Nee maar Nederlanders die lopen kutten en in een of ander kut gehucht wonen zijn niet interessant voor de krant...Het zijn immers gewoon Moslims of Marokkanenquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:46 schreef Hamilcar het volgende:
Om verdomme depressief van te worden - zijn het dan alleen Marokkanen die klote gedrag vertonen en daarmee het nieuws halen?
Inderdaad. Zelfs hier in Zwolle wordt de meeste overlast veroorzaakt door Nederlanders. Maar goed, dat is natuurlijk geen nieuws.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:48 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Nee maar Nederlanders die lopen kutten en in een of ander kut gehucht wonen zijn niet interessant voor de krant...Het zijn immers gewoon Moslims of Marokkanen
Zelfs hier in Zwollequote:Op vrijdag 10 april 2009 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs hier in Zwolle wordt de meeste overlast veroorzaakt door Nederlanders. Maar goed, dat is natuurlijk geen nieuws.
In het grote, ruige Zwolle. De metropool in het Oostenquote:
Goede Vrijdag dus geen zaken vanwege Judas.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:50 schreef tong80 het volgende:
Trouwens in gereformeerde dorpen word je ook uit hun gebied gejaagd
Tja, ik maak alleen ongein mee in Rotterdam en dan weet je wel bij welke types je het moet zoekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs hier in Zwolle wordt de meeste overlast veroorzaakt door Nederlanders. Maar goed, dat is natuurlijk geen nieuws.
Niets mis met Zwolle. Maar haar inwoners moeten niet het beeld scheppen alsof het Rio de Janeiro aan de Ijssel is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:56 schreef Twerk het volgende:
[..]
In het grote, ruige Zwolle. De metropool in het Oosten
Daar woont ook zowat geen autochtoon meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:58 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Tja, ik maak alleen ongein mee in Rotterdam en dan weet je wel bij welke types je het moet zoeken
Een vriend van me kreeg vandaag te horen dat rechten studenten die behoren tot een ethnische minderheid de voorkeur krijgen boven anderen bij de aanvraag van een bepaalde studiebeurs. Misschien kan hij het proberen om autochtoon als minderheid er door te krijgen jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar woont ook zowat geen autochtoon meer.
IK zie het nog niet zo zwart in, hetzelfde hadden we vroeger ook. Wijken met dilkke villas en wat verder de sociale huursector.quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:07 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Een vriend van me kreeg vandaag te horen dat rechten studenten die behoren tot een ethnische minderheid de voorkeur krijgen boven anderen bij de aanvraag van een bepaalde studiebeurs. Misschien kan hij het proberen om autochtoon als minderheid er door te krijgen ja![]()
Het is wel jammer, want Rotterdam is Rotterdam niet meer. De kant van m'n vader is al jaren geleden weggetrokken en hebben er ook niks meer te zoeken. In veel wijken wil je gewoon niet wonen. In Spangen wordt je door jonge kinderen gewoon met een blik vol afgunst, afkeer en aggressie aangekeken - en dat alsof het de normaalste zaak is. Er is iets goeds mis met de samenlevingen dit soort nieuwsberichten laten dat wel een beetje zien.
Dat zijn slechts incidenten joh, blanken zijn even erg/erger man.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:14 schreef sjimz het volgende:
De Marokkaanse jeugd houdt NWS wel levendig.
Google News alerts op 'Marokkanen' gezet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kutbelg. Houd je bezig met je eigen problemen.
Volgens mij houdt Mevrouwhopjes zich 24 uur per dag bezig met het zoeken van krantenartikelen waar ''allochtonen'' het in moeten ongelden.
Zoals staphorst?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:50 schreef tong80 het volgende:
Trouwens in gereformeerde dorpen word je ook uit hun gebied gejaagd
Uuhmm, wie doet dat dan? Aansteller.quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niets mis met Zwolle. Maar haar inwoners moeten niet het beeld scheppen alsof het Rio de Janeiro aan de Ijssel is.
Oh ik dacht dat ie daar standaard op stond.quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Google News alerts op 'Marokkanen' gezet.
Herkenbaar was in een disco en zo'n boer komt naar ons toe omdat we er als wijven uit zien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:37 schreef cerror het volgende:
Ik zie het al zo voor me: Ik sta in een discotheek (whehehe) en ik kijk naar een boer.
Voor een kwart seconde.
Een minuut later staan 10 van die boeren om me heen te roepen: Wolleh wat jai, jai kaikuh? Wolleh ik sjloop jou!
Vervolgens word ik wakker in 't ziekenhuis.
Ik wil graag de statistieken met de ratio.
Kan die lul van RTL met z'n onderzoeken daar niet eens aandacht aan besteden?
Stond dat ook in het bericht?quote:Wow dat zal helpen.
Niet echt, maar ik vroeg het me wel af.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik vroeg het me wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |