Maar nog nergens is mijn vraag beantwoord hoe ze bij de Italianen aan de bloeduitslagen van de Fuentes zaak zijn gekomen.quote:
Pas was ook in het nieuws dat ze die niet zouden krijgen van het gerecht, toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar nog nergens is mijn vraag beantwoord hoe ze bij de Italianen aan de bloeduitslagen van de Fuentes zaak zijn gekomen.
Het is geen vaste regel, maar de dope zit toch veel vaker bij de ronderenners en de grote ronde's moeten nog beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mischien een ongepaste vraag, maar welk team verdenken julie op het moment van 'Festina ziekte'?
De ploeg van Bruyneel vind ik al jaren de meest verdachte ploeg, maar die zal zijn zaken wel weer zo voor elkaar hebben dat er niemand wordt gepakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mischien een ongepaste vraag, maar welk team verdenken julie op het moment van 'Festina ziekte'?
quote:"Team Katusha suspends Pfannberger
In the late morning of today, 06 May 2009, we received a communication from the Pfannberger’s Manager about not negativity of the athlete surprise control did at his home on March 19. Pending an official response from the UCI the team has decided to indefinitely suspend the athlete from the team. If confirmed the positivity the Team Katusha reserves to protect his image and rights against Pfannberger."
Andrea Agostini
Serov replaces Pfannberger for Giro (Reuters) -
Alexander Serov has replaced Christian Pfannberger in Katusha's lineup for the Giro d'Italia, the team said in a statement on Wednesday.
Austrian Pfannberger asked to drop out of the three-week race, starting in Venice on Saturday, due to personal reasons.
Meanwhile, AG2R La Mondiale have named Tadej Valjavec, 10th in last year's Tour de France, as their team leader for the race and are targeting a top 10 finish for the Slovenian.
een matig renner wil ik niet zeggen kijk eens naar zijn resultaten toen hij nog voor elk haus reed in 2007 die waren ook niet mis. Anyway nu is Elk Haus misschien ook niet de meest zuivere ploeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:38 schreef Ereinion het volgende:
Nou nou, ik val van mijn stoel van verbazing. Een matige renner die vorig jaar ineens in alle topklassiekers vooraan reed. Wat een verrassing zeg.
er zijn er nog verdacht n.a.v. het paspoort alleen die namen zijn nog niet bekend. Vraag me af wanneer we daar nog iets van gaan horen. Als dat geruisloos gaat moet je naar renners kijken die van de aardbodem verdwenen lijken te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Verrassend! Niet dat Pfannberger gebruikt, maar wel dat hij met een paspoort dat pas vorig jaar is ingevoerd gepakt wordt. Hij reed vorig jaar al zo goed in de AGR, namelijk
Of zou hij nu gepakt zijn op een gedaalde hematocriet (of iets anders)?
Edit: Oh, wacht, ik dacht dat dit al om de paspoortslachtoffers ging. Een normaal spuitje, dat wil ik wel geloven natuurlijk
Je hebt gelijk, ik chargeer wat. Maar de stap die hij vorig jaar maakte, van wat behoorlijke uitslagen in Italiaanse wedstrijden naar top-10 in bijna alle klimklassiekers was wel heel verbazingwekkend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een matig renner wil ik niet zeggen kijk eens naar zijn resultaten toen hij nog voor elk haus reed in 2007 die waren ook niet mis. Anyway nu is Elk Haus misschien ook niet de meest zuivere ploeg.
zeker een kliniek in Wenen bezocht..quote:
Opeens op 30-jarige leeftijd vooraan te vinden, how surprisingquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:38 schreef Ereinion het volgende:
Nou nou, ik val van mijn stoel van verbazing. Een matige renner die vorig jaar ineens in alle topklassiekers vooraan reed. Wat een verrassing zeg.
Kans is behoorlijk groot dat ze renners met opvallende waardes extra OOC zijn gaan testen, volgens mij zijn ze zo ook toevallig bij Sella aangekomen. Er is een CERA test en toevallig krijgt Sella bezoek, dat is niet random.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er zijn er nog verdacht n.a.v. het paspoort alleen die namen zijn nog niet bekend. Vraag me af wanneer we daar nog iets van gaan horen. Als dat geruisloos gaat moet je naar renners kijken die van de aardbodem verdwenen lijken te zijn
Ja echt. Begon al met.... Ik ben ff zn naam kwijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |