Idd.. ook goedquote:
vertelquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:00 schreef Fluvo het volgende:
hahahahahah dat was zoooo grappig bij de opnames he...... ik stond echt in shock gewoon.. maar later zei Eddy wat hij op het podium zei tegen hem..waardoor Edje dus zo reageerde
wat zei hij danquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:00 schreef Fluvo het volgende:
hahahahahah dat was zoooo grappig bij de opnames he...... ik stond echt in shock gewoon.. maar later zei Eddy wat hij op het podium zei tegen hem..waardoor Edje dus zo reageerde
tja..... :p wat kan ik daarop zeggen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd.. ook goed. maar wel weer heel erg frappant dat gewoon 1/3 van de mensen maar naar huis gaat met een date
Edje zei iets tegen eddie?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:00 schreef Fluvo het volgende:
quote:
wat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef Fluvo het volgende:
[..]
dat ie zei........ moet ik nou tusen die 2 kiezen, iets in die trant
t wasn't me
ja ok.. dat kon ik wel ff beter formuleren ja, maar ik zit eigenlijk best wel voor de helft naar american dad te kijke,quote:
Conchita,quote:
Ik vond dat ook wel een sympathieke gast. Raar dat zo iemand vrijwel meteen afgeschreven is terwijl die sushitoko rhasta van gister uit 10 vrouwen kan kiezen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:10 schreef Friek_ het volgende:
Net ook diegene van gister gezien. En ja hoor, de simpele, aardige geschiedenisstudent met een passie voor alcohol en literatuur wordt zonder pardon weggestemd. Goed dat Eddy een hart onder z'n riem stak.
Klinkt lieverquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:05 schreef Fluvo het volgende:
[..]
Conchita,
hoewel.. er zijn er hier een paar die me liever Kamerolifantje noemen blijkbaar:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |