abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68501576
bleh net wat ik dacht ... echt wazig dat het op sommige kantoren wel kan en op andere weer niet..

we zien dan maar wel hoe het afloopt :-) Hopelijk verlenging - heb het er goed naar mijn zin
  woensdag 29 april 2009 @ 17:45:15 #202
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68505423
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef tntster het volgende:
bleh net wat ik dacht ... echt wazig dat het op sommige kantoren wel kan en op andere weer niet..

we zien dan maar wel hoe het afloopt :-) Hopelijk verlenging - heb het er goed naar mijn zin
Hangt ook een beetje af van je eigen meerwaarde voor het kantoor. Ken je veel diensten, heb je veel ervaring, ken je veel wijken die weinig anderen kennen, ken je buslichting etc. etc.

Dus: bezit je een grote kennis wat betreft diensten etc. ?
Nothing is what it seems
pi_68506013
Was wel druk hier vandaag.

HAH en alle tv-gidsen en tijdschriften.
pi_68506359
dat is het em net..ik ken en weet vrij veel op dit kantoor.
Ben ook heel flexibel maar ja.. wie ben ik

[ Bericht 41% gewijzigd door tntster op 30-04-2009 18:29:28 ]
pi_68552369
Worden er vandaag geen pakketen bezorgd?
pi_68558558
Hier wel, ik kwam tijdens mijn loop iemand tegen met een kennisgeving in zijn hand:-)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 1 mei 2009 @ 16:18:48 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68561281
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef Giem het volgende:
Worden er vandaag geen pakketen bezorgd?
Ik ben vandaag tijdens mijn autorondje de pakkettenboer meerdere malen tegengekomen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68563446
Zie nu idd in mijn TrackTrace staan dat hij vandaag word bezorgd

[ Bericht 74% gewijzigd door Giem op 01-05-2009 17:28:56 ]
pi_68589589
Veeeeeeel post vandaag

Liep trouwens een tuin in en zag een beeldje van een kikker op de grond.
Ik beter kijken
Nog beter kijken
Close up

Ik raak het beeldje aan en opeens springt het weg Zulks een shock Maar wel lief
Noot noot.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:52:31 #210
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_68590327
Tijdens mijn brengrit moet ik ook een brievenbus lichten. Sta ik voor die bus, staat in het raampje 'dinsdag'. Is die bus dus vorige week maandag voor het laatst gelicht. Hele bus natuurlijk vol, vanzelfsprekend met een hoop verjaardagskaarten en rouwbrieven.... Faalhaas.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:01:24 #211
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_68590546
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
Veeeeeeel post vandaag

Ik beter kijken
Nog beter kijken
Close up

Hier was het rustig, maar wel voor sommige wijken een hoop post van de woningbouw. Opvallend was dat deze eerst was afgestempeld door onze concurrenten van de Jostipost (de SWV), maar daarna overgestickerd met een TNT label. Konden onze wannabe-postbodes het niet vinden, of konden ze de hoeveelheid niet aan? Ze hadden hier op het dorp ook al de berichten van de jaarlijkse huurverhoging bezorgd, maar dat was niet overal goed gegaan. Vooral bij de lastige wijken niet, waar bijv. de ene kant van de straat anders heet dan de overkant, maar wel hetzelfde genummerd is.

Maar wel lekker zo'n rustige dag, zeker met de nieuwe diensten die we vorig jaar kregen, en waarbij de tijden zo krap staan dat je het ook alleen haalt als het rustig is. Maar dat kwam dan omdat ze bij het berekenen van de tijden al waren uitgegaan van 4% volumedaling voor het daaropvolgende jaar. Ondanks dat moeten we iedere zaterdag, of het nou druk is of niet, toch weer nutten, omdat het volume gedaald is. Dat noemen ze inspelen op verkeer. Maar, die volumedaling zat toch al meegerekend in de nieuwe normen?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:02:53 #212
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_68590581
Jostipost.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_68591304
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
Veeeeeeel post vandaag

Ik beter kijken
Nog beter kijken
Close up

*proest* Lekker bijdehand ook

Hier hadden we het "scenario rustig" maar dat sloeg echt nergens op. Die 55+'ers schelden joh, het was namelijk best een hoop post en dus klopten die roosters van geen kanten meer omdat ze het verkeerde scenario hadden gekregen Mja, gelukkig waren mijn wijken al klaargemaakt, dus ik was lekker op tijd thuis
  zaterdag 2 mei 2009 @ 19:36:52 #214
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68598016
Ja, hier ook best veel post. Ben vanochtend begonnen met het zetten van een postbezorgerswijkje. Daarna bleek een collega postbode nogal langzaam te werken, hij leek bij elke brief eerst 5 seconden naar het papier te willen staren vooraleer er uberhaupt een fysieke reactie ontstond dmv ingooien of tussenzetten!! Daarom heb ik 'm als zijnde redder in nood maar ff geholpen, lees: de teamcoach droeg mij op 'm te helpen... Op het laatst stonden de mensen die na ons bij dezelfde kasten moesten bijkans bij ons in de vakjes de post te gooien, waardoor in bepaalde vakjes dubbele post lag voor 2 wijken...

Dus daardoor kon ik pas veel later beginnen met het voorbereiden van mijn autobestelling. Een autobestelling die ik al een dik jaar gereden heb en nu opeens van de vroege ochtend naar de late ochtend is verschoven. Dat geeft best een apart effect moet ik zeggen, je weet van bekende plekken op welke tijden je er ongeveer altijd bent en daar kun je van afleiden of je een beetje goed doorwerkt of wat langzamer bent. Nu met de nieuwe dienstregeling is het allemaal veel later en had ik werkelijk het gevoel alsof ik een ontzettend zware dienst draaide, alsof ik bulten post moest rondbrengen en heel lang bezig was. Terwijl de bestelling even lang duurde als normaal, alleen de tijden zijn net iets anders. En daarvoor heb ik alleen maar wat post gezet en heb ik langer in bed kunnen liggen, dus beter uitgerust. Dat gevoel alsof mijn dienst heel zwaar aanvoelde is best vreemd moet ik zeggen, onze hersens kunnen soms raar in mekaar zitten...

Voor de rest heb ik na mijn autobestelling nog een volkswijkje weggebracht en daarna nog het pand afgesloten.

Al met al een dagje van 07:30 tot 17:30.

( Draaide gister ook al een krankzinnige maar zeer enerverende dag van 6:00 tot 18:00! Daarbij heb ik wel 1 pauze van een uur en later nog een pauze van 20 min. gehad, maar toch... )
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2009 @ 19:57:13 #215
Maffe Fries
pi_68598832
Voor mijn autowijkje was ook redelijk wat post. Moet ook een stukje lopen en was zo slim om geen schoudertas mee te nemen, terwijl ik wel reclame had. Was even improviseren dus. En dan ook nog eens omdat ik in een deel van mijn wijk wel HAH had en in een ander deel niet. De C1000 werd maar in 2 dorpen bezorgd (verdeeld over 4 wijken).

Ook vandaag de nieuwe Kangoo uit mogen proberen. Best een aardig autootje, alleen moet je er wel voor zorgen dat je altijd de gordel 'om' hebt, want anders krijg je een irritant piepje. Gister in een Fiat Doblo gereden, maar die dingen trekken voor geen meter.
pi_68599017
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

*proest* Lekker bijdehand ook

Hier hadden we het "scenario rustig" maar dat sloeg echt nergens op. Die 55+'ers schelden joh, het was namelijk best een hoop post en dus klopten die roosters van geen kanten meer omdat ze het verkeerde scenario hadden gekregen Mja, gelukkig waren mijn wijken al klaargemaakt, dus ik was lekker op tijd thuis
Die 55+'ers schelden ook vaak bij ons, ook als het laag is, maar vandaag was het weer erg raak. Zouden ook weinig post krijgen, nou... Niet dus Machine was wel snel tho!
Noot noot.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:27:44 #217
133369 Jivis
Critikut
pi_68605155
Veel post ja... en die nare C1000 krantjes waar je er steeds twee van pakt .
Amen.
  zondag 3 mei 2009 @ 10:53:57 #218
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68612622
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Voor mijn autowijkje was ook redelijk wat post. Moet ook een stukje lopen en was zo slim om geen schoudertas mee te nemen, terwijl ik wel reclame had. Was even improviseren dus. En dan ook nog eens omdat ik in een deel van mijn wijk wel HAH had en in een ander deel niet. De C1000 werd maar in 2 dorpen bezorgd (verdeeld over 4 wijken).

Ook vandaag de nieuwe Kangoo uit mogen proberen. Best een aardig autootje, alleen moet je er wel voor zorgen dat je altijd de gordel 'om' hebt, want anders krijg je een irritant piepje. Gister in een Fiat Doblo gereden, maar die dingen trekken voor geen meter.
Haha, ik herken het. Bij mij is het vaak dan iets van: oooh, ik kan makkelijk de post en h.a.h. in mijn hand houden....... Blijkt het uiteindelijk allemaal nčt niet te gaan en loop ik alsnog met de post op de onderarm ipv in de hand.....

In die nieuwe Kangoeroe heb ik gister ook gereden, lekker autootje hč? Hij is wel een stuk groter dan de oude Kangoo's. Bij bepaalde smalle stukjes moet ik dan mijn breedteinschattingsvermogen weleens in toom houden, bv. omdat ik met de oude Kangoo er nog net met relatief gemak langs kon en met deze nieuwe Kangoo het ineens een stukje lastiger word....
Ik heb er een paar weken geleden zelfs al een deuk in gereden, of dat nu kwam omdat ik de situatie via de oude Kangoo inschatte of omdat ik niet zo heel wakker meer was omdat het aan het einde van de dag was weet ik niet. Maar het levert wel een hoop ellende op: schadeformulieren inleveren, alle teamcoaches lief aankijken en excuses aanbieden, boze brieven van rayonhoofden etc.etc...

Moet jij ook naar Tzum? Ik zag daar in de verte een collega van een ander gebied rondrijden en ben benieuwd waar dat dan bij hoort, volgens mij bij Franeker en niet bij Lwd, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Nothing is what it seems
pi_68615997
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:53 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Haha, ik herken het. Bij mij is het vaak dan iets van: oooh, ik kan makkelijk de post en h.a.h. in mijn hand houden....... Blijkt het uiteindelijk allemaal nčt niet te gaan en loop ik alsnog met de post op de onderarm ipv in de hand.....
Ik loop altijd met mn post op de onderarm. Is dat abnormaal dan?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2009 @ 15:04:36 #220
Maffe Fries
pi_68619508
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:53 schreef Viper86 het volgende:
Moet jij ook naar Tzum? Ik zag daar in de verte een collega van een ander gebied rondrijden en ben benieuwd waar dat dan bij hoort, volgens mij bij Franeker en niet bij Lwd, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Neuh. Ik zat iets ten zuiden van Leeuwarden
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2009 @ 15:07:34 #221
Maffe Fries
pi_68619621
Overigens heeft de teamcoach eens met samengeknepen billen bij mij in de auto gezeten omdat hij dacht dat ik ergens niet langs kon rijden en ik gewoon rustig doorreed. Ik geef toe dat het smal was, maar ik wist precies hoe ik er met de Caddy langs kon sturen, doordat de spiegels precies over de het object dat in de weg stond konden gaan
pi_68628271
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:15 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik loop altijd met mn post op de onderarm. Is dat abnormaal dan?
Dat doe ik ook dus. Misschien begrijpen we het wel totaal verkeerd
Noot noot.
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2009 @ 18:33:42 #223
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68628470
Hier nog een onderarmsjouwer
pi_68631647
Hahaha ja echt niet dat ik die grote stapels post die ik altijd maak in mijn hand vast kan houden Mijn linkerarm wordt er wel gespierd van.
pi_68631667
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Hahaha ja echt niet dat ik die grote stapels post die ik altijd maak in mijn hand vast kan houden Mijn linkerarm wordt er wel gespierd van.
Mijn rechterarm ook
Noot noot.
  zondag 3 mei 2009 @ 20:17:24 #226
133369 Jivis
Critikut
pi_68632235
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mijn rechterarm ook
Mijn rechterarm wordt ergens anders gespierd van HEHEHEHHEHE.

.
Amen.
  zondag 3 mei 2009 @ 20:47:14 #227
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68633296
Wat een consternatie.
iig: ik maak mijn bundels meestal niet superdik. Als ik rondjes loop mieter ik de andere bundels gewoon in mijn schoudertas. En als ze wat dikker zijn kan ik ze meestal nog steeds wel beethouden in mijn linkerhand!
Als ik de post in mijn linkerhand heb kan ik naar mijn mening gemakkelijker door de post heen roetsjen dan wanneer ik het op mijn onderarm heb. Dan ligt het vaak wat wankel en kost het sorteren ook wat meer tijd en/of gaat irritanter.
Daarnaast merk ik idd ook dat mijn linkerarm sterker is dan mijn rechterarm. Bijv. als ik fitness kan ik met mijn linkerarm meestal nčt iets meer aan dan met mijn rechter. Haha.
Nothing is what it seems
pi_68635159
Mijn linkerarm is ook gespierder dan m'n rechter, wel apart

Maak vaak grote bundels die ik niet in m'n hand kan houden, en als ik ze in m'n schoudertas doe krijg ik na verloop van tijd last van rug...dus toch maar op de arm dan, werkt prima voor mij
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2009 @ 21:33:48 #229
Maffe Fries
pi_68635232
Bij mij is het redelijk gelijk, omdat ik normaal met rechts de zware postkar bestuur en met links de post vasthoudt.
pi_68638761
Haha ja ik heb geen schoudertas (ik hoef er ook geen een) dus ik maak gewoon grote bundels zodat ik het hele rondje in een keer kan lopen telkens
Leuk onderwerp ook
pi_68664323
Ik wissel gewoon af, alleen als we HAH hebben dan kan dat alleen niet, want ik pak HAH altijd uit m'n schoudertas met m'n rechterhand, dus ik moet met links dan de bundels vasthouden.

Trouwens, weet iemand of we bezorgen op 5 mei?
  FOK!fotograaf maandag 4 mei 2009 @ 18:53:45 #232
73911 ultra_ivo
pi_68664392
5 mei is een gewone werkdag.
pi_68664448
Yes dan krijg ik morgen m'n game :D:D
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:16:58 #234
Bijdehand mannetje
pi_68736986
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zag ik vandaag al pallets met C1000 hah staan voor zaterdag, en is het weer zo'n grote geplastificeerde, met een draagtas voor de vleesaanbiedingen.

Jay!
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 mei 2009 @ 17:21:59 #235
Maffe Fries
pi_68737201
Joepie

Wel een tip als je met die dingen moet lopen: aan de achterzijde zit zo'n leuke flap met wat overtollig plastic. Trek daar aan en je hebt geen problemen met het pakken van twee van die dingen tegelijk.
pi_68737247
Als het goed is heb ik zaterdag verlof
Noot noot.
  Redactie Frontpage woensdag 6 mei 2009 @ 17:39:30 #237
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68737932
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zag ik vandaag al pallets met C1000 hah staan voor zaterdag, en is het weer zo'n grote geplastificeerde, met een draagtas voor de vleesaanbiedingen.

Jay!
Is voor week 20 als het goed is
pi_68738622
Te gek

Is er morgen HAH?
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2009 @ 18:58:45 #239
73911 ultra_ivo
pi_68740990
Gisteren maar eens een andere fiets gekocht voor de post. M'n oude begon te veel na te laten. Gisteravond wat speciale spullen overgezet. Maanden geleden heb ik op Ebay een Franse achterdrager voor een postfiets opgedoken. Vandaag voor het eerst gebruikt, dit werkt super.
pi_68741763
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:58 schreef xxiessiexx het volgende:
Te gek

Is er morgen HAH?
Hier niet.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:16:32 #241
Bijdehand mannetje
pi_68744325
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:58 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren maar eens een andere fiets gekocht voor de post. M'n oude begon te veel na te laten. Gisteravond wat speciale spullen overgezet. Maanden geleden heb ik op Ebay een Franse achterdrager voor een postfiets opgedoken. Vandaag voor het eerst gebruikt, dit werkt super.
Gaaf! Foto?
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2009 @ 20:22:51 #242
73911 ultra_ivo
pi_68744581
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Gaaf! Foto?
Heb er geen foto van, helaas. De basis is een tig jaar oude BSA.
pi_68745977
Vandaag weer een lekkere dag zeg... Lang leve de Europese verzkiezingen.. Eerste keer dat ik echt bij m'n wijken iedere brievenbus vul.. Nog wat leuke HAH erbij... heb m'n uurtjes buiten wel weer gehad!

Nog meer TNT'ers uit utreg hier?
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:56:27 #244
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68746205
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:52 schreef matthijsg85 het volgende:
Vandaag weer een lekkere dag zeg... Lang leve de Europese verzkiezingen.. Eerste keer dat ik echt bij m'n wijken iedere brievenbus vul.. Nog wat leuke HAH erbij... heb m'n uurtjes buiten wel weer gehad!

Nog meer TNT'ers uit utreg hier?
Zuidwesthoek en de Greidhoeke van Friesland, present!
Nothing is what it seems
pi_68747346
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Zuidwesthoek en de Greidhoeke van Friesland, present!
Ah de greide (ben zelf ook fries), maar ge-emigreerd naar utrecht )
pi_68749048
Weet iemand hoe het zit met het aantal vrije dagen dat je als zaterdagbezorger mag opnemen? Ik weet dat er op de vacaturesite staat dat je 5 betaalde vrije dagen hebt, maar hoe zit dat met onbetaald verlof? Ik werk sinds begin 2009 en heb al 2 keer vrij gevraagd, vraag me af hoeveel ik dan nog kan vrij vragen voor de rest van het jaar (moet namelijk binnenkort weer vrij vragen en dan nog op vakantie).. Heb wel zo'n uitdraai gekregen van de afwezigheidsrechtne (waarde 4:12) maar daar snap ik werkelijk geen hout van.. is het ook zo dat je bijvoorbeeld gewoon een volle week kan komen werken en dan een aantal vrije zaterdagen kan opnemen?

Alvast bedankt
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:13:12 #247
Bijdehand mannetje
pi_68750229
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Hinani het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het aantal vrije dagen dat je als zaterdagbezorger mag opnemen? Ik weet dat er op de vacaturesite staat dat je 5 betaalde vrije dagen hebt, maar hoe zit dat met onbetaald verlof? Ik werk sinds begin 2009 en heb al 2 keer vrij gevraagd, vraag me af hoeveel ik dan nog kan vrij vragen voor de rest van het jaar (moet namelijk binnenkort weer vrij vragen en dan nog op vakantie).. Heb wel zo'n uitdraai gekregen van de afwezigheidsrechtne (waarde 4:12) maar daar snap ik werkelijk geen hout van.. is het ook zo dat je bijvoorbeeld gewoon een volle week kan komen werken en dan een aantal vrije zaterdagen kan opnemen?

Alvast bedankt
Je kunt aangeven dat je gewerkte meeruren niet in geld uitbetaald wilt hebben, maar 1 op 1 in vrije tijd. Dan kan je inderdaad doordeweeks werken en dat dan weer compenseren met vrije zaterdagen. Maar overleg dat even met je teamcoach, want je moet dan geloof ik wel eerst een verklaring ondertekenen dat je hiermee instemt.
pi_68752034
Wat was je gebruikersnaam ook alweer voor Intranet?
pi_68752736
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef seventhseagulll het volgende:
Wat was je gebruikersnaam ook alweer voor Intranet?
Je registernummer (zescijferig, staat op loonstrook) met daarachter de eerste vier letters van je achternaam.
pi_68807687
Wat was het heerlijk werken vandaag!
It Never Hurts To Help!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')