De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Neenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand die even met mij het terras op wil hier?
Als hier hellevoetsluis is vind ik het primaquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Waar is hier? dat heb ik ff gemist sorryquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Als hier het altijd gezellig Hoorn is vind ik het primaquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
doei doeiquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef JonKeL het volgende:
Tvp en tevens een afscheidspost. Ik ga lekker gummen![]()
Bye
Te ver fietsen, sorry. Anyone for Utrecht?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Vroeg vrij was een voorwaarde toch? Oh wacht, en Enschede.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
willen wel. Kunnen niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
jaaa gaan we terasje doen??quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Te ver fietsen, sorry. Anyone for Utrecht?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Vroeg vrij was een voorwaarde toch? Oh wacht, en Enschede.
Best wel zware voorwaarden hoor voor een terrasje. Kom je anders naar Eindhoven?Jij bent toch vrij.
Helaas, vandaag wordt het Amsterdam!quote:
Ga jij lekker gewoon met achterhoekers op het terrasje zittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
hier = Enschede
Daar waar het zonnetje goed schijnt
Daar waar de vrolijke Cue is
Daar waar men vrolijk is
Vrij? Nee man, moet officieel nog tot half 4..quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Vroeg vrij was een voorwaarde toch? Oh wacht, en Enschede.
Best wel zware voorwaarden hoor voor een terrasje. Kom je anders naar Eindhoven?Jij bent toch vrij.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als hier Spijkenisse is vind ik het prima
ohw sorry das echt te ver dat ga ik echt nie redden vandaagquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
hier = Enschede
Daar waar het zonnetje goed schijnt
Daar waar de vrolijke Cue is
Daar waar men vrolijk is
Tukkers!!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ga jij lekker gewoon met achterhoekers op het terrasje zitten
Dan doen we het binnenkort ergens anders dan maarquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw sorry das echt te ver dat ga ik echt nie redden vandaag
Dat komt beter in de buurtquote:
Dat is goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan doen we het binnenkort ergens anders dan maar
ik ken geen beertjequote:
is morgen middag ook goed?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij terrast alleen met vrouwen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat komt beter in de buurt
Beetje jammer alleen dat je een gozert bent
ripleyquote:
Natuurlijkquote:
Ik ken dan weer wel genoeg leuke vrouwen. Maar gezien je sociale opstelling ga ik ze maar niet aan je voorstellen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
Dat komt beter in de buurt
Beetje jammer alleen dat je een gozert bent
Ben gisteravond al de hele avond met gasten geweest...quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken dan weer wel genoeg leuke vrouwen. Maar gezien je sociale opstelling ga ik ze maar niet aan je voorstellen!
heb je geen vriendinne ?!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben gisteravond al de hele avond met gasten geweest...
Ik heb deze week nog geen vrouw aangeraakt !
En jij denkt dat als een dame uit singles hier wil terrassen dat je er dan ook gelijk aan mag zitten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat een rampquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je beetje handig bent, kun je dat zelf.. Blokken zijn niet zo heel duur, wel goed ontluchten he.. anders remt het beetje kutquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Hey Rival,
Hoeveel zou het kosten om rondom remblokjes voor mijn auto te vervangen? Enig idee? En dan niet het goedkope spul en ook niet het duurste maar gewoon wat bij de auto past.
Die heb ik niet gezien deze weekquote:
ik ken er eentje waar ik wel aan mag zitten en die gaat vanmiddag ook mee naar terras.. Ben ik nu speciaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
En jij denkt dat als een dame uit singles hier wil terrassen dat je er dan ook gelijk aan mag zitten?
Ik ga met niemand naar een terrasjequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik voel me nu helemaal alleen, als iedereen met iemand naar een terrasje gaat.
Ja, hoe stel je je dan voorquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
En jij denkt dat als een dame uit singles hier wil terrassen dat je er dan ook gelijk aan mag zitten?
Je bent niet alleen, want ik ga ook niet terrassenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik voel me nu helemaal alleen, als iedereen met iemand naar een terrasje gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |