Die stond er eerst ookquote:Op donderdag 9 april 2009 21:41 schreef innepin het volgende:
Ik had een titel over opa's en oma's verwacht
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Die stond er eerst ook![]()
mwuahaha, Estrys en Diaan schrikken zich dalijk een ongeluk
ik ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:47 schreef Lois het volgende:
Ik hoor hem helemaal voor het eerst PM maar hij is wel leuk!
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het gaat goed hoor, lief dat je het vraagt BE, ik kom net van de sportschool.
quote:Logboek entries voor dit topic:
Op donderdag 9 april 2009 @ 21:37 door Brighteyes:
Topictitel: "[OUD SC] grootOUDers of GROOTouders." -> "[OUD SC] Voor ALLE SC en prietpraat maar ook voor serieuze zaken!"
Op donderdag 9 april 2009 @ 21:40 door RockabeIIa:
Topictitel: "[OUD SC] Voor ALLE SC en prietpraat maar ook voor serieuze zaken!" -> "[OUD SC] Hoe gaat het met de moeders Estrys en Diaan"
Pakkend!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:44 schreef PM-girl het volgende:
Vinden jullie het nieuwe nummer van de B.E.P. ook zo tof?
Ik blijf hem maar luisteren!
Leuk dat je hier komt kletsen!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het gaat goed hoor, lief dat je het vraagt BE RockabeIIa, ik kom net van de sportschool.
oke ook goed.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*wijst naar RockabeIIa...
Zij was het hoor! Ikke niet!![]()
[..]
Moi!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:55 schreef Marie79 het volgende:
BuikspieroefeningenDie heb ik van de week ook voor het eerst met sporten weer gedaan, lag vanavond op de bank en wilde overeind komen
Ging niet erg makkelijk...
hehe oopsquote:Op donderdag 9 april 2009 21:54 schreef PM-girl het volgende:
Zelfs Simon zit niet stil bij dit nummer!
'Fuck you' van Lilly Allen is leuk op het werk! Het deuntje zing je als vanzelf mee en dan roep je ineens fuck you terwijl de directeur net langsloopt!
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:57 schreef PM-girl het volgende:
O, zoals M@x fietstassen vertrut vindt, heb ik altijd een ander object gehad. En dat object heb ik zojuist aangeschaft!
BE is lekker!quote:
k heb ze idd zien staan vanavond, nog redelijk slecht qua vormgeving, maar heey boter is boter tochquote:Op donderdag 9 april 2009 22:04 schreef PM-girl het volgende:
Ik vond (en vind eigenlijk nog steeds) dingen als kinderspaghetti in de vorm van Spongebob, kindergroeifruit van Appelsientje en babyrjistwafeltjes flauw en ook geldklopperij. Ik zou dit soort dingen nooooit gaan kopen!
Voor laatstgenoemde zwichtte ik al vlug toen Simon ging eten.
Maar de ultieme, commerciële, stomste uitvinding vond ik altijd roomboter in een vormpje voor Pasen (ik werkte vroeger bij AH en dat vond ik toen al een stom artikel). En zojuist heb ik een roomboterkuikentje gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |