Ja daar ben ik nog het allerblijst mee geloof ikquote:Op donderdag 9 april 2009 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat is toch een zegen zeg! dat zand weg
Zandquote:Op donderdag 9 april 2009 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en eindelijk van dat kutzand af![]()
![]()
Wat heb je gekocht?
schijnen ze soepel van te blijven.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik wist dat niet, dat van die rubbers en die 90 graden![]()
Het gaat met bakken tegelijk de deur uit, dat geld als je met je tuin bezig bent, maar dan heb je straks wel wat ook en mooi weer, want dat moet dan wel.
Ik heb vandaag mijn eigen verjaardagscadeautje gekocht
Oh leuk!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zand![]()
Dat kraakt dan op je vloer en blijft overal aan hangen. Zand is alleen fijn op het strand, als het lekker warm weer is enzo, dan is het niet erg. Maar het mag niet mee naar huis.
Ik heb een tas uitgekozen, weer. Een hele mooie grijze suede met bruine hengsels
Ja, daarom. heeft ook een klein jaar geduurd voordat het verholpen wasquote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nog het allerblijst mee geloof ik![]()
Wat een ellende! Je kent het wel of niet? Van jullie verbouwing toen?
Maar eind Mei is dat echt afgelopen. Jeuj!
*kuch*quote:Op donderdag 9 april 2009 23:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh leuk!
Mijn leuke tas is laatst kapot gegaan. Stond ik in de rij voor de kassa, heb ik ineens maar 1 handvat vast en kletterden de kralen alle kanten op. Fijn![]()
Ik vind die hele grote tassen ook zo leuk. Alleen loop ik altijd met bijna lege tassen (itt de rest van vrouwelijk nederland geloof ik) dus dat is een tikje overbodig.
Oh echt? Hier ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, daarom. heeft ook een klein jaar geduurd voordat het verholpen was
Haha ja?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*kuch*
Eigenaresse van grote bruine tas zonder inhoud meld zich
Ja, ben dan wel niet mank, maar ook hoi.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit die mankehier nog?
Zoja, dan hoi
Ah ja buuf, dat weet je toch.....quote:Op donderdag 9 april 2009 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ben dan wel niet mank, maar ook hoi.
Oh ik een lege portemonnee (nou ja, bonnetjes,zegeltjes en andere zooi) een agenda en paracetalmol. en misschien een verdwaalde lippenstift. Dawastquote:Op donderdag 9 april 2009 23:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja?
Oh er was ooit een onderzoek dat vrouwen iets van 32 dingen gemiddeld in hun tas meeslepen![]()
Pin me er niet helemaal op vast, maar zoiets was het.
Nog geen leesbril en ook geen mobieltje?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik een lege portemonnee (nou ja, bonnetjes,zegeltjes en andere zooi) een agenda en paracetalmol. en misschien een verdwaalde lippenstift. Dawast
Telefoon, lege portomonnee, paracetamol en sleutels.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik een lege portemonnee (nou ja, bonnetjes,zegeltjes en andere zooi) een agenda en paracetalmol. en misschien een verdwaalde lippenstift. Dawast
Jamaar ik ben heel onzeker enzoquote:Op donderdag 9 april 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah ja buuf, dat weet je toch.....![]()
Hoi voor iedereen hier....maar WJ heeft gewoon een streepje voor bij mij
Ja ja, gewoon overheen bluffen, doe ik ook meestalquote:Op donderdag 9 april 2009 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaar ik ben heel onzeker enzo
hoi ouwe!! ben je d'r nog?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit die mankehier nog?
Zoja, dan hoi
Ja telefoon en sleutels zitten 9 van de tien keer in mijn zak, anders in tas idd.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Telefoon, lege portomonnee, paracetamol en sleutels.
En als ik naar mn werk ga: Boterhammetjes.
Owkee.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, gewoon overheen bluffen, doe ik ook meestal
ha die ruudjequote:Op vrijdag 10 april 2009 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver...
Sc is sc maar waar je "jongleerballen kunt kopen " en " hoe lang je yoghurt kunt vreten nadat ie bedorven is" zijn toch topics waar ik bedenkingen bij heb: GC (Gelul Chat)?![]()
![]()
Buona sera RLS![]()
echt paashaas spelen (in zo'n pak)?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Owkee.![]()
Maar nu is het wel bedtijd. morgen nog paashaas spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |