quote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef luckass het volgende:
Even de afleveringen weer terug aan het kijken.
Die kerel die met Diana mee moest, wat een fail_!
Ik snap dat wel. Ze zei toch dat ze op een oudere mannen viel met ''klasse en stijl''. Ze wil dus een ouwe gast van 40 met een bankrekening van 10 miljoen+.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap, als die ene gast (die simone dus nog plots op kwam halen) zo intelligent overkomt met zijn voordracht uit zijn boekje en toch wegdrukt.....ik denk het niveau man echt niet voorbij komt voor haar
echt he, alleen die stem inderdaad al, om tequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef onderscheid het volgende:
Haha die florentine eist iedere keer zoveel maar is zelf helemaal niet knap, en dat accent is om van te walgen. Ik denk dat die beter lesbisch kan worden, als kerel wil je toch niet zo iemand thuis hebben? volgens mij zeurt die overal over en is het zo'n huilbaby/
En dan jongens van 19,20 en 21 te jong vinden en zelf pas 19 zijn...![]()
En het lijkt trouwens wel alsof veel niet wegdrukken bij een neger omdat ze denken dat het hip is om er voor te kiezen![]()
je mag toch gewoon zeggen dat je alleen op blanken valt? Ik vind het niet meer dan logisch als een meid niet zo'n rasta wilt die alles relaxed en chill vind weetje. als je daar wel op valt ben je sowieso al tuig.
Ik vraag me bij dat soort types altijd af of ze niet stiekempjes ook wat wit poeder nasaal inhalerenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
echt he, alleen die stem inderdaad al, om te![]()
Ze ziet er gewoon uit als een anorexia hoer.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort types altijd af of ze niet stiekempjes ook wat wit poeder nasaal inhaleren.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap, als die ene gast (die simone dus nog plots op kwam halen) zo intelligent overkomt met zijn voordracht uit zijn boekje en Florentine toch wegdrukt.....ik denk het niveau man echt niet voorbij komt voor haar
Dat wijf weet wel enorm veel gebakken lucht voort te brengen in haar teksten zeg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:46 schreef Maanvis het volgende:
o, op http://takemeoutrtl5.hyves.nl trekt florentine de kritiek van anderen niet echt!
zie ook: http://florentine1.hyves.nl/blog/22312009/Take_me_out/kjmy/
Die Florentine is wel echt van de vlijmscherpe diss zeg!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:46 schreef Maanvis het volgende:
o, op http://takemeoutrtl5.hyves.nl trekt florentine de kritiek van anderen niet echt!
Aiii, hier wordt Johan tekstueel even flink onder de spreekwoordelijke mat geveegd. Heel intelligent over proberen te komen met woorden als 'jegens mijn menswezen' en dan niet weten hoe een komma werkt.quote:Dankjewel Johan voor het weloverwogen commentaar jegens mijn menswezen. Misschien moet je, je eerst eens buigen over de balk in je eigen kijkers voor je, je uitlaat over mogelijke splinters in de mijne.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die Florentine is wel echt van de vlijmscherpe diss zeg!
[..]
Aiii, hier wordt Johan tekstueel even flink onder de spreekwoordelijke mat geveegd. Heel intelligent over proberen te komen met woorden als 'jegens mijn menswezen' en dan niet weten hoe een komma werkt.
quote:Feit is: ook dit jaar ben ik weer single. En niet alleen single. Opnieuw verdwaald in een web vol vragen omtrent mijn immer manloze bestaan en seksuele gesteldheid.
De wanhoop was dus nabijquote:Ben ik dan werkelijk overgeslagen toen de aantrekkelijke manwezens verdeeld werden? Let wel, aantrekkelijk. Manwezens zijn er namelijk wel. Ze zijn overal om me heen. Vanaf het moment ik de voordeur s'ochtends achter me dichttrek, ontkleden zij me met hun ogen. Massa's onappetijtelijke figuren. Rigoreus heb ik een eind weten te maken aan dit misselijkmakende gevoel. Vanaf heden fungeer ik regelmatig als betaald tekenmodel. Naakt uiteraard.
Afgunst en Jaloezie? Dat is iets wat ik nog hier nog niet heb gelezen. Een zin als 'genoeg leuke ractives om mijn positieve energie te waarborgen' komt wel erg belachelijk over gezien haar negatieve houding in TMO.quote:Take me out
vandaag, 14:19, 50 x bekeken
Een typische vrijdagochtend.
Gewekt wordt ik door de stralen van de eerste lentezon. Moeiteloos glij ik van mijn lits-jumeux (goed dan een-ligger)start de pc op. Mijn mailbox blijkt wederom overvol en hyves verzoekt me de uitbreiding van mijn lijst stop te zetten. Dan loop ik nog evens de forums door alwaar mijn oog valt op uitingen van afgunst en jaloezie jegens mijn ranke voorkomen, opgewakkerd ontzet na het traceren van naaktplaten en zelfs bedreigingen. Genoeg leuke reacties om mijn positieve energie te waarborgen maar toch knaagt het besef. Wat heeft de mensheid gedreven tot het gedrag van heden de dag?Laten we allemaal weer terugkeren naar een meer gedogen vorm van welbevinden. Begin niet over de splinter in mijn oog, eer de eigen balk ongemoeid blijft.
Dankjewel
Een hoop yadadada van juffrouw Florentine, maar vervolgens wel 'wordT ik' met DT geschreven...quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:39 schreef Rapaille het volgende:
Geplukt van de hyve van Florentine (een van de linkjes hierboven)
[..]
Afgunst en Jaloezie? Dat is iets wat ik nog hier nog niet heb gelezen. Een zin als 'genoeg leuke ractives om mijn positieve energie te waarborgen' komt wel erg belachelijk over gezien haar negatieve houding in TMO.
Het hele meisje Florentine straalt iets verveling en zichzelf interessanter te willen voordoen dan dat ze daadwerkelijk is. Lijkt mij ontzettend vervelend om haar te zijn.
Je moet me toch even uitleggen hoe iemand "heimelijk" kan falenquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]Inderdaad. Héérlijk om te zien hoe zo'n vrouw probeert interessant slash intelligent over te komen, maar daarin zo heimelijk faalt dat het resultaat te lachwekkend voor woorden is.
Ik bedoelde het in de context van 'stiekem'; op het eerste oog lijkt ze heel intelligent met haar taalgebruik, maar al snel prik je door de façade van metaforen heen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:15 schreef Sins het volgende:
[..]
Je moet me toch even uitleggen hoe iemand "heimelijk" kan falen
wordt ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:39 schreef Rapaille het volgende:
Geplukt van de hyve van Florentine (een van de linkjes hierboven)
[..]
Afgunst en Jaloezie? Dat is iets wat ik nog hier nog niet heb gelezen. Een zin als 'genoeg leuke ractives om mijn positieve energie te waarborgen' komt wel erg belachelijk over gezien haar negatieve houding in TMO.
Het hele meisje Florentine straalt iets verveling en zichzelf interessanter te willen voordoen dan dat ze daadwerkelijk is. Lijkt mij ontzettend vervelend om haar te zijn.
Die was echt heel slechtquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yow dude , daar is de lift, kom er maar uude.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:46 schreef Maanvis het volgende:
Vre-se-lijkquote:Een typische vrijdagochtend.
Gewekt wordt ik door de stralen van de eerste lentezon. Moeiteloos glij ik van mijn lits-jumeux (goed dan een-ligger)start de pc op. Mijn mailbox blijkt wederom overvol en hyves verzoekt me de uitbreiding van mijn lijst stop te zetten. Dan loop ik nog evens de forums door alwaar mijn oog valt op uitingen van afgunst en jaloezie jegens mijn ranke voorkomen, opgewakkerd ontzet na het traceren van naaktplaten en zelfs bedreigingen. Genoeg leuke reacties om mijn positieve energie te waarborgen maar toch knaagt het besef. Wat heeft de mensheid gedreven tot het gedrag van heden de dag?Laten we allemaal weer terugkeren naar een meer gedogen vorm van welbevinden. Begin niet over de splinter in mijn oog, eer de eigen balk ongemoeid blijft.
Dankjewel
npe.. hij gaat zonder date naar huisquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Miss jaws en rebecca nog over, dat gaat rebecca worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |