Heb nog steeds geen kleding gekregen. Ja alleen een jas jaquote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef WNDYYY het volgende:
Ik had er tot nu toe nog geen last van gehad, maar afgelopen weekend kwam er twee keer iemand naar mij toe om te vragen of ik wel echt van de TNT was.. Ik heb namelijk nog steeds geen kleding van TNT en schijnbaar is alleen de schoudertas en fietstassen niet betrouwbaar genoeg voor de mensen.
Op 9 december ben ik begonnen met mijn maand proefperiode.
Heb diezelfde maand alvast al mijn gegevens en maten ingevuld bij die kleding-bestel-site.
Toen mijn proefperiode voorbij was, mailde mijn teamcoach dat ik het kon gaan invullen.
Heb gemeld dat ik dat al gedaan had en dus kon hij het gelijk bestellen.
Maar goed, tot nu toe dus nog steeds niet.
Hoelang hebben jullie op je kleding moeten wachten?
Hmm.. dat zou ik dan niet weten. Even je TC vragen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef gelebeer het volgende:
[..]
En hoeveel onbetaald verlof mag ik dan aanvragen?
En wat nu als zowel Sandd als Selekt Mail ook zo'n mailing naar de consument stuurt? Met een eveneens door henzelf gevraagd 'onafhankelijk' onderzoek? Grijpt de OPTA in?quote:Op maandag 20 april 2009 17:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die brief heb ik
...
beste uit de bus komt.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef WNDYYY het volgende:
Hoelang hebben jullie op je kleding moeten wachten?
Ik heb nog nooit een kledingpakket gehad. In het begin heb ik gewoon wat kleding bij ons van zolder geplukt en bij de overgang naar TNT heb ik een halfjaar moeten wachten tot er iemand stopte.quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen kleding gekregen. Ja alleen een jas jaDe rest moet ik van mijn broer min of meer jatten, want die heeft toch alles dubbel.
Werk er nu bijna 2 jaar. In februari nog maar eens de maten doorgegeven enzo, maar heb nog steeds niks gehoord.
Voor de zekerheid moet je het nog even navragen, maar als het goed is moet de maand voordat het contract is afgelopen medegedeelt worden dat het contract niet verlengd wordt, anders volgt er wettelijk een stilzwijgende verlenging.quote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef silliegirl het volgende:
Hmm. Mijn contract loopt eind volgende maand af en nou weet ik dus NOG niet of dat verlengd gaat worden of niet. Wie weet er toevallig of er contracten van zaterdagbestellers al niet meer verlengd worden i.v.m. reorganisatie gedoe?
maar als je een contract voor bepaalde tijd is, is het dan niet zo dat je contract gewoon afloopt per de datum vermeld op contract of zijn ze echt verplicht je een maand vantevoren te informeren?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:04 schreef TokenW het volgende:
[..]
Voor de zekerheid moet je het nog even navragen, maar als het goed is moet de maand voordat het contract is afgelopen medegedeelt worden dat het contract niet verlengd wordt, anders volgt er wettelijk een stilzwijgende verlenging.
Een contract voor bepaalde tijd loopt automatisch af, dat hoeven ze je niet van tevoren mede te delen. Het is natuurlijk wel zo netjes als ze je ruim van tevoren laten weten of er verlengd wordt of niet, maar TNT kennende is dat vaak pas een week van tevoren. Voorafgaande opzegging is niet nodig, zo staat het ook in je contract. Stilzwijgende voortzetting, de term is al genoemd, is aan de orde als na het verstrijken van de einddatum van je contract de arbeidsovereenkomst door partijen zonder tegenspraak wordt voortgezet. Dat is dus aan de orde als ze je ook na de afloopdatum van je contract blijven inzetten, of dat je gewoon komt werken na die datum en niet wordt weggestuurd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef tntster het volgende:
[..]
maar als je een contract voor bepaalde tijd is, is het dan niet zo dat je contract gewoon afloopt per de datum vermeld op contract of zijn ze echt verplicht je een maand vantevoren te informeren?
ik zit in hetzelfde schuitje en weet niet of ze verlengen, maar kan nergens iets duidelijks vinden :-)
Nou... ik heb het al meerdere keren gevraagd en ik krijg ook elke keer vage antwoorden "ja dat weten we nog niet" "ja, daar ga ik niet over hoor..." etc. etc. Kortom: ik zal het idd wel een week van tevoren horen ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:54 schreef tntster het volgende:
ja dat idee had ik inderdaad al,
en nee ik spreek mijn teamcoach echt niet elke week, deze zit apart op een kantoor. ik was pas op een kleine verstiging een weekje aan het werk en die teamcoach heb ik al net zoveel gesproken als de mijne in 1,5 jaar.
Deze zat gewoon op de zaal met d'r bureau.
En ik maak liever geen slapende hondjes wakker..laat maar lekker doorlopen dan ;-)
Ook een nieuwe dienstregeling op kantoor gekregen??quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
Volgende week zaterdag mag ik weer eens een autoroute doen ipv een looproute
Bij ons is het juist andersom sinds kortquote:Ook staat de dienstregeling tegenwoordig op papier, daar hadden wij eerst zo'n groot bord voor met allemaal stukjes schuifbaar karton met dienstnr's erop.... Eindelijk heeft de modernisering ons kantoor ook bereikt...
Dat is vandaag! Waarom heb ik GVD nog geen geld? Of zou dat komen doordat de Postbank niet meer bestaat?quote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef gelebeer het volgende:
Zoals te zien is op Intranetmail![]()
Datum overschrijving door Postbank: 21 apr 2009
Nog 1 nachtje slapen dus[
Zal morgen wel bijgeboekt worden dan. Ik heb ook nog niks en ook geen loonstrook gezien nogquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is vandaag! Waarom heb ik GVD nog geen geld? Of zou dat komen doordat de Postbank niet meer bestaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |