Is voor week 20 als het goed isquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zag ik vandaag al pallets met C1000 hah staan voor zaterdag, en is het weer zo'n grote geplastificeerde, met een draagtas voor de vleesaanbiedingen.
Jay!
Gaaf! Foto?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:58 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren maar eens een andere fiets gekocht voor de post. M'n oude begon te veel na te laten. Gisteravond wat speciale spullen overgezet. Maanden geleden heb ik op Ebay een Franse achterdrager voor een postfiets opgedoken. Vandaag voor het eerst gebruikt, dit werkt super.
Zuidwesthoek en de Greidhoeke van Friesland, present!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:52 schreef matthijsg85 het volgende:
Vandaag weer een lekkere dag zeg... Lang leve de Europese verzkiezingen.. Eerste keer dat ik echt bij m'n wijken iedere brievenbus vul.. Nog wat leuke HAH erbij... heb m'n uurtjes buiten wel weer gehad!
Nog meer TNT'ers uit utreg hier?
Ah de greidequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Zuidwesthoek en de Greidhoeke van Friesland, present!
Je kunt aangeven dat je gewerkte meeruren niet in geld uitbetaald wilt hebben, maar 1 op 1 in vrije tijd. Dan kan je inderdaad doordeweeks werken en dat dan weer compenseren met vrije zaterdagen. Maar overleg dat even met je teamcoach, want je moet dan geloof ik wel eerst een verklaring ondertekenen dat je hiermee instemt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Hinani het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het aantal vrije dagen dat je als zaterdagbezorger mag opnemen? Ik weet dat er op de vacaturesite staat dat je 5 betaalde vrije dagen hebt, maar hoe zit dat met onbetaald verlof? Ik werk sinds begin 2009 en heb al 2 keer vrij gevraagd, vraag me af hoeveel ik dan nog kan vrij vragen voor de rest van het jaar (moet namelijk binnenkort weer vrij vragen en dan nog op vakantie).. Heb wel zo'n uitdraai gekregen van de afwezigheidsrechtne (waarde 4:12) maar daar snap ik werkelijk geen hout van.. is het ook zo dat je bijvoorbeeld gewoon een volle week kan komen werken en dan een aantal vrije zaterdagen kan opnemen?
Alvast bedankt
Je registernummer (zescijferig, staat op loonstrook) met daarachter de eerste vier letters van je achternaam.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef seventhseagulll het volgende:
Wat was je gebruikersnaam ook alweer voor Intranet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |