Kleuren is tofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:47 schreef moussy het volgende:
Ik hoop wel dat ze hem wat gaan sturen, anders zit hij volgend jaar nog te kleuren
Da's fijn om te horen Spuug! Ik hoop dat dat bij Juul ook het geval is. Maar de balzak lijkt me nu juist zo'n plek die wel eens flink beurs kan voelen na een ingreep in die contreien. Nou ja, het is gewoon maar afwachten, verder valt er niets te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een prachtige oplossing Mous, dit lijkt me heel goed voor Cas.Dan heb je nog een jaar de tijd om te kijken hoe het (hij) zich gaat ontwikkelen.
Renzell, Wouter is geopereerd aan een waterbreuk toen hij anderhalf was. Hij had een bobbel in zijn lies, niet bij zijn zakje, maar er is in ieder geval niet gezegd dat het vanzelf over kon gaan. Het rotste vond ik die narcose, ook al stribbelt je kind niet tegen. De napijn valt erg mee. Veel succes en sterkte!
Stom gezicht he, René heeft alleen dr snijtanden nog staanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Een meter 4 is ook cool.Wat ik ook cool vind, is dat mijn oudste nu precies zo groot is als mijn moeder.
Dat moet dus ongeveer 1.70 zijn. Voordat ie mij inhaalt moet ie gelukkig nog wel een flink stuk.
En Wouter heeft 2 dagen achter elkaar 2 kiezen eruit (ja, 4 dus in totaal). Er blijft zo niks over van zijn ondergebit!
Ja, ik geloof ook écht dat het per kind verschilt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Pfoe, wat een nare ervaring met dat kapje.Maar gelukkig is de operatie geslaagd.
![]()
Wouter wil juist absoluut niet een prik, die is daar als de dood voor, hij wil liever een kapje! (Hij is al 3 x onder narcose geweest, waarvan 2x op een leeftijd dat hij dat nog weet). Toen hij laatst moést bloedprikken (voor meting of hij al aan zijn groeispurt bezig was) kreeg hij eerst een toverpleister (een pleister met verdovende zalf die een minuutje of 20 moet inwerken) waardoor hij het prikje bijna niet voelde. Dat scheelde al wel bij hem, maar echt, hij wil honderd keer liever een kapje dan een prik.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:20 schreef renzell het volgende:
Met Juul gaat het goed joh! Hij is logeren bij opa en oma nu en heeft helemaal geen pijn meer!
Sven was 's nachts al zindelijk voordat we er overdag mee begonnen, maar toevallig had ik het afgelopen week met de moeder van een vriendje het erover. Die hadden het ook al een aantal keer geprobeerd maar het lukte steeds niet. Tot een paar weken geleden, toen kwam hij er ineens zelf mee dat hij geen luier meer wilde 's nachts en sindsdien is hij droog.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Vicky het volgende:
We "horen" hier nog niet maar hier zitten de mama's met wat meer ervaring..
Hoe hebben jullie je kind 's nachts zindelijk gekregen? Overdag is Amber hartstikke zindelijk, maar 's nachts nog niet. Ik laat haar elke avond voor het slapen gaan plassen maar d'r luier is 9 van de 10 keer 's ochtends behoorlijk nat toevallig wastie vanmorgen kurkdroog, maar ze heeft om 23.00 uur nog een schone aangehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |