haha, zat weer te slapen en miste je post (had het druk met de overgang).quote:Op donderdag 9 april 2009 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe vind je het!!![]()
Gaaf nummer wel
![]()
Oh en het lokale sufferdje. En ik val in voor iemand anders, dus dat niet opdagen gaat niet lukken (dan roddelen ze over een ander)
Ik vind dit ook heel tof. Zijn stem doet me erg denken aan dat leuke jongetje van Intwine.![]()
hoi caroquote:Op donderdag 9 april 2009 19:04 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is van die ene onbekende kunstenaar toch?
Die maakt echt mooie dingen.
Hoi WJ![]()
Ik ben 188 volgens mijquote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik stel me je ook niet zo groot voor
Hoi WJquote:Op donderdag 9 april 2009 19:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi caro![]()
nog in de tuin uitgehangen vandaag?
hoe is het trouwens afgelopen met je werk en die afdeling waar je terug wilde?
Haha ik ook!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik stel me je ook niet zo groot voor
Ohhhh wat is dat?quote:
Deze koste rond de 600 euro.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:01 schreef CarOnline het volgende:
Hier een ei momenteel. Met Zaanse Mayo![]()
En koffie, met een scheutje karamel siroop![]()
Balen Blomst. Dat is echt zó jammer geld!
En een nieuwe dan? Zo duur zijn die toch niet meer?
Vandaag belde de garage. Dik 600 euro.
Alleen dat slot maken kostte al even 240 euro aan onderdelen en hadden we er zelf al 80 euro tegenaan gegooid.
Afzetters
Ah jaaa dat was vandaag weer!quote:
Belachelijk, 135 euroquote:Op donderdag 9 april 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Mijn auto is vandaag voor een beurt geweest, maar 135 euro![]()
Sorry
Haha briljant, kijk dat zijn de recepten waar ik blij van wordtquote:Op donderdag 9 april 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Shoarma-macaroni, komtie dan:
500 gr shoarmavlees
250 prei in fijne ringetjes gesneden
blikje champigoncremesoep
ketjap manis
peper
shoarmavlees bakken, als het gaar is de prei erbij en een beetje mee laten garen.
dan het blikje champignon cremesoep erbij en roeren.
op smaak brengen met flink wat ketjap en peper.
dit allemaal roeren door 350 gram gekookte macaroni en smullen maar![]()
heel makkelijk en heel lekker, vooral met een augurkje of atjar tjampoer
Ja enorm jammer is het!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Deze koste rond de 600 euro.
Vandaag geleerd dat je af en toe toch op 90 graden moet wassen, dat is goed voor de rubbers.
600 euro garage kosten is ook niet niks.![]()
Hier moet de rekening van de garage nog binnen komen, hopelijk toch wat minder.
Denk je af en toe wat geld over te houden, en dan is het zo weer weg
Oeh veel plezier, gaat lukkenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:09 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga over een half uurtje kijken denk ik, als ik niet omval van het harde werken.
Lekkere knabbels erbij
Ik gooi ze wel op mijn bord.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Neh, je hebt echt de dikke champignonsoep nodig.
Maar gelukkig is het meer creme dan champignon is zo'n blikje en kan je die 3 plakjes champignon er wel uit pulliken![]()
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ik hou ook van dat soort lekker makkelijk recepten en van pasta, dus dat scheeltquote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik gooi ze wel op mijn bord.
Zeurpieten![]()
Ik ga het komende week maken!
Ga het eerst naar mezelf PMmen. Ik vind dat echt fijne receptjes waar je niet meer dan 2 pannen of een magnetron voor nodig hebt.
Zo ben ik ook dol op het pasta-spinazie-boursin-kipfilet recept.
Met champignons maar hier dus niet.
Tenzij ik in een goeie bui ben en voor mezelf een paar champies bak.
Oh en toch is dat hartstikke leukquote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh dat wil best. Wij kunnen even geen nieuwe tv.Nou ja, gaan we met z'n allen voor de wasmachine zitten kijken!
Haha tof!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou ook van dat soort lekker makkelijk recepten en van pasta, dus dat scheelt![]()
De pasta spinazie doe ik met spek- en hamblokjes en weer die champignons natuurlijk.
Boursin doe ik met kip en ook weer een blikje champignon-creme en heul veul kerrie-poeder.
hiquote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh en toch is dat hartstikke leuk![]()
Kon er vroeger ook uren naar kijken. Wel beroerd dat je afstandsbediening het niet doet![]()
Heb je alleen geen beeld of lukt een dvdtje ook niet?
Hier hebben we ons wel een tijdje gered met uitzending gemist enzo via de PC.
Wij moesten een schotel toen we hier kwamen, maar ja.
Geld was wat oppig en ik vond het echt zónde om dat te doen. Kost ook gewoon dik 300 euro en de kids speelden de hele dag buiten.
Maar ja. Toen bleek later dat we nog ontvangst hadden via de mast van KPN![]()
Dus we hebben een huis zonder schotel (hoera, lelijke dingen!) en omdat het een aanbieding was heeft dat hele geintje ons een paar tientjes gekost ipv 300 euro
Nou, mij ook niet echt, want hij is 1 meter 12 ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:38 schreef willem-jozef het volgende:
hi buuf! dat was een leuk nummertje wat je daar draaide op je platenspelert(dat leuke jochie van intwijn kan me dan weer ietsie minder boeien)!
nog maar een keert:
tipp-ex
Ja en eindelijk van dat kutzand afquote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik wist dat niet, dat van die rubbers en die 90 graden![]()
Het gaat met bakken tegelijk de deur uit, dat geld als je met je tuin bezig bent, maar dan heb je straks wel wat ook en mooi weer, want dat moet dan wel.
Ik heb vandaag mijn eigen verjaardagscadeautje gekocht
Ja daar ben ik nog het allerblijst mee geloof ikquote:Op donderdag 9 april 2009 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat is toch een zegen zeg! dat zand weg
Zandquote:Op donderdag 9 april 2009 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en eindelijk van dat kutzand af![]()
![]()
Wat heb je gekocht?
schijnen ze soepel van te blijven.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik wist dat niet, dat van die rubbers en die 90 graden![]()
Het gaat met bakken tegelijk de deur uit, dat geld als je met je tuin bezig bent, maar dan heb je straks wel wat ook en mooi weer, want dat moet dan wel.
Ik heb vandaag mijn eigen verjaardagscadeautje gekocht
Oh leuk!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zand![]()
Dat kraakt dan op je vloer en blijft overal aan hangen. Zand is alleen fijn op het strand, als het lekker warm weer is enzo, dan is het niet erg. Maar het mag niet mee naar huis.
Ik heb een tas uitgekozen, weer. Een hele mooie grijze suede met bruine hengsels
Ja, daarom. heeft ook een klein jaar geduurd voordat het verholpen wasquote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nog het allerblijst mee geloof ik![]()
Wat een ellende! Je kent het wel of niet? Van jullie verbouwing toen?
Maar eind Mei is dat echt afgelopen. Jeuj!
*kuch*quote:Op donderdag 9 april 2009 23:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh leuk!
Mijn leuke tas is laatst kapot gegaan. Stond ik in de rij voor de kassa, heb ik ineens maar 1 handvat vast en kletterden de kralen alle kanten op. Fijn![]()
Ik vind die hele grote tassen ook zo leuk. Alleen loop ik altijd met bijna lege tassen (itt de rest van vrouwelijk nederland geloof ik) dus dat is een tikje overbodig.
Oh echt? Hier ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, daarom. heeft ook een klein jaar geduurd voordat het verholpen was
Haha ja?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*kuch*
Eigenaresse van grote bruine tas zonder inhoud meld zich
Ja, ben dan wel niet mank, maar ook hoi.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit die mankehier nog?
Zoja, dan hoi
Ah ja buuf, dat weet je toch.....quote:Op donderdag 9 april 2009 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ben dan wel niet mank, maar ook hoi.
Oh ik een lege portemonnee (nou ja, bonnetjes,zegeltjes en andere zooi) een agenda en paracetalmol. en misschien een verdwaalde lippenstift. Dawastquote:Op donderdag 9 april 2009 23:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja?
Oh er was ooit een onderzoek dat vrouwen iets van 32 dingen gemiddeld in hun tas meeslepen![]()
Pin me er niet helemaal op vast, maar zoiets was het.
Nog geen leesbril en ook geen mobieltje?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik een lege portemonnee (nou ja, bonnetjes,zegeltjes en andere zooi) een agenda en paracetalmol. en misschien een verdwaalde lippenstift. Dawast
Telefoon, lege portomonnee, paracetamol en sleutels.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik een lege portemonnee (nou ja, bonnetjes,zegeltjes en andere zooi) een agenda en paracetalmol. en misschien een verdwaalde lippenstift. Dawast
Jamaar ik ben heel onzeker enzoquote:Op donderdag 9 april 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah ja buuf, dat weet je toch.....![]()
Hoi voor iedereen hier....maar WJ heeft gewoon een streepje voor bij mij
Ja ja, gewoon overheen bluffen, doe ik ook meestalquote:Op donderdag 9 april 2009 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaar ik ben heel onzeker enzo
hoi ouwe!! ben je d'r nog?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit die mankehier nog?
Zoja, dan hoi
Ja telefoon en sleutels zitten 9 van de tien keer in mijn zak, anders in tas idd.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Telefoon, lege portomonnee, paracetamol en sleutels.
En als ik naar mn werk ga: Boterhammetjes.
Owkee.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, gewoon overheen bluffen, doe ik ook meestal
ha die ruudjequote:Op vrijdag 10 april 2009 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver...
Sc is sc maar waar je "jongleerballen kunt kopen " en " hoe lang je yoghurt kunt vreten nadat ie bedorven is" zijn toch topics waar ik bedenkingen bij heb: GC (Gelul Chat)?![]()
![]()
Buona sera RLS![]()
echt paashaas spelen (in zo'n pak)?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Owkee.![]()
Maar nu is het wel bedtijd. morgen nog paashaas spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |