet explorer) bij opties / tools iets instellen dan ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
krijg steeds dezelfde melding:
Pop-upblokkering gevonden.
Als je Web Messenger wilt gebruiken, moet je webbrowser pop-ups van deze website toestaan. Zie voor meer informatie over het toestaan van pop-ups de instructies voor de pop-upblokkeringssoftware.
enne op die balk mag ik niks instellen....
Een boek. Bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hoezo niet? zit ze met een gozer dan?
quote:
haha ja daar zat ik ook aan te denken maar ja dan staat zn auto weer hier dus dat schiet ook nie op.... haha is gwn balen dat ie nie in de buurt woont..quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pff, wat een zeikerd. Stel voor 'm naar huis te brengen!
omGquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef kwaakvaak het volgende:
en iedereen zegt HEY HEY.. ik ben er klaar mee, ga lunchen... STOP... het is goed, dan kunnen we het straks weer over mij hebben, want ik praat graag over mij. Mij is een leuk onderwerp, onderwerp wat de tongen losser maakt dan een broeksriem na zwaar tafelen.
Will do the same, alleen stukkie minder fijn hierquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:17 schreef Q. het volgende:
Hou de foto toch maar voor mezelf. Twitter wel een foto van de plek waar ik nu zit.
Zeg dat je hem morgen weer terugbrengt naar zijn autoquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja daar zat ik ook aan te denken maar ja dan staat zn auto weer hier dus dat schiet ook nie op.... haha is gwn balen dat ie nie in de buurt woont..
Echt een DIK nummerquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:27 schreef Rauw. het volgende:
Think a bout it every year, so I picked up a pen, Happy birthday, whoever you would've been...
Flipsyde is sowieso heer en meesterquote:
Angel vind ik een mooi nummerquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Flipsyde is sowieso heer en meester![]()
En dat nummer spreekt me op een of andere manier heel erg aan
huh?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:21 schreef kwaakvaak het volgende:
en iedereen zegt HEY HEY.. ik ben er klaar mee, ga lunchen... STOP... het is goed, dan kunnen we het straks weer over mij hebben, want ik praat graag over mij. Mij is een leuk onderwerp, onderwerp wat de tongen losser maakt dan een broeksriem na zwaar tafelen.
En een pak suiker?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:29 schreef KudFokker het volgende:
H - E - I - N - E - K - E - N !
Tuu tuu tuu tuu tuu tuu tuu tuuuuuuu.....
[ afbeelding ]
Een echte lingo bal![]()
!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:29 schreef KudFokker het volgende:
H - E - I - N - E - K - E - N !
Tuu tuu tuu tuu tuu tuu tuu tuuuuuuu.....
[ afbeelding ]
Een echte lingo bal![]()
!
Lijkt wel wat op mijn werkplek, die ik zojuist verlaten heb om weekend te gaan vierenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
En hier zit ik nu
Te msnen en te fokken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |