Hoeveel schuift het? Ik heb bij JJDJ deze week geholpen a 15 euro per uur.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
mensen die willen helpen sjouwen kunnen zich hier opstellen in rijen van 3
ze moesten nog langer op de oplevering van hun nieuwe huis wachten, dus ze gaan tijdelijk ergens anders wonenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, mooi. Gefeliciteerd.
Wilde de andere partij jullie onkosten niet betalen of hebben ze een andere oplossing gevonden?
(Of moet ik daarvoor gewoon het andere topic lezen?)
what about beer and bbq?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoeveel schuift het? Ik heb bij JJDJ deze week geholpen a 15 euro per uur.
Ze hebben nog heel veel meer uitloop, waardoor hun makelaar adviseerde nu al ander onderkomen te zoeken voor de periodequote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, mooi. Gefeliciteerd.
Wilde de andere partij jullie onkosten niet betalen of hebben ze een andere oplossing gevonden?
(Of moet ik daarvoor gewoon het andere topic lezen?)
* LeeHarveyOswald gaat vast een lijstje met speciale TJ klusjes bedenkenquote:
koelkast en wasmachine sjouwenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald gaat vast een lijstje met speciale TJ klusjes bedenken
quote:ROTTERDAM - De politie en drie overvallers hebben woensdagmiddag in Rotterdam over en weer op elkaar geschoten op straat.
Waarschijnlijk deden zij dit al rijdende vanuit hun voertuigen. Voor zover bekend zijn hierbij geen gewonden gevallen.
Het vuurgevecht ontstond, toen de overvallers vluchtten na een roof op juwelier Taj Mahal op de 1e Middellandstraat in Rotterdam-West.
De rovers gingen ervandoor met inmiddels toegesnelde politieagenten in hun kielzog. Een flinke achtervolging leidde de politie uiteindelijk naar de Persoonsdam in Rotterdam-Feijenoord. Daar konden de drie verdachten worden ingerekend.
De politie zette een handvol straten af voor onderzoek. Er is in ieder geval een vuurwapen gevonden. Eén politieauto die tijdens de achtervolging was gebruikt bleef in de wijk Feijenoord achter met kogelgaten in het raam.
Koelkast is prima, mits leeg!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
koelkast en wasmachine sjouwen![]()
nee zo gemeen ben ik niet
Foto's willen we!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Uurtje geleden is er een juwelier op de Kruiskade overvallen door een paar Polen.
Wild West na overval
[..]
je zal er maar ineens tussen belanden zegquote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Uurtje geleden is er een juwelier op de Kruiskade overvallen door een paar Polen.
Wild West na overval
[..]
Ik zat er middeninquote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wild West na overval
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:05 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik zat er middenin![]()
Nou ja, soort van, m'n trein stopt op station Zuid, en ik heb de verhalen gehoord![]()
ben je er al eens geweest, in het park met het festivalquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ben er weleens geweest ja, toen vond ik t vrij boring, maar is ook al jaren terug en was geen evenement toen te doen ofzo dan
Verrader!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Harmen1984 het volgende:
Dit is zeker niet het juiste topic om mee te delen dat ik op Koninginnedag in 020 zit?
je had niks te doen?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
de route van achtervolging......mits ze de snelste route genomen hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |