Even voor de goede orde, hebben we het dan over de Erasmus (waar ik dan kennelijk met anderen om ging dan jij), of over scholieren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:22 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ben geen Rotterdammer meer (goddank!), maar toen ik daar nog wel woonde kwam ik toch verbazingwekkend veel mensen tegen die er precies zo over dachten. En nee, die kwamen niet (allemaal) van het kamp, maar waren veelal student.
Nee, ik studeerde toen zelf niet. Ik ging alleen veel met studenten om, van alles en nog wat (van MBO via HBO en Erasmus tot TU). En niet alleen met studenten, ook gewoon met werkende mensen. Overal hetzelfde geklaag over (met name bepaalde groepen) allochtonen. Behalve als er allochtonen zelf bij waren natuurlijk, dan deed men net of er niks aan de hand was.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, hebben we het dan over de Erasmus (waar ik dan kennelijk met anderen om ging dan jij), of over scholieren?
Ah, je trok op met christenen of andere grote hypocrieten. Dat is dus het grote verschil.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ik studeerde toen zelf niet. Ik ging alleen veel met studenten om, van alles en nog wat (van MBO via HBO en Erasmus tot TU). En niet alleen met studenten, ook gewoon met werkende mensen. Overal hetzelfde geklaag over (met name bepaalde groepen) allochtonen. Behalve als er allochtonen zelf bij waren natuurlijk, dan deed men net of er niks aan de hand was.
Nee, daar zat echt geen christen tussen. Hypocrieten wel, zoals je ziet, maar het percentage hypocrieten is op dit gebied in heel Nederland gewoon bijzonder groot.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, je trok op met christenen of andere grote hypocrieten. Dat is dus het grote verschil.
Niet als er een sanctie op die mening staat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:33 schreef Picchia het volgende: