Waarom SCH weer wijzen op zijn eigenschappen ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Door goed te luisteren. Iets wat jij blijkbaar niet gedaan hebt.
Je bent ook zo makkelijk om de tuin te leiden, da's gewoon niet te geloven.
Ben blij dat iemand het met me eens is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Beetje zeggen dat gebruikers eigenlijk klonen van elkaar zijn.
Wat paranoïde.
De ouders?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:22 schreef mazaru het volgende:
Pak de ouders van dat tuig aan.
Geef ze flinke boetes,moet je eens zien hoe snel het opgelost is.
Mocht het gaan om degene waarvan ik denk dat het om gaat dan is hij/zij juist opgegroeid op het kampquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die Lonsdale-jongeren zijn natuurlijk wel heel verdraagzaam ten opzichte van transseksuelen.
Daar is niets over bekend , wel over deze begrijpelijke acties; Lonsdalers haalden vooral na de moord op Theo van Gogh het nieuws met brandstichtingen en vernielingen van moskeeën en islamitische scholenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die Lonsdale-jongeren zijn natuurlijk wel heel verdraagzaam ten opzichte van transseksuelen.
En al eerder een lesbische stel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:21 schreef LXIV het volgende:
Net het nieuws gezien? Nu zijn de onderburen van deze transsexueel, die het voor hem/haar opnamen aan de beurt. Zo worden onze wijken etnisch gezuiverd.
De laatste fase van de islamisering van deze wijken gaat nu in. De laatste Nederlanders, Chinezen en Surinamers worden verdreven. En dan: Voorwaarts naar de volgende wijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
En al eerder een lesbische stel.
Het zijn gewoon nazihonden die dit flikken ja.
Islamfascisten sturen dit tuig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Uit het pas verschenen boek “Eindstrijd” van Hans Jansen en Bert Snel is een bijdrage van Douglas Murray* opgenomen, getiteld “Wat moeten we doen met de islam?”quote:Stop de demografische tijdbom. Immigratie vanuit moslimlanden moet ophouden.
Moslims die deelnemen aan geweld in hun asielland uitwijzen.
Moslims die geen gevaar meer lopen in land van herkomst helpen terug te keren.
Stop met moslims naar de mond te praten. Zij hoeven ons niet te mogen.
Haatcentra (bepaalde moskeeën) sluiten.
Onze eigen weerstand vergroten. Ophouden met het gecorrumpeerde en luie denken.
Onze samenleving en onze verworvenheden compromisloos verdedigen.
Dat viel natuurlijk te verwachten. En de politiek correcte gemeente staat erbij en kijkt ernaar, zoals altijd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:21 schreef LXIV het volgende:
Net het nieuws gezien? Nu zijn de onderburen van deze transsexueel, die het voor hem/haar opnamen aan de beurt. Zo worden onze wijken etnisch gezuiverd.
En al meer dan 10 jaar. Toen de betonbuurt nog overwegend bestond uit blanke uitkeringstrekkersquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er zijn in die wijken geen mensen meer over die het zelf gaan doen. Een paar bange bejaarden die zitten te trillen achter de Geraniums en nog een enkele autochtone kansarme die als hij terug komt van zijn laagbetaalde baan snel naar binnen gaat en hoopt dat zijn auto vannacht niet gesloopt wordt. Wie moet er dan in opstand komen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
En al meer dan 10 jaar. Toen de betonbuurt nog overwegend bestond uit blanke uitkeringstrekkers
die allemaal familie van elkaar zijn lieten ze dit soort shit wel uit hun hoofd omdat die mensen toch wat
meer in staat zijn een soort van volksgericht te starten.
En dat lijkt me dan ook het enige wat overblijft en overmijdelijk is, dat de mensen het zelf gaan doen.
Daar komt het inderdaad wel op neer, weet ik uit eigen ervaring. Daarnaast wonen er wat studenten, maar die houden zich afzijdig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn in die wijken geen mensen meer over die het zelf gaan doen. Een paar bange bejaarden die zitten te trillen achter de Geraniums en nog een enkele autochtone kansarme die als hij terug komt van zijn laagbetaalde baan snel naar binnen gaat en hoopt dat zijn auto vannacht niet gesloopt wordt. Wie moet er dan in opstand komen?
Als je daar eenmaal aan gaat beginnen kun je net zo goed meteen heel Nederland overgeven aan de haatbaarden, want die kant gaan we dan op termijn toch wel op. Zie je dat echt zitten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef LXIV het volgende:
Wat mij betreft worden die gebieden overgedragen aan de Islamitische Autoriteit Nederland (IAN). Dan hoeven we er meteen geen uitkeringen, knuffelprojecten en hulpverleners meer naar toe te sturen. Laat ze maar in hun eigen sop gaarkoken. Het spreekwoordelijke hek er omheen. Het is daar toch al verloren.
Wat mij betreft voeren ze er de sharia in.
Wat is het verschil behalve dat we er nu voor betalen en er overlast van hebben? Trek maar een grens ergens ten hoogte van de Randstad. Beter dat dan op termijn alles verliezen en er nog zelf voor betalen ook. We lijken de Joden wel, die mochten ook voor hun eigen ondergang betalen en werken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als je daar eenmaal aan gaat beginnen kun je net zo goed meteen heel Nederland overgeven aan de haatbaarden, want die kant gaan we dan op termijn toch wel op. Zie je dat echt zitten?
Jij denkt dat het dan daar stopt? Dat is een illusie. Deze parasieten houden echt niet op voordat heel Europa islamitisch is geworden. De provincie begint momenteel ook al aardig vol te lopen met dit tuig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is het verschil behalve dat we er nu voor betalen en er overlast van hebben? Trek maar een grens ergens ten hoogte van de Randstad.
We moeten dit soort lieden gewoon alles afpakken, inlcusief hun Nederlandse nationaliteit. En hen daarna het land uitzetten. Dat is de enige reële oplossing die ook op lange termijn gaat werken.quote:Beter dat dan op termijn alles verliezen en er nog zelf voor betalen ook. We lijken de Joden wel, die mochten ook voor hun eigen ondergang betalen en werken.
Amen !! Zo is het en niet anders !!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
[..]
We moeten dit soort lieden gewoon alles afpakken, inlcusief hun Nederlandse nationaliteit. En hen daarna het land uitzetten. Dat is de enige reële oplossing die ook op lange termijn gaat werken.
Zo ingewikkeld is het echt allemaal niet. Het is zo moeilijk en duur als je het zelf maakt.
Marokkaanse kinderen hebben last van de woestijn vlo.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:34 schreef tong80 het volgende:
De marokaanse ouders krijgen een brief.
'Ik niet nederlands kunnen lezen.'
En missen de voetbal die gemaakt is van kamelenstront.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:30 schreef Simon191 het volgende:
[..]
Marokkaanse kinderen hebben last van de woestijn vlo.
Maakte je je ook zo druk over het lesbisch stel dat uit Sterrenwijk werd weggepest, of is het alleen interessant als de daders allochtoon zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2009 00:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Maakte je je ook zo druk over het lesbisch stel dat uit Sterrenwijk werd weggepest, of is het alleen interessant als de daders allochtoon zijn.
Hypocriete reacties. Alsof die potten of die transseksueel je ook maar 1 zier kan schelen. Die worden door het gros van de PVV-achtigen ook als onderkruipsels en ongewenst gezien.
Ik heb het vannacht gezien. Typisch Marokkanengedrag. Hondsbrutaal en bereid autochtone mensen de meest vreselijke dingen aan te doen. 'Etnische zuivering' is inderdaad wel de woordkeuze die dit fenomeen het best beschrijft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:21 schreef LXIV het volgende:
Dit soort 'argumentatie' speelt de PVV alleen maar in de kaart. Kun je nou echt niks beters verzinnen?quote:Op zondag 12 april 2009 10:22 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij moet er wat meer geld komen voor psychiatrische zorg. Ik zie dat er een hoop mensen met waanbeelden vrij rondlopen...
Nou ja vrij... rillend achter de PC, bang als ze zijn dat ze een Marokkaan tegen komen. Die zijn ENG!
Jij denkt serieus dat dat gaat helpen?quote:Op zondag 12 april 2009 10:25 schreef damian5700 het volgende:
Wat extra geld voor (verplichte) orthopedagogie zou niet misstaan voor sommigen van die kinderen die overlast geven.
Wat een onzin , dit topic gaat over mensen die weg gepest worden door wederom Marokkanen (die als je een beetje op de hoogte bent van het nieuws , en dan niet het nieuws van Indy Media , wel meer voor overlast zorgen). En mensen zijn niet bang voor Marokkanen , alleen ze zijn hun gedrag zo langzamerhand een beetje zat en aangezien de regering niet al te veel wil doen , op thee drinken na , krijgt de PVV meer stemmen.quote:Op zondag 12 april 2009 10:22 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij moet er wat meer geld komen voor psychiatrische zorg. Ik zie dat er een hoop mensen met waanbeelden vrij rondlopen...
Nou ja vrij... rillend achter de PC, bang als ze zijn dat ze een Marokkaan tegen komen. Die zijn ENG!
Iets voor je aangepast , de islam heeft zo ver ik weet niet zo heel veel met dat wegpesten te maken.quote:Op zondag 12 april 2009 10:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit soort 'argumentatie' speelt de PVV alleen maar in de kaart. Kun je nou echt niks beters verzinnen?
Geef liever je mening over wat je ervan vindt dat trans- en homoseksuelen in sommige wijken niet meer veilig zijn in hun eigen woning. En dat zelfs mensen die het voor hen opnemen kunnen rekenen op een flinke dosis marokkanenterreur aan de voordeur.
Er zijn in Nederland ook imams die beweren dat homoseksuelen onreine varkens zijn die met het hoofd naar beneden van flatgebouwen moeten worden gegooid. Dus ik vind jouw conclusie nogal voorbarig.quote:Op zondag 12 april 2009 10:33 schreef Enchanter het volgende:
Iets voor je aangepast , de islam heeft zo ver ik weet niet zo heel veel met dat wegpesten te maken.
Of was er een iman in de moskee aan het preken dat ze weggepest moesten worden
Ik wil niet de suggestie wekken dat met geld en intensieve opvoedingsondersteuning alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen, maar DS4 bracht me wel op dat idee.quote:Op zondag 12 april 2009 10:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dat gaat helpen?
Dieren kun je ook niks meer leren als ze eenmaal gruwelijk verziekt en ernstig gedragsgestoord zijn.
Zij pesten zover ik het weet geen enkel mens hun huis uit. Die Marokkaanse ventjes wel.quote:Op zondag 12 april 2009 00:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mij is hier uitstekend plaats, zolang enge fascisten als jij en Lemmeb het niet voor het zeggen krijgen. Jullie zijn een stuk gevaarlijker dan die opgeschoten Marokkaanse ventjes.
De volgende keer dat intelligentie uitgedeeld wordt, is het wel de bedoeling dat jij ook aansluit.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:29 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Amen !! Zo is het en niet anders !!
Hopen, dat Wilders dit ook gaat aanpakken!
Nee, die willen slechts deportatie en minder rechten voor bepaalde groepen. Een totaal ongevaarlijke gedachte uiteraard. Nu komt er waarschijnlijk een post dat dat niet gezegd zou zijn, dus dat zal ik voor zijn:quote:Op zondag 12 april 2009 10:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zij pesten zover ik het weet geen enkel mens hun huis uit. Die Marokkaanse ventjes wel.
Lijkt me duidelijker wie hier gevaarlijker zijn
Alsof dit bij autochtonen kan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij denkt dat het dan daar stopt? Dat is een illusie. Deze parasieten houden echt niet op voordat heel Europa islamitisch is geworden. De provincie begint momenteel ook al aardig vol te lopen met dit tuig.
[..]
We moeten dit soort lieden gewoon alles afpakken, inlcusief hun Nederlandse nationaliteit. En hen daarna het land uitzetten. Dat is de enige reële oplossing die ook op lange termijn gaat werken.
Zo ingewikkeld is het echt allemaal niet. Het is zo moeilijk en duur als je het zelf maakt.
De gedachte mag dan niet juist zijn maar ze handelen er niet naarquote:Op zondag 12 april 2009 10:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De volgende keer dat intelligentie uitgedeeld wordt, is het wel de bedoeling dat jij ook aansluit.
[..]
Nee, die willen slechts deportatie en minder rechten voor bepaalde groepen. Een totaal ongevaarlijke gedachte uiteraard. Nu komt er waarschijnlijk een post dat dat niet gezegd zou zijn, dus dat zal ik voor zijn:
[..]
Alsof dit bij autochtonen kan.
Doe anders alsof hij het zo bedoelde zoals jij het interpreteert.quote:Op zondag 12 april 2009 10:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
De gedachte mag dan niet juist zijn maar ze handelen er niet naar
De Marokkanen wel
In de natuur worden dit soort gedragsgestoorde psychopaten binnen een dierengemeenschap (kudde, roedel etc.) na verloop van tijd meestal afgemaakt, aan stukken gescheurd, door hun soortgenoten. Nou wilde ik daar niet voor pleiten, maar ik zou ook niet weten waarom we nog langer geld zouden moeten steken in zwakbegaafde jihadistjes-in-opleiding. Of dacht jij werkelijk dat dit soort types Nederland ooit nog iets op gaan leveren, anders dan ellende?quote:Op zondag 12 april 2009 10:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik wil niet de suggestie wekken dat met geld en intensieve opvoedingsondersteuning alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen, maar DS4 bracht me wel op dat idee.
Ik meen dat het hier gaat om gedragsstoornissen bij kinderen wat niet door het bouwen van een clubhuis of het aanleggen van voetbalveldje verholpen kan worden.
Wanneer deze overlastgevende kinderen in de kraag worden gevat, veroordeeld worden zie ik het zo voor me dat een onderdeel van de straf een soort kinder-TBS is waar de ouders ook bij worden betrokken.
Verder is het evident dat er niet één methode is dat de problemen zal verhelpen. Ik heb al vaker gepleit dat overlastgevende kinderen tijdelijk zouden moeten terugkeren naar het land van herkomst (of van hun ouders).
Jij hebt het wiel ook niet uitgevonden, is het wel?quote:
En ook hier wordt een misdaad misbruikt door mensen om hun eigen fascistoide gedachten en haat te spuien.quote:Op zondag 12 april 2009 10:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In de natuur worden dit soort gedragsgestoorde psychopaten binnen een dierengemeenschap (kudde, roedel etc.) na verloop van tijd meestal afgemaakt, aan stukken gescheurd, door hun soortgenoten. Nou wilde ik daar niet voor pleiten, maar ik zou ook niet weten waarom we nog langer geld zouden moeten steken in zwakbegaafde jihadistjes-in-opleiding. Of dacht jij werkelijk dat dit soort types Nederland ooit nog iets op gaan leveren, anders dan ellende?
Uitzetting lijkt mij de enige zinnige oplossing. Dan zijn we er maar vanaf en hoeven we het erna niet meer over te hebben.
Deze jeugd wordt wel straks onze...toekomst?quote:Op zondag 12 april 2009 10:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Of dacht jij werkelijk dat dit soort types Nederland ooit nog iets op gaan leveren, anders dan ellende?
Je had ook gewoon 'nee, mijn idee is inderdaad idioot' kunnen zeggen.quote:Op zondag 12 april 2009 10:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij hebt het wiel ook niet uitgevonden, is het wel?
Niet als het aan mij ligt. Als dit onze toekomst wordt, dan is Nederland doomed.quote:Op zondag 12 april 2009 10:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Deze jeugd wordt wel straks onze...toekomst?
Nou... als dat zou kunnen!quote:Op zondag 12 april 2009 10:51 schreef Bowlingbal het volgende:
Wilt u er nog een teiltje met onschuld bij?
De PVV zal een verkiezingswinst halen en dat verneuken zoals LPF dat ook deed. Ik maak me geen zorgen.quote:Op zondag 12 april 2009 10:25 schreef Lemmeb het volgende:
Dit soort 'argumentatie' speelt de PVV alleen maar in de kaart.
Ik zou zeggen: lees je eigen teksten een kritisch door. De xenofobe rommel die jij keer op keer uit braakt...quote:Kun je nou echt niks beters verzinnen?
Ik ben tegen iedere vorm van terreur, dus of het in dit geval een moslim is, of in een ander geval een christen, of heiden, zal mij jeuken.quote:Geef liever je mening over wat je ervan vindt dat trans- en homoseksuelen in sommige wijken niet meer veilig zijn in hun eigen woning. En dat zelfs mensen die het voor hen opnemen kunnen rekenen op een flinke dosis moslimterreur aan de voordeur.
Waarom neem je het dan stelselmatig voor moslimterroristen op?quote:Op zondag 12 april 2009 10:55 schreef DS4 het volgende:
Ik ben tegen iedere vorm van terreur, dus of het in dit geval een moslim is, of in een ander geval een christen, of heiden, zal mij jeuken.
Waarom neem jij het dan stelselmatig voor pestkoppen op, die zo jong al naar het voorbeeld van islamitische terreurcellen opereren?quote:Ik ben tevens tegen het wegpesten van mensen.
Voel jij je aangesproken als er een Nederlander elders in de wereld over de schreef is gegaan?quote:Op zondag 12 april 2009 10:33 schreef Enchanter het volgende:
dit topic gaat over mensen die weg gepest worden door wederom Marokkanen
Ik durf te wedden dat de stoere teksten alhier niet herhaald worden als men in een groep Marokkanen verblijft. En vriend Lemmeb geeft zelf aan een beetje bang te zijn in Spangen. Gaat hij nu ontkennen natuurlijk, maar het bleek overduidelijk uit eerdere teksten van hem.quote:En mensen zijn niet bang voor Marokkanen
Nog te weinig aangepast. Het gaat om deze groep. Kijk, het is een schande dat de politie niet op treedt, maar dat gebeurt in heel NL en draait dan weer om Marokkanen, dan weer om een groep Nederlandse hangjongeren, enz.quote:Iets voor je aangepast , de islam heeft zo ver ik weet niet zo heel veel met dat wegpesten te maken.
Of was er een iman in de moskee aan het preken dat ze weggepest moesten worden
Dat doe ik ook helemaal niet. Ik roep vaak genoeg dat er ook genoeg goede Marokkanen zijn, die mogen blijven. Tegen iedereen die het maar horen wil, maar jij bent er blijkbaar doof voor.quote:Op zondag 12 april 2009 11:01 schreef DS4 het volgende:
maar zet niet alle Marokkanen weg bij "tuig".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |