Die stond er eerst ookquote:Op donderdag 9 april 2009 21:41 schreef innepin het volgende:
Ik had een titel over opa's en oma's verwacht
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Die stond er eerst ook![]()
mwuahaha, Estrys en Diaan schrikken zich dalijk een ongeluk
ik ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:47 schreef Lois het volgende:
Ik hoor hem helemaal voor het eerst PM maar hij is wel leuk!
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het gaat goed hoor, lief dat je het vraagt BE, ik kom net van de sportschool.
quote:Logboek entries voor dit topic:
Op donderdag 9 april 2009 @ 21:37 door Brighteyes:
Topictitel: "[OUD SC] grootOUDers of GROOTouders." -> "[OUD SC] Voor ALLE SC en prietpraat maar ook voor serieuze zaken!"
Op donderdag 9 april 2009 @ 21:40 door RockabeIIa:
Topictitel: "[OUD SC] Voor ALLE SC en prietpraat maar ook voor serieuze zaken!" -> "[OUD SC] Hoe gaat het met de moeders Estrys en Diaan"
Pakkend!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:44 schreef PM-girl het volgende:
Vinden jullie het nieuwe nummer van de B.E.P. ook zo tof?
Ik blijf hem maar luisteren!
Leuk dat je hier komt kletsen!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het gaat goed hoor, lief dat je het vraagt BE RockabeIIa, ik kom net van de sportschool.
oke ook goed.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*wijst naar RockabeIIa...
Zij was het hoor! Ikke niet!![]()
[..]
Moi!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:55 schreef Marie79 het volgende:
BuikspieroefeningenDie heb ik van de week ook voor het eerst met sporten weer gedaan, lag vanavond op de bank en wilde overeind komen
Ging niet erg makkelijk...
hehe oopsquote:Op donderdag 9 april 2009 21:54 schreef PM-girl het volgende:
Zelfs Simon zit niet stil bij dit nummer!
'Fuck you' van Lilly Allen is leuk op het werk! Het deuntje zing je als vanzelf mee en dan roep je ineens fuck you terwijl de directeur net langsloopt!
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:57 schreef PM-girl het volgende:
O, zoals M@x fietstassen vertrut vindt, heb ik altijd een ander object gehad. En dat object heb ik zojuist aangeschaft!
BE is lekker!quote:
k heb ze idd zien staan vanavond, nog redelijk slecht qua vormgeving, maar heey boter is boter tochquote:Op donderdag 9 april 2009 22:04 schreef PM-girl het volgende:
Ik vond (en vind eigenlijk nog steeds) dingen als kinderspaghetti in de vorm van Spongebob, kindergroeifruit van Appelsientje en babyrjistwafeltjes flauw en ook geldklopperij. Ik zou dit soort dingen nooooit gaan kopen!
Voor laatstgenoemde zwichtte ik al vlug toen Simon ging eten.
Maar de ultieme, commerciële, stomste uitvinding vond ik altijd roomboter in een vormpje voor Pasen (ik werkte vroeger bij AH en dat vond ik toen al een stom artikel). En zojuist heb ik een roomboterkuikentje gekocht!
Misschien is vertrut niet de juiste eigenschap, maar ik ben soms wat wars van dat soort dingen. Boter is boter, ik wilde eigenlijk niet anderhalve euro meer betalen vanwege het vormpje.quote:
ooooh die heb ik ook gehaaldquote:Op donderdag 9 april 2009 22:04 schreef PM-girl het volgende:
Ik vond (en vind eigenlijk nog steeds) dingen als kinderspaghetti in de vorm van Spongebob, kindergroeifruit van Appelsientje en babyrjistwafeltjes flauw en ook geldklopperij. Ik zou dit soort dingen nooooit gaan kopen!
Voor laatstgenoemde zwichtte ik al vlug toen Simon ging eten.
Maar de ultieme, commerciële, stomste uitvinding vond ik altijd roomboter in een vormpje voor Pasen (ik werkte vroeger bij AH en dat vond ik toen al een stom artikel). En zojuist heb ik een roomboterkuikentje gekocht!
best handig als je drinken in gaat slaan en de wagentjes zijn weer allemaal op bij de lidlquote:Op donderdag 9 april 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
PM!
Ik dacht aan dingen als zo'n sleepkarretje voor je boodschappen ofzo!
Meiden, ik groet jullie! Zoet spelen samen en tot morgen!
Ik gaZzzzzzzlapen
![]()
Zolang er niks in het update topic staat loopt het allemaal wel los toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:07 schreef Belana het volgende:
zeg ik heb geen tijd om al die SC topics bij te houden en nou schrik ik helemaal van deze TT, dacht meteen dat er iets aan de hand was
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:PM!
Dus behalve een zwarte Stokke kan ik je ook aan een sleepkarretje herkennen?quote:
ja dat dus!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Pasen is zo te zien ook weer een vreetfestijn aan het worden.
Al die reclames door mijn brievenbus met de lekkerste dingen, en op de TV dito...
Zwarte Stokke, oranje sleepkarretje en krom lopend van de spierpijn in mijn buikspieren. Kan niet missen.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dus behalve een zwarte Stokke kan ik je ook aan een sleepkarretje herkennen?
lettertjes-vermicelli in de soep dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:15 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, ik vind en vond dat stom ja, maar inmiddels weet ik ook dat je als moeder heel veel van je principes bijstelt voor je kind!
Dus behalve babyrijstwafels en roomboterkuikens zal het geen jaren duren voordat wij ook aan de Spongepasta gaan.
Ik zal woensdag opletten!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zwarte Stokke, oranje sleepkarretje en krom lopend van de spierpijn in mijn buikspieren. Kan niet missen.
Dát is dan wel weer leuk!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
lettertjes-vermicelli in de soep dan?
Kant en klaar?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef PM-girl het volgende:
En we hebben vandaag ook een ander iets gekocht, zweedse klompjes voor Simon!
Nee, mijn rubber voor de zolen was net op. En ik had mijn bankschroef uitgeleend!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:17 schreef snoopy het volgende:
[..]
Kant en klaar?Heb je ze niet zelf gegutst?
ja maar beetje flauw dat je die lettertjes-vermicelli dan weer niet zelf maakt hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 22:18 schreef PM-girl het volgende:
En voor het geval dat jullie denken dat ik niet van kant en klaar houd, dat is dus wel zo. Maar soms gewoon niet. Snappez-vous?
Dan moeten we eindelijk maar eens meeten, ik heb namelijk al eens gepost in het stokjestopic!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Goh... PM... Tegenvallertje...
Heb je al een stukje geschreven in het estafette-topic? Ik wil je beter leren kennen
Oja, dat zouden we doen!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dan moeten we eindelijk maar eens meeten, ik heb namelijk al eens gepost in het stokjestopic!
Hee wat lief dat je dat vraagtquote:Op donderdag 9 april 2009 22:19 schreef PM-girl het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw rugperikelen Snoop?
Oi!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
PM!
Het logo van de band Scooter samen met een rog (manta, m'n lievelingsdier)quote:
Dat weet jij dan weer hè!quote:
Ik wil eigenlijk niet de hele nacht opblijven.quote:
Haha!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet de hele nacht opblijven.
Vind ik ook, mooie combi!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Naah deze is moi zoAlleen zwart en rood is gewoon precies goed.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:50 schreef Noli. het volgende:
Schaap met buikband heeft waarschijnlijk een keizersnede gehad en schaap met schoen heeft hoogstwaarschijnlijk een hoefprobleempje.
Bij beide kan er zo (bijna) geen vuil bij komen.
Mijn buum had/heeft/houdt schaapjes (let op: we woonden in een niet al te groot woningbouw-huur-twee-onder-een-kap) In al die jaren heb ik het overigens bij (zijn) schapen nog nooit gezien.
De keizersnede bij koeien wel en de schoenen voor hoefproblemen bij paarden heb ik zelf ook wel mee gewerkt.
foto van de ukkiepukkies!!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef innepin het volgende:
Rocka, ik vind 'm ook gaaf zo hoor, gewoon rood & zwart![]()
Een deel van mij wil een halfsleeve. En dan zo vrolijk mogelijk.
Een ander deel van mij zegt dat mijn twee ukkepukkietats wel genoeg zijn... iets zegt me dat het daar sowieso niet bij gaat blijven
Ja daar heb je overheen gelezenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:55 schreef innepin het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat het is, Fannie, of heb ik daar overheen gelezen?
haha ik druk net op "wijzig bericht" en toen zag ik jouw postquote:Op donderdag 9 april 2009 22:56 schreef innepin het volgende:
Old school ankertje Rocka?![]()
huup, "boodt aan"![]()
[/spellingnazi]
Moet je me even vinden op hyvesquote:Op donderdag 9 april 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
foto van de ukkiepukkies!!![]()
ik heb geen tats, ik ben schijterd![]()
zusje heeft een grote op dr rug en haar vriendje is er niet zo blij mee haha maar ze wil ook meer nu.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker uitwaaien aan het strand Maneki!?
ps. die piratenbruid is er in 1 dag op geknalt
Heldquote:Op donderdag 9 april 2009 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker uitwaaien aan het strand Maneki!?
ps. die piratenbruid is er in 1 dag op geknalt
Vind ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 22:56 schreef RockabeIIa het volgende:
......... maar dat jij er blij mee bent is het allerbelangrijkst
*hyves aanslingert*quote:Op donderdag 9 april 2009 22:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Moet je me even vinden op hyvesDaar staat er eentje geloof ik. De ander ben ik niet helemaal tevreden mee, is een beetje te haastig gezet en is toe aan uitbreiding/aanpassing/iets nieuws, dus dat komt nog wel.
Mijn vriend vindt het ook niks trouwensMijn ex wel, die zit zowat vol nu. Ging m'n moeder praten over slechte invloeden enzo
Good times.
Waar ben je bang voor dan? De pijn of dat je spijt gaat krijgen?
Ah okay. Hij is vooral erg persoonlijk, en voor jou daarom belangrijk, daar gaat het om. Qua stijl is het niet mijn ding verder, maar toch, tof hoor!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ja daar heb je overheen gelezen![]()
Nog een keer......het logo van de band Scooter in combi met mn lievelings dier de manta rog
Je went er aan als je er een hebt, alsof het een soort moedervlek is ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*hyves aanslingert*
neuh ik ben niet bang voor de pijn, dat zal me worst wezen. Ik ben meer bang hmm moeilijk uit te leggen, ik ben bang dat ik nooit tevreden zal zijn met het uiteindelijke resultaat, te perfectionistisch zeg maar. Maar het resultaat is wel min of meer permanent natuurlijk dus mja. Misschien later als ik groot ben
Zo Rocka das een flinke zit geweest dan!
Die van mn zusje is in 4 keer ofzoiets gezet, of misschien zelfs wel in 5 keer. Was budgettechnisch ook handiger haha
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah okay. Hij is vooral erg persoonlijk, en voor jou daarom belangrijk, daar gaat het om. Qua stijl is het niet mijn ding verder, maar toch, tof hoor!het zal wel aan mijn perverse hoofd liggen dat ik er een gestileerde versie van een spermacel die een eicel binnendringt in zag, sowwy
![]()
[..]
Ah okay. Hij is vooral erg persoonlijk, en voor jou daarom belangrijk, daar gaat het om. Qua stijl is het niet mijn ding verder, maar toch, tof hoor!het zal wel aan mijn perverse hoofd liggen dat ik er een gestileerde versie van een spermacel die een eicel binnendringt in zag, sowwy
![]()
Nee, dat niet eens!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
had/heeft je buum ook een heule grote lading shoarma eens in de zoveel tijd?
Dan ga je toch niet hockeyen (en je pols breken)?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Sorry![]()
En Sophie Hilbrand is zwanger ja.
van Waldemarquote:Op donderdag 9 april 2009 23:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Sorry![]()
En Sophie Hilbrand is zwanger ja.
Me too, jammer, ben op zoek naar inspiratie voor een tattoo op m'n voet.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:31 schreef Dakota het volgende:
goffer
nu heb ik de tattoo's gemist
Ik heb er 2
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:29 schreef Dakota het volgende:
wel zing ik al voor haar '(in de maneschijn) en dat is 1 en dat is 2 en dat is dikke dikke dikke oma trees :'') ) zo heet 'zijn'moeder dus. Hoop dat ze t overneemt
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Kootzal oma Trees blij mee zijn... hihi
Ik wilde morgen wat leuks doen, even dierentuinen opgezocht... gewoon 18 euro entree!woah!
misschien toch maar wat anders gaan doen dan, dat vind k toch wel erg veel geld voor "zomaar iets leuks doen"
t was 12 keer zo erg toen het gebeurde "live op cam*quote:Op donderdag 9 april 2009 23:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ja die dareen die blauwe plek *huiver*
ff googlen op korting #### dan vind je altijd wel 25% korting. De AH heeft nu ook 2e kaartje halve prijs voor dierentuinen geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Kootzal oma Trees blij mee zijn... hihi
Ik wilde morgen wat leuks doen, even dierentuinen opgezocht... gewoon 18 euro entree!woah!
misschien toch maar wat anders gaan doen dan, dat vind k toch wel erg veel geld voor "zomaar iets leuks doen"
dat valt best mee tochquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:05 schreef MamsX het volgende:
Ik weet al wel welke ik heel graag wil.. alleen zo jammer dat het zo duur is
[ afbeelding ]
En dan zonder de tekst(en hele vleugeltjes)
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:21 schreef Macka66 het volgende:
Tattoo met kersjes![]()
*tap*tap*tap* Rocka...
wel vroeg gaan.. 's middags zijn die beesten verzadigdquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat ik morgen naar Het Geertje ga, lammetjes de fles geven
[..]
het zal wel aan mijn perverse hoofd liggen dat ik er een gestileerde versie van een spermacel die een eicel binnendringt in zag, sowwy![]()
Het ruikt er enorm naar hout nu, lekker wel vind ik, maar weet niet of het kwaad kan voor de kleertje, of ik die geur er straks dan nog wel weer een beetje uit kan wassen... Maar t liefst wil ik gewoon voor de kijk alles even op zn plekkie zettenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:21 schreef huuphuup het volgende:
Poppedein das wel erg vroeg zegga je nu de hele dag babykamerklussen?
Hoe is het verder met je?
ja..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:28 schreef huuphuup het volgende:jeuzus dan is Cas wel echt heul flink verbrand!
haha die houtgeur hangt nog steeds in ons kamertje... hebben al 100 keer gelucht enzo nouja ach, het ruikt zo lekker nieuw dan haha.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:28 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Het ruikt er enorm naar hout nu, lekker wel vind ik, maar weet niet of het kwaad kan voor de kleertje, of ik die geur er straks dan nog wel weer een beetje uit kan wassen... Maar t liefst wil ik gewoon voor de kijk alles even op zn plekkie zetten![]()
Alles goed met mij hoor, druk weekje gehad, weinig tijd gehad om online te komen, nu even flink bijlezen! Met jou ook alles oké? We moeten nog steeds een shopdate plannen hè!
Goed punt! Dankquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
goed dat je het zegt Moussy, ik ga zo maar even een tube zonnebrand halen idd
ze hebben toen ze zagen dat hij verbrand was handencreme er op gesmeerdquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
ehm door een foto van Cas zn korsten te sturen?![]()
Nee maar serieus, dat is best ernstig als echt letterlijk de vellen erbij hangen en ze had echt beter moeten weten, kun je toch wel wat van zeggen? Of je hubby anders... Of op zn minst gewoon vragen waarom ze hem in hemelsnaam niet ingesmeerd heeft ofzo.
ja ik zat het toevallig net te lezen op je hyve omgquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:06 schreef moussy het volgende:
[..]
ze hebben toen ze zagen dat hij verbrand was handencreme er op gesmeerd
jaquote:
Ik denk dat ik letterlijk tegen haar benen zou trappenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:00 schreef moussy het volgende:
De zon is nu juist zo heftig en gevaarlijk, omdat hij nog zo laag hangt.. ik wil dit ook heel graag bij mn schoonmoeder aankaarten, maar ik weet niet hoe, zonder tegen open benen te trappen..
Weet ik nietquote:
wow, grote vent hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Weet ik nietje hoort hem nooit over pijn
![]()
Ik denk ook dat hij een behoorlijk hoge pijngrens heeft, hechten zonder verdoven en dan geen kik geven en zo
Ja nou.. snap jij het?!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef innepin het volgende:
Verbrand tot en met korstenJemig!
Hoop dat ie er niet al te veel last van heeft.
Mijn babykamermeubeltjes zijn bezorgdNou nog vriendje uit bed weten te schoppen zodat ie het naar boven gaat sjouwen.
Huup, houdt ie niet van winkelen?Onvoorstelbaar!
![]()
Ik ga vandaag maar eens op kraamvisite denk ik![]()
Veel plezier in de file!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef Reinhilde het volgende:
hoihoi!
Ik ga zo naar de ikea (ja, op goede vrijdag
) met mn papa!
Hij komt mij en Thomas zo ophalen. ik ben benieuwd hoe druk het is...
ja hier ook lekker, ik zit nog met lange mouwen mar mijn t-shirt gaan zo aan !quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef pinquit het volgende:
ohja ik ging dus net even een pakketje brengen naar het postkantoor. het was keihelder in de lucht en lekker zon enzo, maar ik dacht brrr vast heel koud want vanmorgen was het hier binnen ook zo koud enzo.
dus wij dikke winterjassen aan en sjaals om![]()
echt KEIwarm weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Lishe het volgende:
Hmm. Hier is het hartstikke bewolkt maar ik blijf stug in mn jurk buitenzitten.
Ik hoop van wel want ik moet nog boodschappen doen bij de lidl.....quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:50 schreef Dakota het volgende:
we zullen zien..weet jij trouwens of middenwaard open is?
ah! dan gaan we daar straks maar eens even heen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik hoop van wel want ik moet nog boodschappen doen bij de lidl.....
Volgens de website van middenwaard zijn ze tot 18.00 open.
gezellig ! Hier staat een kind aan *in jengelmodus*quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
hier staan de motown classics iig al op
heerlijk met dit weer
Maak een aardappel-bietensalade voor naast de hamburgers en de lams-steaksquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:18 schreef YPPY het volgende:
bbq is ook leuk! Maar de rode bietjes moeten op.
Hier factor 50 en een hoedje. En lange mouwen en een maillot, ze moest per se dat jurkje aan. Heb het al weggelegd voor als ze straks wakker wordt. De lunch was een picknick. Vond ze echt prachtig.![]()
Kun je Ive niet ook in bed leggen cattie? En dan zelf ook lekker slapen, het is er warm genoeg voor.![]()
Moet je hierheen komen, wij hebben het weerquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij gaan barbecuen vanavond. Hoe dan ook. Want Piet gaf het barbecueweer een acht en nou wil ik barbecuen. Nu moet het weer nog even gaan meewerken.
Moet je hierheen komen, wij hebben het weerquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij gaan barbecuen vanavond. Hoe dan ook. Want Piet gaf het barbecueweer een acht en nou wil ik barbecuen. Nu moet het weer nog even gaan meewerken.
Ik vind dit de leukste post van de dag!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vandaag trouwen ongelóóflijk veel geluk gehad in het lab op Neopets (jaja, mijn genânte verslaving) want mijn Chomby is in de kleur Maraquaans veranderd! Mijn ultieme droompet!
In de zon zitten met een goed boek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:32 schreef Chell het volgende:
Ik heb zojuist de middag vrij genomen. Nu nog iets bedenken om te gaan doen buiten
Ik heb geen tuin, alleen een balkon zonder zonquote:
je balkon in de zon afschermen voor de poesjes, daarna met een kan ijskoude sap en goed boek lekker van het zonnetje genietenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:32 schreef Chell het volgende:
Ik heb zojuist de middag vrij genomen. Nu nog iets bedenken om te gaan doen buiten
Dat gaat niet zomaar, het moet echt dichtgemaakt worden. Ik kan er zelf wel gaan zitten en de deur dichthouden voor de poezen, maar dan gaan ze zo zielig zitten mauwen en daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
je balkon in de zon afschermen voor de poesjes, daarna met een kan ijskoude sap en goed boek lekker van het zonnetje genieten
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:31 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ik vind dit de leukste post van de dag!!
Nee ik vind het ook een heerlijke postquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Offe... zit je me stiekem uit te lachen?
Ik ook en ik wil hem dan ook zien!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook een heerlijke post![]()
ik wilde altijd een Kau maar die waren opquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vandaag trouwens ongelóóflijk veel geluk gehad in het lab op Neopets (jaja, mijn genânte verslaving) want mijn Chomby is in de kleur Maraquaans veranderd! Mijn ultieme droompet!
Post even een foto, dan kunnen wij kijken of het goed isquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:13 schreef Brighteyes het volgende:Mijn naam-wasje ligt hier nu op tafel en het is zo ongelofelijk schattig!
Jammer dat ik nog zo lang moet wachten.
Even nog kijken of ik de letters nog 1 slagje groter moet maken, maar ik denk dat het zo wel goed is eigenlijk.
quote:
Zie ik eruit alsof ik malle pietje ben?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:27 schreef easy-going het volgende:
[..]
Post even een foto, dan kunnen wij kijken of het goed is
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik malle pietje ben?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier kun je haar zien.En ze heet Rochelbrood, want dat was Sterres idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |