abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67876618
Voor wie de topics niet gevolgd heeft, in januari van dit jaar heb ik op Curacao (waar ik nog woon) 4 piepkleine kittens in huis gekregen die een of andere onverlaat in een doos langs de weg had gezet
Eentje heeft het niet gehaald, maar ik heb nu nog 3 gezonde beestjes thuis, waarvan ik er een zelf ga houden natuurlijk
Aangezien Curacao niet bepaald een kat-vriendelijk eiland is wil ik graag in Nederland baasjes vinden voor 2 katertjes. Dan kan ik ook een beetje beter bijhouden hoe het met ze gaat

Wordt je spontaan smoorverliefd na het zien van de foto's/filmpjes en ben je bereid een bijdrage te leveren voor het inenten, chippen (inmiddels al gebeurd bij beide) en het vervoeren naar Nederland (denk aan ong. EUR75,-), meldt je bij mij via dit topic of PM! Over 2 weken keer ik terug naar Nederland en dan mag je ze in principe al van Schiphol op komen halen als je dat zou willen

De meest recente foto's + filmpje (gister gemaakt):

Otis, de grootste van de 2, speels, maar ook lui en gek op mintgeur, dus beware als je net je tanden gepoetst hebt

En Morris, die het liefst de hele dag op schoot zit te kroelen, tot de gekke 5 minuten beginnen, dan zie je alleen nog een grijs wolkje rondscheuren

Filmpje:

De andere topics:
4 Kittens, handvoeding HELP!
3 kittens, doen het heel goed + foto's!!
Whatever you're about to discover we off that.
  donderdag 9 april 2009 @ 21:04:33 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_67876742
Die bovenste heet zekersteweten Superfly
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 9 april 2009 @ 21:15:00 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_67877035
Ik heb al een poesje (die wel een beetje op jouw kittens lijkt ) en aan eentje heb ik genoeg, maar wilde alleen even zeggen dat ik en jou geweldig vind (als redder!) en de kittens super schattig vind Ik hoop dat je lieve baasjes gaat vinden!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 9 april 2009 @ 21:17:57 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_67877114
Hoe oud zijn ze ongeveer? en hij / zij?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 9 april 2009 @ 21:21:45 #5
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67877243
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
4-5 maanden lijkt me
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_67877349
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
Goed punt
Ze zijn nu rond de 14/15 weken is de schatting, maar ze hebben wel een groeiachterstand opgelopen doordat ze veel te snel bij hun moeder weg zijn gehaald.
pi_67877382
nm
  donderdag 9 april 2009 @ 21:34:23 #8
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_67877643
en zijn het katten of poezen?
Mijn moeder is nog opzoek naar een leuke kitten echter moet het wel een poes zijn...
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2009 @ 21:37:51 #9
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_67877727
Neeeee Erosjuhhh, katers zijn minstens zo leuk! . En goedkoper als je ze laat helpen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 9 april 2009 @ 21:43:11 #10
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_67877871
vertel mij wat! ik ben gek op katers, mijn mams vriend alleen niet haha.
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2009 @ 21:43:51 #11
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_67877899
Nou da's heel makkelijk dus, vriend eruit, kater erin!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 9 april 2009 @ 21:48:21 #12
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_67878057
alleen woon ik daar niet
om nou die vriend het huis uit te gooien voor een kitten die er nog niet eens woont
/offtopic
pi_67882815
Ik zie trouwens dat ik nog een netjes lijstje moet maken, dus bij deze:

Naam huisdier: Otis en Morris
Soort: Kat (M) dus katers, tevens vermeld in de OP Erosjuhhh
Ras: Een authentieke Antilliaanse Korthaar, zeldzaam in Nederland!
Leeftijd: 14-15 weken
Dierenpaspoort beschikbaar: Ofcourse
Gechipt: Ook al!
Gesteriliseerd/Gecastreerd: Daarvoor zijn ze nog iets te jong
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): 20 maart
Datum laatste dierenartsbezoek: 20 maart
Reden laatste dierenartsbezoek: inenten/chippen
Aard van het beestje: speels, kittens zijn altijd speels en natuurlijk zindelijk
Omgang met kinderen: ze vinden iedereen leuk
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): nee
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: gevonden in een doos op straat
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: ik vind 4 katten toch iets teveel van het goede
Verdere dingen: kan zo niks bedenken
  vrijdag 10 april 2009 @ 00:28:10 #14
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_67883132
ik ga morgen mijn moeder eens vragen! wie weet
pi_67883370
Ik snap niet waarom mensen liever poesjes hebben... meestal zijn katertjes veel aanhankelijker en de castratie is minder ingrijpend en idd goedkoper dan sterilisatie.
En poesjes worden krols! Al vind ik dat stiekem wel leuk
pi_67883398
Zijn het wel geregistreerde Antillianen? Weet wat je in huis haalt.
pi_67883433
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
Zijn het wel geregistreerde Antillianen? Weet wat je in huis haalt.
Ze zijn niet opgenomen in de verwijsindex voor Antillianen, wegens uitmuntend gedrag en tevens ook nog niets gemerkt van criminele activiteiten
  vrijdag 10 april 2009 @ 00:46:01 #18
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_67883472
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik snap niet waarom mensen liever poesjes hebben... meestal zijn katertjes veel aanhankelijker en de castratie is minder ingrijpend en idd goedkoper dan sterilisatie.
En poesjes worden krols! Al vind ik dat stiekem wel leuk
Heb ook altijd katers gehad en zou niet anders willen.. echter mijn moeders vriend denkt dat een kater het hele huis onder pist..

nee een jankende geile poes in huis is leuk
pi_67883524
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:46 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Heb ook altijd katers gehad en zou niet anders willen.. echter mijn moeders vriend denkt dat een kater het hele huis onder pist..

nee een jankende geile poes in huis is leuk
Die de godganse dag op haar kont door het huis kruipt
Ik heb een kater die nog NOOIT in huis heeft gezeken. Je moet gewoon op tijd castreren en een tweede mannetje erbij is ook niet altijd even geslaagd.
  vrijdag 10 april 2009 @ 01:29:15 #20
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_67884130
Wow! Wat een mooie beestjes! Maar helaas zijn twee donderstenen genoeg voor mij.
(Niet echt een zinvolle reactie, maar tis ook een beetje een TVP. )
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_67884149
ik wil nr 3
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 10 april 2009 @ 01:32:47 #22
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_67884172
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Die de godganse dag op haar kont door het huis kruipt
Ik heb een kater die nog NOOIT in huis heeft gezeken. Je moet gewoon op tijd castreren en een tweede mannetje erbij is ook niet altijd even geslaagd.
absoluut, enige keren dat ze het bij mij deden was of omdat ik op vakantie geweest ben
(katten kunnen dan "boos" worden en pakken een plek om onder te zeiken)
of wanneer hij ziek was.
verder katers
pi_67884665
Gewoon even een TVP omdat deze mormels een geweldig baasje verdienen
♥ scars make us who we are ♥
pi_67885687
Ik heb 3 katers en nooit last gehad van sproeien. Katers zijn over het algemeen liever poezen zijn kattiger
pi_67886628
Ah, het gevonden-kittenverhaal loopt op z'n einde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')