abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68219058
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
bijna een jaar
Ow, dan hebben ze dus nog wel even.
  maandag 20 april 2009 @ 22:08:16 #102
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68219442
Ik kreeg het direct de eerste dag dat ik zaw'er werd. We hebben een hele grote kast met alle kleding en die onze tc regelmatig aanvuld. Dus als we iets nodig hebben hoef je het maar te vragen.
Nothing is what it seems
pi_68220555
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef WNDYYY het volgende:
Ik had er tot nu toe nog geen last van gehad, maar afgelopen weekend kwam er twee keer iemand naar mij toe om te vragen of ik wel echt van de TNT was.. Ik heb namelijk nog steeds geen kleding van TNT en schijnbaar is alleen de schoudertas en fietstassen niet betrouwbaar genoeg voor de mensen.

Op 9 december ben ik begonnen met mijn maand proefperiode.
Heb diezelfde maand alvast al mijn gegevens en maten ingevuld bij die kleding-bestel-site.
Toen mijn proefperiode voorbij was, mailde mijn teamcoach dat ik het kon gaan invullen.
Heb gemeld dat ik dat al gedaan had en dus kon hij het gelijk bestellen.
Maar goed, tot nu toe dus nog steeds niet.

Hoelang hebben jullie op je kleding moeten wachten?
Heb nog steeds geen kleding gekregen. Ja alleen een jas ja De rest moet ik van mijn broer min of meer jatten, want die heeft toch alles dubbel.

Werk er nu bijna 2 jaar. In februari nog maar eens de maten doorgegeven enzo, maar heb nog steeds niks gehoord.
Noot noot.
pi_68220848
Haha, ik dacht dat je pas kleding na een bepaalde tijd werken kreeg. Tot ik de jongen die ik had opgeleid zag lopen in TNT-kleding, terwijl ik die nog niet had
Ik naar m'n teamcoach toe, zei hij: "Oh, had je nog geen matentabel gekregen dan?" Bleek dat ik die de eerste week al had moeten krijgen. Nu heb ik over een periode van een paar maanden een heleboel TNT-kleding gehad. Van de week het laatste kledingstuk, een blousje, binnengekregen. Nu is m'n halve kledingkast oranje
pi_68223829
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef gelebeer het volgende:

[..]

En hoeveel onbetaald verlof mag ik dan aanvragen?
Hmm.. dat zou ik dan niet weten. Even je TC vragen.
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die brief heb ik

...

beste uit de bus komt.
En wat nu als zowel Sandd als Selekt Mail ook zo'n mailing naar de consument stuurt? Met een eveneens door henzelf gevraagd 'onafhankelijk' onderzoek? Grijpt de OPTA in?

Zal er voor de consument niet altijd duideljker op worden...

Zonde van de energie, die liberalisering.
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef WNDYYY het volgende:

Hoelang hebben jullie op je kleding moeten wachten?
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Heb nog steeds geen kleding gekregen. Ja alleen een jas ja De rest moet ik van mijn broer min of meer jatten, want die heeft toch alles dubbel.

Werk er nu bijna 2 jaar. In februari nog maar eens de maten doorgegeven enzo, maar heb nog steeds niks gehoord.
Ik heb nog nooit een kledingpakket gehad. In het begin heb ik gewoon wat kleding bij ons van zolder geplukt en bij de overgang naar TNT heb ik een halfjaar moeten wachten tot er iemand stopte. Inmiddels heb ik bijna alles, op zomerkleding en broek/pantalon na.

Binnenkort nog maar weer eens op zolder kijken.. Of anders via de kledingbestelsite. Je kunt daar ook je maten invullen trouwens (hoeft dus niet perse met zo'n formulier) en ik denk dat ik er ook maar een zomerblouse bij ga bestellen. Wel zo eerlijk lijkt me, als je bedenkt dat een zaw-er die nog maar net een maand in dienst is al een heel kledingpakket heeft...

Overigens heb ik nog steeds de oude PTT/TPG kleding. Op m'n eigen zolder welteverstaan
pi_68224333
Hoe zit dat met die budgetpunten dan eigenlijk? Ik sta op 0, je krijgt toch 1 - 2 keer per jaar een opwaardering?

Overigens heb ik ook pas na 2 jaar kleding gekregen (alleen eerder een regenpak dat over was). Ligt gewoon aan laksheid / onwetendheid van de verantwoordelijke persoon. Als je dat matenformulier invult en opstuurt kom je in het systeem van Labels, en dan kan er met een paar muisklikken een pakket besteld worden. Toen ik het er een tijd terug weer eens over had met m'n teamcoach, werd ik doorverwezen naar de persoon die die kleding regelt en was het binnen een minuut besteld en met een week in huis. Had alleen wel 2 jaar eerder gekund Maargoed, voorheen was ik er zelf ook vrij laks over, nu met de liberalisering wordt 't wel meer gewaardeerd als je in je TNT kleding werkt. Maar het is hier nog steeds niet verplicht ofzo...
  dinsdag 21 april 2009 @ 00:00:32 #107
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68224384
Haha, ja, wij zaw'ers worden veel te veel verwend. :p
Nothing is what it seems
pi_68224515
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef silliegirl het volgende:
Hmm. Mijn contract loopt eind volgende maand af en nou weet ik dus NOG niet of dat verlengd gaat worden of niet. Wie weet er toevallig of er contracten van zaterdagbestellers al niet meer verlengd worden i.v.m. reorganisatie gedoe?
Voor de zekerheid moet je het nog even navragen, maar als het goed is moet de maand voordat het contract is afgelopen medegedeelt worden dat het contract niet verlengd wordt, anders volgt er wettelijk een stilzwijgende verlenging.
pi_68225391
Ik ben eind december begonnen. Maand later zei de postbode plus: "Oh, nog geen kleding? Je krijgt van mij zo'n lijstje". Toen had ik het ook echt in 2 weken ofzo en ik krijg nog steeds spullen opgestuurd.
deal with it
pi_68228263
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:04 schreef TokenW het volgende:

[..]

Voor de zekerheid moet je het nog even navragen, maar als het goed is moet de maand voordat het contract is afgelopen medegedeelt worden dat het contract niet verlengd wordt, anders volgt er wettelijk een stilzwijgende verlenging.
maar als je een contract voor bepaalde tijd is, is het dan niet zo dat je contract gewoon afloopt per de datum vermeld op contract of zijn ze echt verplicht je een maand vantevoren te informeren?

ik zit in hetzelfde schuitje en weet niet of ze verlengen, maar kan nergens iets duidelijks vinden :-)
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:46:53 #111
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68228814
Maar dan vraag je je tc toch ff hierom? Of is het bij jullie zo dat de tc vanuit een ivoren torentje de vestiging runt? Ik spreek 'm althans elke week wel ff. Bv vlak voordat ik de straat op ga oid.
Nothing is what it seems
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:34:45 #112
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_68230045
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef tntster het volgende:

[..]

maar als je een contract voor bepaalde tijd is, is het dan niet zo dat je contract gewoon afloopt per de datum vermeld op contract of zijn ze echt verplicht je een maand vantevoren te informeren?

ik zit in hetzelfde schuitje en weet niet of ze verlengen, maar kan nergens iets duidelijks vinden :-)
Een contract voor bepaalde tijd loopt automatisch af, dat hoeven ze je niet van tevoren mede te delen. Het is natuurlijk wel zo netjes als ze je ruim van tevoren laten weten of er verlengd wordt of niet, maar TNT kennende is dat vaak pas een week van tevoren. Voorafgaande opzegging is niet nodig, zo staat het ook in je contract. Stilzwijgende voortzetting, de term is al genoemd, is aan de orde als na het verstrijken van de einddatum van je contract de arbeidsovereenkomst door partijen zonder tegenspraak wordt voortgezet. Dat is dus aan de orde als ze je ook na de afloopdatum van je contract blijven inzetten, of dat je gewoon komt werken na die datum en niet wordt weggestuurd.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_68236507
ja dat idee had ik inderdaad al,
en nee ik spreek mijn teamcoach echt niet elke week, deze zit apart op een kantoor. ik was pas op een kleine verstiging een weekje aan het werk en die teamcoach heb ik al net zoveel gesproken als de mijne in 1,5 jaar.
Deze zat gewoon op de zaal met d'r bureau.

En ik maak liever geen slapende hondjes wakker..laat maar lekker doorlopen dan ;-)
pi_68237367
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:54 schreef tntster het volgende:
ja dat idee had ik inderdaad al,
en nee ik spreek mijn teamcoach echt niet elke week, deze zit apart op een kantoor. ik was pas op een kleine verstiging een weekje aan het werk en die teamcoach heb ik al net zoveel gesproken als de mijne in 1,5 jaar.
Deze zat gewoon op de zaal met d'r bureau.

En ik maak liever geen slapende hondjes wakker..laat maar lekker doorlopen dan ;-)
Nou... ik heb het al meerdere keren gevraagd en ik krijg ook elke keer vage antwoorden "ja dat weten we nog niet" "ja, daar ga ik niet over hoor..." etc. etc. Kortom: ik zal het idd wel een week van tevoren horen ofzo
pi_68238052
Ik heb iig een paar weken geleden nog een contract voor onbepaalde tijd gekregen (zaw'er), dus het is niet zo dat er ineens geen contracten meer verlengd mogen worden ofzo.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 april 2009 @ 14:47:59 #116
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68238213
Volgende week zaterdag mag ik weer eens een autoroute doen ipv een looproute
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:49:59 #117
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68240278
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
Volgende week zaterdag mag ik weer eens een autoroute doen ipv een looproute
Ook een nieuwe dienstregeling op kantoor gekregen??

Hier wel. En ik zie dat er direct ook minder diensten zijn. Daarnaast mis ik ook een 2tal vertrouwde namen van de zaw'ers die niet op de lijst staan. Ben benieuwd of die ontslagen zijn of niet.

Ik heb daarentegen een stuk grotere en leukere dienst gekregen! ( lees een paar posts omhoog. )

Soms kan het nog best wel leuk zijn om bij de post te werken, haha.

Ook staat de dienstregeling tegenwoordig op papier, daar hadden wij eerst zo'n groot bord voor met allemaal stukjes schuifbaar karton met dienstnr's erop.... Eindelijk heeft de modernisering ons kantoor ook bereikt...
Nothing is what it seems
pi_68240291
bij ons willen ze naar mijn idee steeds meer postbezorgers zien op zaterdag. wat begrijpelijk is in deze tijd want ze zijn natuurlijk..je raad het al...goedkoper!!
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2009 @ 16:03:09 #119
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68240801
quote:
Ook staat de dienstregeling tegenwoordig op papier, daar hadden wij eerst zo'n groot bord voor met allemaal stukjes schuifbaar karton met dienstnr's erop.... Eindelijk heeft de modernisering ons kantoor ook bereikt...
Bij ons is het juist andersom sinds kort
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:21:09 #120
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_68241451
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef gelebeer het volgende:
Zoals te zien is op Intranetmail

Datum overschrijving door Postbank: 21 apr 2009
Nog 1 nachtje slapen dus [
Dat is vandaag! Waarom heb ik GVD nog geen geld? Of zou dat komen doordat de Postbank niet meer bestaat?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_68242916
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat is vandaag! Waarom heb ik GVD nog geen geld? Of zou dat komen doordat de Postbank niet meer bestaat?
Zal morgen wel bijgeboekt worden dan. Ik heb ook nog niks en ook geen loonstrook gezien nog .
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:01:35 #122
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68244735
Vermoedelijk zijn onze lonen deze maand aan verscheidene goede doelen opgegaan. :
http://www.trouw.nl/nieuws/economie/article1537672.ece

( Oké, artikel past niet helemaal bij de grap, maar de titel destemeer en in de grap zit ook wel iets van de werkelijkheid verwerkt wat betreft het beeld dat TNT naar buiten wil brengen dmv allerlei "ludieke" acties omtrent goede doelen etc.
En daar natuurlijk tegenoverstaand de inperking van de lonen en/of massa - ontslagen van werknemers....... )
Nothing is what it seems
pi_68259872
Het salaris is overgemaakt en het staat iig op mijn rekening sinds vandaag
Out for my own, to live my own way...
pi_68272666
Zeg, bekeuringen die je krijgt in een postauto, worden die ingehouden op je salaris?
Of is de TNT zo aardig om ze voor mij te betalen?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 april 2009 @ 15:33:04 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68272928
Het hangt er vanaf wat voor soort bekeuring het is. Waarschijnlijk zul je m zelf moeten dokken
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')