quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
En goed naakt.
ik heb zojuist trouwens mijn desbetreffende festival foto gevonden...quote:
Mannen met tattoo's van chinese tekens; you fail at life.quote:
Jupquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen met tattoo's van chinese tekens; you fail at life.
Post eens danquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb zojuist trouwens mijn desbetreffende festival foto gevonden...
past best wel goed in dit straatje![]()
![]()
Meer genot voor het oog dan die nietszeggende modellenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
Kenkert op met je jailbait
Die had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
-weg-quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik mijn diploma fotografie hebt, ben je de eerste.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou willen dat ik bevriend was met een hele goede fotograaf!
BANNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
Het is een draakquote:
Omg.quote:
Een lul vol inkt in je.quote:
chinese draak wel te verstaanquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
Oke het sterft. Ik ga slapen. Laat die draak weg zijn morgen.
Het was een artistiek ietsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is biefstuk ook al uitgenodigd op die boot van je![]()
en de rest dan
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:02 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, een tattoo voor jou
Hou ik je aan!quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik mijn diploma fotografie hebt, ben je de eerste.
Het was een erectie, je weet best dat we dat niet toestaan.quote:
Dat was geen erectie!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was een erectie, je weet best dat we dat niet toestaan.
Wel om te hebben maar niet om te posten in de openbare fora.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
hey krio, bent u daar nog?
ja, halfquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
hey krio, bent u daar nog?
alles voor mijn bfforeverquote:
neem les bij kbquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik heb er een eeuw op gephotoshoptik ben daar zo slecht in
quote:
Dat nummer op de achtergrondquote:
Nee mooi juist.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mn onderlip lijkt trouwens wel echt reusachtig hier
COOL!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:36 schreef krioro het volgende:
Ik luister al heel de avond naar La Roux similar artists 14.gif
het spijt mequote:Op vrijdag 10 april 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
Your musical compatibility with Sybje is VERY LOW
Music you have in common includes R.E.M..
Onze universele taal is KLOTE!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
COOL!
Your musical compatibility with krioro is LOW
Music you have in common includes Gym Class Heroes, Kanye West, Cansei de Ser Sexy, New Young Pony Club and M.I.A..
Tsjaisn't working.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:38 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
Neuh, verwachtte ik ook niet, ik luister van alles, maar toch het meest
Ik luister vet veel hiphop, jwz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs ik luister meer hip hopquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik luister vet veel hiphop, jwz!
Ik ook!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is dream theather dan geen nu-metal?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Multitasken, man, enz.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zelfs ik luister meer hip hop![]()
hey ejay weer blijf je
nos vemos! bt![]()
ik moet telkens lachen bij die kutkatquote:
ook fijn aan t werk?quote:
Ben 4 uur pas klaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:27 schreef liiszle het volgende:
kei lekker weer vandaag inderdaad
ben ik blij dat ik maar tot 12 moet
dan ben ik al bruinquote:
ohja, ik was vergeten dat ik jou nog moest wassen en verschonen..quote:
You wishquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
ohja, ik was vergeten dat ik jou nog moest wassen en verschonen..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
ohja, ik was vergeten dat ik jou nog moest wassen en verschonen..
ziek naar huis gaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan gaat bij mij de zon al langzaam onder
I wish?quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You wish
Ik hoop dat dat rode lampje het nog doet
Reclamequote:Op vrijdag 10 april 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
Bananen kijken?
Omgaan met bananen in je oor?
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Chiquita; banaan zoals banaan bedoeld is!
Lekker heetquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:25 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben al om 7 uur begonnen, zodat ik om 3 uur naar de zon kan verhuizen
Laat maar het was een flauw grapjequote:
behoorlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat maar het was een flauw grapje
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een uurtje of 2 schijten
bohhhhhhhhquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:50 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 9 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 304 NoelGallagher
02. 255 Stefstuntpiloot
03. 215 mstr
Nee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
Geloof jij dat vrouwen 2 dingen tegelijk kunnen?
Het kan wel, maar dan moet ik me concentreren.quote:
Ik kan wel rukken en tv kijken, zijn ook 2 dingen te gelijk. Toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
Geloof jij dat vrouwen 2 dingen tegelijk kunnen?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik kan wel rukken en tv kijken, zijn ook 2 dingen te gelijk. Toch?![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik nu maar naar het stadsdeelkantoor ga, dan ben ik nog voor alle uitkeringstrekkers en nieuwe nederlanders daar....
Maar welk deelkantoor?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik nu maar naar het stadsdeelkantoor ga, dan ben ik nog voor alle uitkeringstrekkers en nieuwe nederlanders daar....
Die liggen nog te zweten in hun bedquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, want:quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[/b]
Je bent d'r zelf toch ook 1
Jummie...quote:
Dat is relevant, omdat?quote:
Dat zou wel verklaren dat ie zovaak op FOK! zitquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is relevant, omdat?
Ben je een ambtenaar...?
Moeten die geen mensen aan rijbewijzen helpen enzo...quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren dat ie zovaak op FOK! zit
Is de gemeente eigenlijk open, of is dat ook weer per gemeente anders?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren dat ie zovaak op FOK! zit
Is per gemeente anders.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Is de gemeente eigenlijk open, of is dat ook weer per gemeente anders?
Want mijn paspoort is verlopen.
Nou ja, ik ga wel volgende week. Heb geen pasfoto's meer zie ik net, en die moet ik dan ook nog laten maken. 3 stuks voor 10 euro.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is per gemeente anders.
En vaak op van die leuke tijden.
Bijvoorbeeld van 10.00 - 14.00![]()
Gewoon even op de website kijken
Oh, fuck.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:30 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga wel volgende week. Heb geen pasfoto's meer zie ik net, en die moet ik dan ook nog laten maken. 3 stuks voor 10 euro.![]()
Ook leukquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Bohhh, lekker werken, kan niet wachten.
Maakt het niet uit dan dat het goede vrijdag is? Ik moet mijn ID nog afhalen en ik vertrek om 11uur.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is per gemeente anders.
En vaak op van die leuke tijden.
Bijvoorbeeld van 10.00 - 14.00![]()
Gewoon even op de website kijken
Vakantie?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maakt het niet uit dan dat het goede vrijdag is? Ik moet mijn ID nog afhalen en ik vertrek om 11uur.
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:44 schreef Florian_ het volgende:
Straks drie interviews, achter elkaar. Bwoh.
Hier staat het ook nergens.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Vakantie?
Ja, ik weet het niet. De winkels zijn blijkbaar gewoon open. Maar of de gemeente hier open is, staat ook nergens.
Net 4 japanners hier op het werk, die vonden het raar dat ik uit de kraan dronk zonder ziek te wordenquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier staat het ook nergens.
Weekendje weg, zuid Duitsland.
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lekker!
Maar... ik moet dus naar België dit weekend, maar heb dan dus geen paspoort of ID omdat die dus verlengd moet worden. Heb ik dan een probleem?
Ja, jij wel met je boeventroniequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lekker!
Maar... ik moet dus naar België dit weekend, maar heb dan dus geen paspoort of ID omdat die dus verlengd moet worden. Heb ik dan een probleem?
En ik maar denken dat ambtenaren op goede vrijdag werken...quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:30 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga wel volgende week. Heb geen pasfoto's meer zie ik net, en die moet ik dan ook nog laten maken. 3 stuks voor 10 euro.![]()
Nee, ik ben vaak naar België geweest zonder mijn id te laten zien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lekker!
Dus je hebt als een kip zonder kop achter kippen aan lopen rennenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:11 schreef Skaff-a het volgende:
Mijn hele lijf is naar de kloteik moest gister van 08:30 tot 00:15 kippen vangen etc....20000 kippen gevangen en 10 uur staan scheppen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:11 schreef Skaff-a het volgende:
Mijn hele lijf is naar de kloteik moest gister van 08:30 tot 00:15 kippen vangen etc....20000 kippen gevangen en 10 uur staan scheppen
Die is ook wel slechtquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus je hebt als een kip zonder kop achter kippen aan lopen rennen
Ja, die hangt in de onderste verdieping van de kelderquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee! Dit is er een van de bovenste plank!![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus je hebt als een kip zonder kop achter kippen aan lopen rennen
Dat zou echt een opmerking voor mij moeten zijn, maar zelfs ik wist datquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Heeft Skaff-a een baan als kippenvanger?_!
bedankt trouwens voor maatschappelijke inbrengquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dicht op elkaar over de vloer, reling, en alles waar een kip op kan zittendus niet rennen, gewoon vangen en naar de vrachtwagen brengen
Niet in een krat duwen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dicht op elkaar over de vloer, reling, en alles waar een kip op kan zittendus niet rennen, gewoon vangen en naar de vrachtwagen brengen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Heeft Skaff-a een baan als kippenvanger?_!
Lijkt me toch een leuk om te doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Comfortabelquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Doen ze bij de vrachtwagenmet z`n 16e tegelijk
Hoe meer uur je werkt hoe meer lol je beleefd aan het schoppen van kippenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
Bouw je geen band op met die beesten? Zo van "oooh, die is lief". En dan wil je niet dat ie dood gaat dus verstop je hem in je onderbroek om stiekem mee naar huis te nemen. Zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Nee zit ook nog op de 2e verdieping, dus dat geeft wel aan hoe masterlijk ik benquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die hangt in de onderste verdieping van de kelder
Amateur, ik zit op de 6equote:Op vrijdag 10 april 2009 10:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee zit ook nog op de 2e verdieping, dus dat geeft wel aan hoe masterlijk ik ben
Als kanker een bijbaantje zou zijn zou het kippen vangen zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Lijkt me toch een leuk om te doen![]()
Heb er geen gedachten bij wat het nou is![]()
Jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar kippenvangen is toch s nachts?
Wat wil je nog meer! Wanneer kan ik beginnen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als kanker een bijbaantje zou zijn zou het kippen vangen zijnMaar op zich zijn de omstandigheden wel leuk.
er is een frituurpan, ik kan blowen met 2 collega`s, je kan je Ipod/mp3 meenemen en gewoon luisteren en er zijn frikandellen in de pauzes (en koffie)
Zaterdagquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer! Wanneer kan ik beginnen?
Ik zal het eens uitzoekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Skaff-a het volgende:
[KLB Meet SC #297] D_A leider van de meet
Mijn eerste [klb sc] topic
ik doe alweer 861 sloowtjets mee
ik kijk gewoon in welke sc ik het eerst gepost hebquote:
Volgende week, datum maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef Gupje het volgende:
Skaff-a we moeten trouwens even een datum prikken voor de shop meet
Mijn eerste SC postquote:
Ik wil niet weten wat mijn eerste sc post wasquote:
Dan gaan we naar de alemquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Welke shop? Amersfoort lijkt me ook wel fijn
Lijkt me leuk, wil alem wel eens van binnen zienquote:
Link naar eerste post?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb wel gelijk een bazenpost trouwens.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was er niet een user die zelf een zee-egel wilde als huisdier?
Heb jij dat gezienquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Wrestlemania 25 was weer een feest![]()
Daar haal ik dus net mijn eerste post vandaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:49 schreef Florian_ het volgende:
De eerste SC is echt mooi, met al die plaatjes![]()
Plaatjesjosti's SC
Gedownload jaquote:
WWE word trouwens ook weer uitgezonden op Eurosportquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gedownload ja
Was ik maar zo rijk dat ik daar live heen kon
Mijn broertje vind jou en jitzzzze kneuzenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:49 schreef Florian_ het volgende:
De eerste SC is echt mooi, met al die plaatjes![]()
Plaatjesjosti's SC
Ok. Ik vind jouw broertje daarentegen wel geil. Ik zou graag zijn kloppende lid in mijn mond nemen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:53 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Mijn broertje vind jou en jitzzzze kneuzen
Nou nu heb je me echt te pakken, dit was de druppel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:53 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Mijn broertje vind jou en jitzzzze kneuzen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou nu heb je me echt te pakken, ik dit was de druppel.![]()
Jij vuige schuinsmarcheerder, [ afbeelding ] toch op sukkeltje
iddquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je arme TFT huidje die alleen maar aan TL-licht gewend is
* Gupje Kijkt even naar beneden en zegt "Wat moet jij"quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat moet jij nou, stuk tuig van de richel?
Volgens mij zijn alleen BobbyB en ik er vanaf topic 1 bij. Dat jullie allemaal mogen stverven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vind het niet kunnen jitzzzze... al die kutusers
Lutser, jij zit op de 2e en ik op de 6equote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
* Gupje Kijkt even naar beneden en zegt "Wat moet jij"![]()
Toen ik nog buiten speeldequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen BobbyB en ik er vanaf topic 1 bij. Dat jullie allemaal mogen stverven.
Dood verwensing! Nu ga ik er een mod bij halenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen BobbyB en ik er vanaf topic 1 bij. Dat jullie allemaal mogen stverven.
Ik heb de luxaflex maar dicht gedaan, anders kan ik niet meer lezen wat er op mijn beeldscherm staatquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
idd![]()
Ik deed mijn raam weer snel dicht zodat het glas mij enigszins bescherming bied
Moe genoeg zijn, wekker uitrammen, doorslapen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef kurk_droog het volgende:
Vergat mijn wekker uit te zetten gisteren dus om half 8 : TRIIIIING TRIIIIIIING TRIIIIIIING. Tegelijkertijd: TRILLLLL TRILLLL TRIIIIL![]()
![]()
Weet jij hoe hoog die gebouwen zijn waar ik zit?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lutser, jij zit op de 2e en ik op de 6e
Succesquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dood verwensing! Nu ga ik er een mod bij halen![]()
Ik vind #11 anders nog best netjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stomme lutserquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet jij hoe hoog die gebouwen zijn waar ik zit?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef leetzors het volgende:
[..]
Moe genoeg zijn, wekker uitrammen, fappen, doorslapen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb de luxaflex maar dicht gedaan, anders kan ik niet meer lezen wat er op mijn beeldscherm staat
Ik zou t niet pikken heur.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dood verwensing! Nu ga ik er een mod bij halen![]()
WAT ZEG JE BERT IK HOOR JE NIET WANT ER ZIT EEN BANAAN IN MN OORquote:
Met dit weer naar buitenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar buiten he???
quote:
Wie ben je en waar bemoei je je mee?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef leetzors het volgende:
[..]
WAT ZEG JE BERT IK HOOR JE NIET WANT ER ZIT EEN BANAAN IN MN OOR
Wat dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef Gupje het volgende:
Maar jitzzzze dat je er vanaf 1 al bij zit geeft toch wel iets aan
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef Gupje het volgende:
Maar jitzzzze dat je er vanaf 1 al bij zit geeft toch wel iets aan
Leetzorsquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Wie ben je en waar bemoei je je mee?
Oh dat had ik niet helemaal begrepenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik doe niet
naar jou toe of wel?
Ik doe
naar die post van gupje!
Duidelijkheid scheppen is belangrijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet helemaal begrepen
Eh, paar maandjes, laatste tijd iets meer, niet vaak maar wel regelmatig.quote:
Noh mwoh mwoh, dat vroeg je 2 dagen terug ook al in SC.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. WHO THE FOCK IS LEETZORS
Nu gaat zijn remlof wekker afquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar blijft Remlof??
*lama geluiden maakt
En bij deze ben je zelf ook de klosquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar blijft Remlof??
*lama geluiden maakt
Nu je het zegt... klopt. Maar daarna ben je een tijdje niet meer in de sc geweest dus dan vergeet ik je weerquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:15 schreef leetzors het volgende:
[..]
Noh mwoh mwoh, dat vroeg je 2 dagen terug ook al in SC.
Dat jij dus ook maar lekker gaat stvervenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:15 schreef leetzors het volgende:
[..]
Eh, paar maandjes, laatste tijd iets meer, niet vaak maar wel regelmatig.
Wanneer ik de klos ben dan ben ik ook goed de klos.. Of 3 maanden/kerst of klikoquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En bij deze ben je zelf ook de klos
Doe je goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wanneer ik de klos ben dan ben ik ook goed de klos.. Of 3 maanden/kerst of kliko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |