Die van Hooters dus wel?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef Terpentin07 het volgende:
LadaVolgens mij heb ik die nog nooit in het echt gezien.
Ik zou het niet als 'romantische' komedie beschrijven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef Siniti het volgende:
Die eerste is een romantische komedie, dus die film heb ik hoogstwaarschijnlijk als de pest vermeden.
Vind het ook een raar plaatje, ridders, middeleeuwse jurken en dan dat geweer. Film dus zeker niet gezienquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik zie daarachter wat ridders, de enige connectie die ik dan maak is met robin hood
Eerder dubbele vragen-topicquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:57 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een vragen vandaag zeg, het lijkt wel dubbele punten topic
Misschien de volgende keer de vraag dan maar niet zo uitgebreid?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Hhmm ik maak ook altijd van die vragen die maar voor de helft ofzo geraden worden
Ja ik was nog aan het twijfelen of ik twee of drie films neem.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer de vraag dan maar niet zo uitgebreid?
Ik wou ook eerst film 1 en 3 nemen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:01 schreef ASroma het volgende:
al waren het alleen film 1 en 2 geweest, waren we er nog niet uitgekomen
cultquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:06 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ey, dat was de afsluiter van de Evil Dead trilogie.Een beetje respect aub.
Bravo! * Mark schenkt een kopje thee inquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:16 schreef Siniti het volgende:
cricket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |