Ik ben ook weer opgestaan. Da's wel weer genoeg.quote:Op maandag 13 april 2009 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Goeiemoggel, fijne paasdagen allemaal, vieren we wel gepast de wederopstand van Onze Heer!
Ja ik ook, vond t ook al een hele prestatie na me gister helemaal bol te hebben gevretenquote:Op maandag 13 april 2009 13:17 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik ben ook weer opgestaan. Da's wel weer genoeg.
Supermarkten zijn nou niet de eerste winkels waar ik heen zou gaan als ik me verveelquote:Op maandag 13 april 2009 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jumbo is in elk geval open. En de C1000 ook.
In elk geval Rijnhavenquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah ik vind t wel handig, rijd er zo wel ff langs voor wat boodschapjes![]()
Welke C1000 bedoel je LHO?
quote:
weet alleen niet tot hoe laat die open isquote:Op maandag 13 april 2009 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In elk geval Rijnhaven
[..]Is er hier nog een andere dan?
behalve de media markt dus.. god damn wat was het druk. nie normaal...quote:Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef Bierie het volgende:
Ook maar weer eens een keertje reageren in dit topic
Alle winkels in het centrum zijn zeker dicht? Verveel me de tering op deze tweede paasdag
Er staat kaartje in de OP héquote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef Bierie het volgende:
Zo he?! Wonen jullie allemaal in de omgeving Ijsselmonde oid?
Fok! komt nu wel heel dichtbij![]()
Als LHO Friesland op de kaart erbij zet kunnen we de boel hier net zo best sluitenquote:Op dinsdag 14 april 2009 04:05 schreef heiden6 het volgende:
Waarom staat er op het kaartje in de OP eigenlijk Lupa_Solitaria en heiden6?![]()
Overigens wil BabySis ook graag op het kaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |