Ja, dat heeft nog nooit een geestelijke met Christelijke achtergrond gezegd... Nou ja, niet "onreine varkens" natuurlijk, maar homosexualiteit is ook binnen streng Christelijke kringen frowned upon.quote:Op zondag 12 april 2009 10:36 schreef Lemmeb het volgende:
Er zijn in Nederland ook imams die beweren dat homoseksuelen onreine varkens zijn
Het is een hele gemakkelijke 'oplossing' en lekkere retoriek, maar praktisch gezien zijn er talloze barrières die het uitzetten van Nederlandse staatsburgers niet zo heel erg eenvoudig maken zoals jij het hier nu stelt.quote:Op zondag 12 april 2009 10:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In de natuur worden dit soort gedragsgestoorde psychopaten binnen een dierengemeenschap (kudde, roedel etc.) na verloop van tijd meestal afgemaakt, aan stukken gescheurd, door hun soortgenoten. Nou wilde ik daar niet voor pleiten, maar ik zou ook niet weten waarom we nog langer geld zouden moeten steken in zwakbegaafde jihadistjes-in-opleiding. Of dacht jij werkelijk dat dit soort types Nederland ooit nog iets op gaan leveren, anders dan ellende?
Uitzetting lijkt mij de enige zinnige oplossing. Dan zijn we er maar vanaf en hoeven we het erna niet meer over te hebben.
Dus? Je moet wel bij de les blijven. Het ging even over de vraag of imams het hyenagedrag van deze islamitische jongeren aanmoedigen. Hierboven werd beweerd van niet, maar ik zeg dus van wel.quote:Op zondag 12 april 2009 11:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft nog nooit een geestelijke met Christelijke achtergrond gezegd... Nou ja, niet "onreine varkens" natuurlijk, maar homosexualiteit is ook binnen streng Christelijke kringen frowned upon.
Je gaat hier toch niet de linkse probleemzoeker uithangen heh?quote:Op zondag 12 april 2009 11:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is een hele gemakkelijke 'oplossing' en lekkere retoriek, maar praktisch gezien zijn er talloze barrières die het uitzetten van Nederlandse staatsburgers niet zo heel erg eenvoudig maken zoals jij het hier nu stelt.
Als de maatregel, die jij voorstelt, resulteert in ellenlange (juridische) procedures wordt er niets mee gewonnen.
Dat doe ik nergens. Ik wijs wel het stelselmatig uitdijen van de groep schuldigen, als blijkt dat de dader toevallig uit een moslimland komt, af.quote:Op zondag 12 april 2009 10:57 schreef Lemmeb het volgende:
Waarom neem je het dan stelselmatig voor moslimterroristen op?
Man, in jouw eigen woorden: vroeger werden geesteszieken, zoals jij je duidelijk presenteert, door hun ouders aan het lot overgelaten omdat het een straf van god is...quote:Waarom neem jij het dan stelselmatig voor pestkoppen op, die zo jong al naar het voorbeeld van islamitische terreurcellen opereren?
O jee... dit al ter verdediging...quote:Op zondag 12 april 2009 11:03 schreef Lemmeb het volgende:
Ik roep vaak genoeg dat er ook genoeg goede Marokkanen zijn, die mogen blijven.
Nee, want we moeten vooral naar de fouten van moslims kijken. Al dat andere leidt af!quote:Op zondag 12 april 2009 11:07 schreef Lemmeb het volgende:
Wat er in gristelijke kring allemaal over homo's wordt rondgebazuind lijkt me hierbij niet erg relevant.
Gewoon niet. Punt. We kunnen nu al illegalen niet uitzetten.quote:Op zondag 12 april 2009 11:10 schreef Lemmeb het volgende:
Als Wilders hier de helft van de zetels in handen krijgt, dan moet jij eens zien hoe snel dit soort dingen zijn geregeld.
Dat doe je overal, en iedereen kan het zelf teruglezen.quote:
Dat kunnen we wel. Maar we willen het niet. Of liever gezegd: de politiek correcte gemeente wil dat niet, aangezien men dan het eigen stemvee de deur zou moeten wijzen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gewoon niet. Punt. We kunnen nu al illegalen niet uitzetten.
Sterk onderbouwd.quote:Op zondag 12 april 2009 11:14 schreef Lemmeb het volgende:
Dat doe je overal, en iedereen kan het zelf teruglezen.
Ik ben heel benieuwd hoe zich dat dan gaat vertalen in de individuele gevallen van bijvoorbeeld een transseksueel in een volkswijk.quote:Op zondag 12 april 2009 11:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet de linkse probleemzoeker uithangen heh?
Als Wilders hier de helft van de zetels in handen krijgt, dan moet jij eens zien hoe snel dit soort dingen zijn geregeld. Maar ook bij éénderde van de zetels zal hij al een heel eind komen. Voor macht openen zich nu eenmaal alle deuren.
Anders: deskundigen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:16 schreef Lemmeb het volgende:
Dat kunnen we wel. Maar we willen het niet.
Die blijft dan gewoon lekker wonen waar ze al woont, want die heeft dan nergens meer last van.quote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe zich dat dan gaat vertalen in de individuele gevallen van bijvoorbeeld een transseksueel in een volkswijk.
Jouw naïviteit is wel grappig. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 12 april 2009 11:22 schreef Lemmeb het volgende:
Die blijft dan gewoon lekker wonen waar ze al woont, want die heeft dan nergens meer last van.
Het land van herkomst ziet deze ontspoorde lieden maar wat graag komen. Zo graag zelfs, dat men hun nu al de nationaliteit van dat land heeft gegeven. Geheel gratis, en ze hoefden er helemaal niks voor te doen!quote:Op zondag 12 april 2009 11:22 schreef DS4 het volgende:
maar anders lukt uitzetting niet als het land van herkomst niet mee wekt.
En nu kunnen we eindelijk ongestoord jouw kwaliteitsposts bewonderenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, daar zat echt geen christen tussen. Hypocrieten wel, zoals je ziet, maar het percentage hypocrieten is op dit gebied in heel Nederland gewoon bijzonder groot.
Dat laatste heeft alles te maken met het verstikkende juk van de poltiiek correcte gemeente, waar we tientallen jaren lang onder gebukt hebben moeten gaan. Mensen durfden dit soort zaken simpelweg niet in het openbaar uit te spreken, want dan kregen ze types als jij achter zich aan.
Gelukkig wordt dat juk momenteel steeds lichter.
Ik zou er nog een schepje bovenop doen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:40 schreef DikVoormekaar het volgende:
Geert had en heeft gelijk. Onze Afghanistan boys terughalen en inzetten met scherp tegen die onverdraagzame straatduivels. En wat mij betreft mogen de rechtse lonsdale jongeren ook hun gang gaan om dit gezwel aan te pakken.
Siggedquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is het verschil behalve dat we er nu voor betalen en er overlast van hebben? Trek maar een grens ergens ten hoogte van de Randstad. Beter dat dan op termijn alles verliezen en er nog zelf voor betalen ook. We lijken de Joden wel, die mochten ook voor hun eigen ondergang betalen en werken.
We ? Post voor jezelf. Ook ik word iedere dag met foute geweldadige moslims geconfronteerd, zowel in de media als op straat. Ik bijt wel verbaal van mij af , wat dat laatste betreft. Angst ken ik niet, want als je dat toont dan kun je wel de hele dag binnen blijven. Kijk ik heb beroepshalve veel te maken met adolescenten , dus ook met groepen moccro jongeren . Alleen als je duidelijk, maar ook humoristisch op zijn tijd ben in de contacten dan heb je relatief weinig problemen. En ja sommigen hebben die ene knuffel (schouderklopje) best nodig en die krijgen ze dan ook, alleen je er niet in overdrijven. Ik heb het over moccro jongeren die rondom het centrum wonen. En tot nu toe escaleert het in Rotterdam minder dan in andere steden. Nog steeds hebben wij een Politielkorps, met een no nonsense beleid. Alleen hoe lang nog met de nieuwe burgemeester ? Die zich meer zorgen maakt over het niveau van het onderwijs dan over veiligheid. Die zorgen zijn op zich niet onterecht, maar veilligheid boven alles. Want daar is in vier jaar Leefbaar zonder de PartijvandeAllah 's enorm veel in verbeterd. En wat is nou een burgemeester die geen gewone ertensoep wil eten? Dat is toch een aansteller die zich beter voelt dan de kaaskoppen?quote:Op zondag 12 april 2009 11:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, want we moeten vooral naar de fouten van moslims kijken. Al dat andere leidt af!
Ja, want Lonsdale jongeren staan dan ook bekend om hun tolerantie wb andersgeaarden (of -denkenden).quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:40 schreef DikVoormekaar het volgende:
Geert had en heeft gelijk. Onze Afghanistan boys terughalen en inzetten met scherp tegen die onverdraagzame straatduivels. En wat mij betreft mogen de rechtse lonsdale jongeren ook hun gang gaan om dit gezwel aan te pakken.
Ze staan er in elk geval niet om bekend niet tolerant tegen "andersgeaarden" te zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 12:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, want Lonsdale jongeren staan dan ook bekend om hun tolerantie wb andersgeaarden (of -denkenden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |