Dequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:05 schreef Lemmeb het volgende:
Eigenlijk kun je gewoon stellen dat tegelijk met de massale binnenkomst van honderdduizenden onderontwikkelde islamitische immigranten de beschaving het land is uitgevlogen.
Geef je nu de babyboom-generatie de schuld van de problemen met asociale, criminele jongeren van Marokkaanse afkomst? Oh wacht...quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
De
De beschaving is al buitengevlogen met de babyboom generatie. Vanaf toen was het ieder voor zich en God/Allah voor ons alllen.
Je doet nou net alsof alle mensen zo zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Isegrim het volgende:
Wat een droevig verhaal.![]()
Wat is dat toch met mensen, dat ze de behoefte voelen om zich vijandig te gedragen tegen mensen die 'anders' zijn.
Of in Marokko; wonen nog meer van die gastenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:42 schreef vinnieboy het volgende:
Dan gaat ze toch in thailand wonen zat van die gasten
Nee, toen is de shitzooi wel begonnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Geef je nu de babyboom-generatie de schuld van de problemen met asociale, criminele jongeren van Marokkaanse afkomst? Oh wacht...
Je hebt denk ik een sterker punt dan je zelf doorhebt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, toen is de shitzooi wel begonnen.
Kun je dat ook toelichten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hebt denk ik een sterker punt dan je zelf doorhebt.
De vroege babyboomers hebben die lui hier naartoe gehaald, zogenaamd onder het mom van goedkope arbeidskrachten. De waarheid is dat deze babyboomers voor bepaalde klusjes zelf te lui waren en nog stemvee zochten teneinde de sociaal-democratische heilstaat te verwezenlijken. Viel dat ff tegen...quote:
Tea can do that!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:14 schreef TNA het volgende:
Vergis je niet in de kracht van thee [ afbeelding ]
Ik zag het topic.. ik zag de naam van de poster.. en dacht.. GOH.. een normaal topic van hobje...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Na zoveel topics he, kan je nog steeds niet de nieuwsberichten in quote tags zetten?
Klote is 't dan om de ouders net ervoor en zelf net erna te zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De vroege babyboomers hebben die lui hier naartoe gehaald, zogenaamd onder het mom van goedkope arbeidskrachten. De waarheid is dat deze babyboomers voor bepaalde klusjes zelf te lui waren en nog stemvee zochten teneinde de sociaal-democratische heilstaat te verwezenlijken. Viel dat ff tegen...
Dat klopt. Waar de vroege babyboomers overal maximaal van hebben geprofiteerd, kan de rest het simpelweg shaken. Die zitten nu met een grote groep geïmporteerde gewelddadige idioten opgescheept.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klote is 't dan om de ouders net ervoor en zelf net erna te zitten.
Gelukkig niet alle. Maar in tegenstelling tot wat jij lijkt te denken, is het niet voorbehouden aan mensen uit het Rif-gebergte.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof alle mensen zo zijn.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gelukkig niet alle. Maar in tegenstelling tot wat jij lijkt te denken, is het niet voorbehouden aan mensen uit het Rif-gebergte.
Er is hier op Fok een keer een topic geweest over wat je zou doen als je een meid mee naar huis had genomen en je kwam erachter dat ze trans was. Nou, er waren er nogal wat die aangaven haar in elkaar te zullen rammen of iets in die geest.
Ik woon inmiddels zo'n 2,5 jaar inquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:07 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Een vriend van me kreeg vandaag te horen dat rechten studenten die behoren tot een ethnische minderheid de voorkeur krijgen boven anderen bij de aanvraag van een bepaalde studiebeurs. Misschien kan hij het proberen om autochtoon als minderheid er door te krijgen ja![]()
Het is wel jammer, want Rotterdam is Rotterdam niet meer. De kant van m'n vader is al jaren geleden weggetrokken en hebben er ook niks meer te zoeken. In veel wijken wil je gewoon niet wonen. In Spangen wordt je door jonge kinderen gewoon met een blik vol afgunst, afkeer en aggressie aangekeken - en dat alsof het de normaalste zaak is. Er is iets goeds mis met de samenlevingen dit soort nieuwsberichten laten dat wel een beetje zien.
Dat blijft natuurlijk een optie...quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:04 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, wat zou je er dan mee moeten doen? Neuken?
Dat ze dat werkelijk zouden doen? Nee. Dat ze een diepgewortelde haat cq angst t.o.v. zo iemand koesteren? Ja, dat wel helaas.quote:
Als je haar leuk vindt, wat is dan het probleem? Is ze ineens niet leuk meer als je weet dat ze ooit geboren werd in een mannenlichaam?quote:Afijn, wat zou je er dan mee moeten doen? Neuken?
Nee, maar jij bent dan ook nog nooit buiten het relatief veilige centrum geweest.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels zo'n 2,5 jaar inRotterdam
. Ik kom vanuit het pittoreske Fryslân en ben dus hoegenaamd 'niets gewend'. En weet je, ik herken werkelijk helemaal niets van wat je zegt. Ik vind het heerlijk wonen in Rotterdam.
Ik denk dat er aardig wat mannen zijn die moeite hebben om daar overheen te stappen (of gaan, afhankelijk van hoe ordinair je deze stelling wil neerzetten).quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef Isegrim het volgende:
Is ze ineens niet leuk meer als je weet dat ze ooit geboren werd in een mannenlichaam?
Ik wel. Nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:09 schreef Lemmeb het volgende:
Nee, maar jij bent dan ook nog nooit buiten het relatief veilige centrum geweest.
Iedereen maakt zo zijn keuzes hoe onveilig ie 't wil maken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook nog nooit buiten het relatief veilige centrum geweest.
Welnee. Dat denken mensen altijd als ze gepest worden, dat ze diepgeworteld gehaat of gevreesd worden. De harde waarheid is dat het gewoon leuk tijdverdrijf is om een kwetsbaar iemand in de hoek te zetten en dat mensen zich niet realiseren wat ze ermee aanrichten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat ze dat werkelijk zouden doen? Nee. Dat ze een diepgewortelde haat cq angst t.o.v. zo iemand koesteren? Ja, dat wel helaas.
Ik moet er niet aan denken.quote:Als je haar leuk vindt, wat is dan het probleem? Is ze ineens niet leuk meer als je weet dat ze ooit geboren werd in een mannenlichaam?
FOK! mag ze wel dankbaar zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:14 schreef sjimz het volgende:
De Marokkaanse jeugd houdt NWS wel levendig.
Onzin.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dus jouw gebrek aan beschaving is de schuld van immigranten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:05 schreef Lemmeb het volgende:
Eigenlijk kun je gewoon stellen dat tegelijk met de massale binnenkomst van honderdduizenden onderontwikkelde islamitische immigranten de beschaving het land is uitgevlogen.
Zo mag je het van mij stellen, als je daar gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus jouw gebrek aan beschaving is de schuld van immigranten?
Ga je nu selectief reageren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zo mag je het van mij stellen, als je daar gelukkig van wordt.
Ik vind eigenlijk nogal droevig dat je geen verantwoordelijkheid wenst te nemen voor je eigen beschavingsniveau.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Lemmeb het volgende:
Ja schande en je idee is van de pot gerukt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:40 schreef SCH het volgende:
Walgelijk wat er is gebeurd trouwens. Snap niet dat er niet eerder ingegrepen kan worden.
Laat de daders verplicht bij de operaties zijn die een man tot vrouw maken of andersom.
Als dat zo is, vind ik dat misschien nog wel erger. Maar ik denk dat het in dit geval weinig met 'leuk tijdverdrijf´ te maken heeft. Feit is gewoon dat veel heteroseksuele mannen bang zijn voor homoseksualiteit / transseksualiteit. Om de één of andere reden denken ze dat hun mannelijkheid wordt aangestast als ze zich ermee associëren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:12 schreef Lemmeb het volgende:
Welnee. Dat denken mensen altijd als ze gepest worden, dat ze diepgeworteld gehaat of gevreesd worden. De harde waarheid is dat het gewoon leuk tijdverdrijf is om een kwetsbaar iemand in de hoek te zetten en dat mensen zich niet realiseren wat ze ermee aanrichten.
Wat nou, ik moet er niet aan denken? Er zijn genoeg transgenders bij wie je er niet eerder achterkomt dan dat ze het je vertellen.quote:Ik moet er niet aan denken.![]()
Nou, daar zal ze je vast enorm dankbaar voor zijn. Een trap in je kloten kon je krijgen als ik haar was.quote:Waarschijnlijk zou ik d'r gewoon nog een wijntje geven en een slaapplek.
Dat zal 't wel worden dan.quote:Of de optie om weer naar huis te gaan.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus jouw gebrek aan beschaving is de schuld van immigranten?
Lemmeb, het spijt me als we de beschaving in Nederland hebben aangepast, als gast horen we het huis natuurlijk niet over te nemen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou heb ik "het genoegen" niet gehad, maar ik kan mij zo voorstellen dat je toch wel enig verschil ervaart. Zo zal er toch altijd glijmiddel toegevoegd moeten worden en dat geeft toch wel enige indicatie...quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn genoeg transgenders bij wie je er niet eerder achterkomt dan dat ze het je vertellen.
Je moet er niet zo over theoretiseren. Daar kom je alleen zelf maar door in de knoop. Pesten is gewoon leuk, behalve voor het slachtoffer. Ik weet zeker dat de lol voor kut-Marokkaantjes ook de grootste rol speelt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als dat zo is, vind ik dat misschien nog wel erger. Maar ik denk dat het in dit geval weinig met 'leuk tijdverdrijf´ te maken heeft. Feit is gewoon dat veel heteroseksuele mannen bang zijn voor homoseksualiteit / transseksualiteit. Om de één of andere reden denken ze dat hun mannelijkheid wordt aangestast als ze zich ermee associëren.
Dan hoop ik dat ze het me niet achteraf zou vertellen. Dat zou ik pas echt een naaistreek vinden.quote:Wat nou, ik moet er niet aan denken? Er zijn genoeg transgenders bij wie je er niet eerder achterkomt dan dat ze het je vertellen.
Wat een onzin. Ze mag blij zijn dat ik haar niet van driehoog m'n raam uitschop en het fatsoenlijk op probeer te lossen. Maar ze mag me de volgende week best bellen hoor, als ze ergens mee zit!quote:Nou, daar zal ze je vast enorm dankbaar voor zijn. Een trap in je kloten kon je krijgen als ik haar was.
Dat denk ik ook.quote:Dat zal 't wel worden dan.
Tokkies ook alweer zo'n begrip wat nergens op staat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten wat je moet met die gasten zoals in de OP. 't Is een beetje als met de Tokkies. Wat moet je er in godsnaam mee?Hard aanpakken, tja, maar hoe?
10% van de biologische vrouwen kan ook niet zonder. Ik ben er eentje van, produceer zelf niets. Dus dat zegt niet alles. En de vagina's die ze creëren, zijn ook nauwelijks van echt te onderscheiden. Ik denk dat je het niet per se merkt als je het niet weet en het is er eentje bij wie de transitie heel goed gelukt is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou heb ik "het genoegen" niet gehad, maar ik kan mij zo voorstellen dat je toch wel enig verschil ervaart. Zo zal er toch altijd glijmiddel toegevoegd moeten worden en dat geeft toch wel enige indicatie...
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten wat je moet met die gasten zoals in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |