Even voor de goede orde, hebben we het dan over de Erasmus (waar ik dan kennelijk met anderen om ging dan jij), of over scholieren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:22 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ben geen Rotterdammer meer (goddank!), maar toen ik daar nog wel woonde kwam ik toch verbazingwekkend veel mensen tegen die er precies zo over dachten. En nee, die kwamen niet (allemaal) van het kamp, maar waren veelal student.
Nee, ik studeerde toen zelf niet. Ik ging alleen veel met studenten om, van alles en nog wat (van MBO via HBO en Erasmus tot TU). En niet alleen met studenten, ook gewoon met werkende mensen. Overal hetzelfde geklaag over (met name bepaalde groepen) allochtonen. Behalve als er allochtonen zelf bij waren natuurlijk, dan deed men net of er niks aan de hand was.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, hebben we het dan over de Erasmus (waar ik dan kennelijk met anderen om ging dan jij), of over scholieren?
Ah, je trok op met christenen of andere grote hypocrieten. Dat is dus het grote verschil.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ik studeerde toen zelf niet. Ik ging alleen veel met studenten om, van alles en nog wat (van MBO via HBO en Erasmus tot TU). En niet alleen met studenten, ook gewoon met werkende mensen. Overal hetzelfde geklaag over (met name bepaalde groepen) allochtonen. Behalve als er allochtonen zelf bij waren natuurlijk, dan deed men net of er niks aan de hand was.
Nee, daar zat echt geen christen tussen. Hypocrieten wel, zoals je ziet, maar het percentage hypocrieten is op dit gebied in heel Nederland gewoon bijzonder groot.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, je trok op met christenen of andere grote hypocrieten. Dat is dus het grote verschil.
Niet als er een sanctie op die mening staat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:33 schreef Picchia het volgende:
Het is een beetje nonsense om je mening te verzwijgen.
Ik moet ook nog werken hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kutbelg. Houd je bezig met je eigen problemen.
Volgens mij houdt Mevrouwhopjes zich 24 uur per dag bezig met het zoeken van krantenartikelen waar ''allochtonen'' het in moeten ongelden.
Danny vroeg er zelf omquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens is een Rotterdamse Fok!ker laatst compleet in elkaar geslagen door, jaja, blanke Nederlandsche menschen. Hij heeft de Telegraaf niet gehaald. Apart he?
Die Lonsdale-jongeren zijn natuurlijk wel heel verdraagzaam ten opzichte van transseksuelen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:40 schreef DikVoormekaar het volgende:
Geert had en heeft gelijk. Onze Afghanistan boys terughalen en inzetten met scherp tegen die onverdraagzame straatduivels. En wat mij betreft mogen de rechtse lonsdale jongeren ook hun gang gaan om dit gezwel aan te pakken.
Je hebt je jasje al aan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:40 schreef DikVoormekaar het volgende:
En wat mij betreft mogen de rechtse lonsdale jongeren ook hun gang gaan om dit gezwel aan te pakken.
Wolfsen had wederom een uiitstekend verhaal en heeft het helemaal niet over knuffelen gehad, hoe kom je daar nou bij???quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:38 schreef Lemmeb het volgende:
Iemand gisteravond Pauw & Witteman gezien, met Aleid Wolfsen en Mark Rutte? Ze wisten het allebei echt niet meer. De eerste wilde nog harder gaan knuffelen (hij noemde het anders maar daar kwam het wel gewoon op neer), de tweede wilde alle knuffelprojecten juist stopzetten en er meer politie op afsturen (alsof dat nog gaat helpen, dat hadden ze 15 jaar geleden moeten doen).
Eigenlijk was het niet meer dan een vooropgezet showtje om te laten zien dat de gevestigde politiek zich de ellende ook heus wel een beetje aantrekt en dat je stem daarop dus veilig is. De waarheid is gewoon dat men van gekkigheid niet meer weet wat men moet verzinnen, om maar niet bij Wilderiaanse methoden (nationaliteit afnemen, uitzetten) uit te komen.
Hij zat alles wat fout zat goed te praten. . Zwemles voor werklozen, boksles voor marokkaantjes vrouwenloket in moskee , etc etc, Moet je in Utrecht nou echt te besodemieterd zijn om te werken en mensen uit hun woning pesten om gratis te gaan sporten ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wolfsen had wederom een uiitstekend verhaal en heeft het helemaal niet over knuffelen gehad, hoe kom je daar nou bij???
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:03 schreef gelly het volgende:
Vergeet je niet van account te wisselen Lemmeb ?
Door goed te luisteren. Iets wat jij blijkbaar niet gedaan hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wolfsen had wederom een uiitstekend verhaal en heeft het helemaal niet over knuffelen gehad, hoe kom je daar nou bij???
Waarom SCH weer wijzen op zijn eigenschappen ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Door goed te luisteren. Iets wat jij blijkbaar niet gedaan hebt.
Je bent ook zo makkelijk om de tuin te leiden, da's gewoon niet te geloven.
Ben blij dat iemand het met me eens is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Beetje zeggen dat gebruikers eigenlijk klonen van elkaar zijn.
Wat paranoïde.
De ouders?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:22 schreef mazaru het volgende:
Pak de ouders van dat tuig aan.
Geef ze flinke boetes,moet je eens zien hoe snel het opgelost is.
Mocht het gaan om degene waarvan ik denk dat het om gaat dan is hij/zij juist opgegroeid op het kampquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die Lonsdale-jongeren zijn natuurlijk wel heel verdraagzaam ten opzichte van transseksuelen.
Daar is niets over bekend , wel over deze begrijpelijke acties; Lonsdalers haalden vooral na de moord op Theo van Gogh het nieuws met brandstichtingen en vernielingen van moskeeën en islamitische scholenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die Lonsdale-jongeren zijn natuurlijk wel heel verdraagzaam ten opzichte van transseksuelen.
En al eerder een lesbische stel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:21 schreef LXIV het volgende:
Net het nieuws gezien? Nu zijn de onderburen van deze transsexueel, die het voor hem/haar opnamen aan de beurt. Zo worden onze wijken etnisch gezuiverd.
De laatste fase van de islamisering van deze wijken gaat nu in. De laatste Nederlanders, Chinezen en Surinamers worden verdreven. En dan: Voorwaarts naar de volgende wijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
En al eerder een lesbische stel.
Het zijn gewoon nazihonden die dit flikken ja.
Islamfascisten sturen dit tuig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
En al eerder een lesbische stel.
Het zijn gewoon nazihonden die dit flikken ja.
Uit het pas verschenen boek “Eindstrijd” van Hans Jansen en Bert Snel is een bijdrage van Douglas Murray* opgenomen, getiteld “Wat moeten we doen met de islam?”quote:Stop de demografische tijdbom. Immigratie vanuit moslimlanden moet ophouden.
Moslims die deelnemen aan geweld in hun asielland uitwijzen.
Moslims die geen gevaar meer lopen in land van herkomst helpen terug te keren.
Stop met moslims naar de mond te praten. Zij hoeven ons niet te mogen.
Haatcentra (bepaalde moskeeën) sluiten.
Onze eigen weerstand vergroten. Ophouden met het gecorrumpeerde en luie denken.
Onze samenleving en onze verworvenheden compromisloos verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |