Speciaal voor jouquote:Op donderdag 9 april 2009 17:53 schreef MarijeH het volgende:![]()
![]()
Wat een topic titel.
En mijn eerste naamtitel,
Welkomquote:
Soort nasi toch?quote:
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 18:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ehm...
Nee?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bobotie
Ik ookquote:
Geen ovenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't geeft niet hoor
Goed voer is het wel + makkelijk zelf te maken.
Mits oven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
met wat leuks blijkbaarquote:Op donderdag 9 april 2009 18:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Omdat er een pakketje op me lag te wachten toen ik thuis kwam![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:54 schreef eer-ik het volgende:
Hoe de hel moet ik slapen zo dan.
Ben eignelijk helemaal niet moeSla en slaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
sla?quote:
Wat is gezond?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:56 schreef eer-ik het volgende:
Worteltjes, andijvie, salade, haricots verts, geregeld vis, een rijstschotel, veel tomaten, komkommer, bloemkool en broccoli. Dagelijks netjes 2 ons groente, al gauw 3 stuks fruit.quote:
Jullie hebben geen echt strandquote:Op donderdag 9 april 2009 18:58 schreef Houniet het volgende:
Maat van me komt zo, daarna hardlopen over het strand. Ideaal, rustig en goed te doen.
Heb er zin in jwt.
quote:
Onzin!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's een stukje zand bij een meertje, geen strand
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaaa met de boekjes van Harry Potter![]()
![]()
Oiquote:
Veel te druk, met projectquote:
wel goed hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veel te druk, met projectVerder wel ok denk ik
Met jou dan?
Feest?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wel goed hoor
vanavond feest en wil powernap doen maar 't lukt niet
Neh, gewoon verjaardag.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Feest?Nog iets speciaals of gewoon feest?
quote:
Hahaha okquote:Op donderdag 9 april 2009 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neh, gewoon verjaardag.
Maar 't zal wel weer soepeltjes gaan met de drank
Jepsquote:Op donderdag 9 april 2009 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Luister je jazz en blues achtige muziek ook soms?
Iddquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddVooral als het weer wat lekkerder weer wordt
Jazz hard aan met de deuren open
Ja die mogen deaudquote:Op donderdag 9 april 2009 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Harde (goeie) muziek aan
wel echt mits goed, ik haat kutmensen die kutmuziek draaien tyfushard
Jaaa ik ga ze van het weekend lezenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
leesvoer
Nog de tijd gevonden om te lopen?
gelukkig heb je dat er dan ook niet aan uitgegeven. maar je moet ze wel hebben als fanquote:Op donderdag 9 april 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaa ik ga ze van het weekend lezen![]()
Geen tijd gevonden om te lopen helaas. Na het eten (zo dus) gaat ook niet werken want ik zit een beetje te vol voor het sporten..
De boekjes zijn trouwens superdun en écht geen 150 euro waard
Daar heb je wel gelijk in hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 20:06 schreef eer-ik het volgende:
De avond duurt langer dan tot na het eten toch of snap ik je effe verkeerd?
Nee daar ben ik wel blij meequote:Op donderdag 9 april 2009 20:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig heb je dat er dan ook niet aan uitgegeven. maar je moet ze wel hebben als fan![]()
Wel jammer dat het lopen er niet van gekomen is.
Hopelijk vind je morgen de tijd!
Ik heb net mijn eten opquote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee daar ben ik wel blij meeCollegaatje (ook fan) heeft al gevraagd of ze ze mag lenen
![]()
Ja morgen ga ik lekker lopen. Heb er zin in![]()
Jij al besloten wat je gaat doen vanavond?
Lekker! Goed bezig hoor, heb je dat ook gelijk geregeldquote:Op donderdag 9 april 2009 20:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eten op
Heerlijk staan roerbakken voor mezelf en genoeg over om morgenmiddag mee te lunchen
Waarschijnlijk gewoon de avond een beetje voor de tv hangen met Indi
ja heb wel eens heldere momentenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekker! Goed bezig hoor, heb je dat ook gelijk geregeld
Geef je Indi ook een dikke knuffel van mij?
ik een newbie?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef denB het volgende:
Luctor jij newbie. Loop je nog stage of werk je?
Maar ik ben ook niet weggeweest hier.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef denB het volgende:
Ja ik had je me zelf ook jaren er weer in kunnen zetten/laten staan
Das niet eerlijk
Bootje, kom er maar inquote:Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef denB het volgende:
Ja ik had je me zelf ook jaren er weer in kunnen zetten/laten staan
Das niet eerlijk
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:20 schreef jslavenburg het volgende:
Nog iemand alive?
Hostiquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:23 schreef HostiMeister het volgende:
Wie de hell is Marije?
Hoi trouwens
He men, ja tegenwoordig neit meer zo vaak hierquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hosti
Geen idee lol
Hoe is het? tijd niet gesproken
Half driequote:Op vrijdag 10 april 2009 01:02 schreef jslavenburg het volgende:
En hoelaat ben je dan thuis? =o En waarom fiets je als je 2 auto's hebt? =o
Scheelt dat het een dikke (bijna) volle maan isquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Half drie
Ene restaureren, andere dure reparaties
Sprak hij vanaf de fiets. Linke boel zo op een alleen door de maan verlicht fietspad zonder voorlamp
Ben hier ook niet zo supervaak meer hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He men, ja tegenwoordig neit meer zo vaak hier
Hoe is het hiero, en met jou?
Van waar naar waar fiets je? (plaatsen)quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Half drie
Ene restaureren, andere dure reparaties
Sprak hij vanaf de fiets. Linke boel zo op een alleen door de maan verlicht fietspad zonder voorlamp
Nou, vandaag laatste tentamen gehad voorlopig, dus ben wel in een beste bui, alleen morgen werken, niet zo'n zin anquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben hier ook niet zo supervaak meer hoor
met mij gaat alles goed, met jou ook?
[..]
Van waar naar waar fiets je? (plaatsen)
Aah okquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, vandaag laatste tentamen gehad voorlopig, dus ben wel in een beste bui, alleen morgen werken, niet zo'n zin an
Ben trouwens naar die wijven op veronica aan het kijken, lekkerlive heet het, geniaal hoe fout dat is![]()
Doeiquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:41 schreef HostiMeister het volgende:
peukie aan het oproken en dan ook het nest in.
later
En goed thuis Dean
Leugensquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Als het goed is zometeen hele reis wind mee
Damwoude - Leeuwarden - Damwoudequote:Op vrijdag 10 april 2009 01:35 schreef jslavenburg het volgende:
Van waar naar waar fiets je? (plaatsen)
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:50 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 9 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
28. 097 Psychonikeo
33. 093 Daph_
61. 070 motorbloempje
88. 060 The_Dean
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Heel kansloos inderdaad, dat 'ie nog niet dicht is johquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:43 schreef Daph_ het volgende:
Kansloos topic
Broek van €130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar![]()
Liefdesnectarquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:43 schreef Daph_ het volgende:
Kansloos topic
Broek van €130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar![]()
gefeliciteerd collega van Daph_quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
Goooooood morning allemaaaaaaal
*deelt mini's rond*
Er is weer iemand jarig
Mini'squote:Op vrijdag 10 april 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
Goooooood morning allemaaaaaaal
*deelt mini's rond*
Er is weer iemand jarig
moguh goeroe!quote:
milkyway dief!! Ik wil ook een milky wayquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:35 schreef Daph_ het volgende:
*gaat nogmaals rond met mini's*
Ik heb twee milkyways gepikt van het bord![]()
Ik ben al aan het werkquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Yup![]()
Het is zo lekker weer
En ik moet werken
Ik ben ook allang op het werkquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben al aan het werk![]()
Het is idd lekker weerVanavond ook nog?
Er lagen er nog genoeg op het bord hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moguh goeroe!
[..]
milkyway dief!! Ik wil ook een milky way
True, dan was het meer in de strekking van "Dikke papzak is uit zijn broek gescheurdquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was mijn eerste gedacht ook, maar had verwacht dat ze het dan ook wel zo zou zeggen
sstquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goh, je zal vandaag maar vrij zijn... en toch betaald krijgen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er lagen er nog genoeg op het bord hoor
*geeft Nico een milkyway*
hoeft niet subtielquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan niet subtiel een foto maken van de gescheurde broek
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, dan was het meer in de strekking van "Dikke papzak is uit zijn broek gescheurd![]()
![]()
![]()
![]()
"
nice!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
Goh, je zal je baas maar gesproken hebben over je overuren en hij zal dan maar gezegd hebben "Nwah, schrijf maar gewoon 8 uur en ga maar om 2 uur weg ofzo"
Ja goed hequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nice!
Dus lekker op tijd de zon in en wat hardlopen?
wat? hier is het clear blue gewoon!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Vroeg naar huis jaaaaaOf ik de zon in ga weet ik niet, want hier is het nu weer helemaal bewolkt helaas
Bedenk me alleen net dat ik vergeten ben mijn hardloopjackje mee te nemen dus hoop wel dat de zon schijnt als ik thuis kom, anders is het wel erg koud
Ik wil ook een clear blue skyquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat? hier is het clear blue gewoon!
Maar vergeten je hardloopjackje mee te nemen? Dan ligt tie toch thuis zou je zeggen?
Trouwens, over vergeten gesproken. Ik had natuurlijk netjes de overgleven roerbakmaaltijd van gisteravond in de koelkast gezet, zodat ik die vanmiddag kon gaan opeten. Twee keer raden waar hij nu staat
Als het nou wolken waren die je wilde, dan kon ik die nog jouw kant op blazenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil ook een clear blue sky
Euh, ja ik heb twee huizen die ik thuis noem![]()
.
Oh slimpie.. En nu heb je niks om tussen de middag te eten? *aai*
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goh, je zal vandaag maar vrij zijn... en toch betaald krijgen
Ik was net terug aan het lezen. Een aantal mensen die de Stage SC willen gebruiken als dating.fok.nlquote:
kom ik echt zo hopeloos over?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik was net terug aan het lezen. Een aantal mensen die de Stage SC willen gebruiken als dating.fok.nl
Dit is Stage SC. Zie TT zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kom ik echt zo hopeloos over?
[..]
je moet ook niet willen teruglezen
Maar gaan ze Stage SC weer nieuw leven inblazen dan?
quote:
oh ja, Dean had geopendquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is Stage SC. Zie TT zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als het nou wolken waren die je wilde, dan kon ik die nog jouw kant op blazen
En dan snap ik wat je bedoeld met vergeten
Dan moet ik vanmiddag maar weer even langs de AH om wat te halen om te eten. Hoef ik vanavond weer niet moeilijk te doen om iets te verzinnen
Trouwens.. hoorde zo'n reclame op de radio van het NTI dat gratis spelcomputers weg geeft. Nieuwsgierig als ik ben ga ik even kijken, blijkt alles op die site heeeeel sterk te lijken op een Wii, maar als je goed kijkt, zie je dat het niet zo is. Ook wordt er nergens in de tekst zoiets gezegd, alleen maar een 'spelcomputer'.
Dat is nou wat je noemt misleiding
Ik ben hier te weinig om daar over te vallen. Maar vraag Daph_ een keer wat met je gaan doen en is het een nee dan is het een nee....quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
oh ja, Dean had geopend
Maar goed, zal ik dan gewoon niet meer reageren op Daph_. Ik neem aan dat jullie daar over vallen?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
deze vind ik trouwens echt top
[ afbeelding ]
Geen volwaardige maaltijd? Ik zit na zo'n salade meestal wel vol, alleen soms nog een klein huzarensalade erbij. Misschien wel een goed idee voor vandaag inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Blaas maar heel hard, de wolken gaan langzaam weg maar hebben denk ik een beetje hulp nodig![]()
Wat ga je halen bij de AH? Ik vind die maaltijdsalades altijd wel lekkerMja dat is eigenlijk geen voltallige maaltijd he
Nou op zich zitten ze niet fout, want ze zeggen niet dat je een Wii kunt krijgen/ontvangen/winnen maargoed ik snap je puntErg netjes is het niet haha.
*pakt nog een milkyway en geeft Nico er ook een*
*gaat rond met bord met mini's*
Ik ook hoor, toetje past er vaak niet meer bij daarna. Vind die met garnalen erg lekker en die met kip ook (zonder kaas)quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geen volwaardige maaltijd? Ik zit na zo'n salade meestal wel vol, alleen soms nog een klein huzarensalade erbij. Misschien wel een goed idee voor vandaag inderdaad
waarom zou ik?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben hier te weinig om daar over te vallen. Maar vraag Daph_ een keer wat met je gaan doen en is het een nee dan is het een nee....
Wellicht omdat dat is wat je zou willen doen. Zo niet. dan begrijp ik de qausi nonchalante opmerking in die richting ook niet zo goedquote:
ok, duidelijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wellicht omdat dat is wat je zou willen doen. Zo niet. dan begrijp ik de qausi nonchalante opmerking in die richting ook niet zo goed
hoi jna..quote:
Zelfs Nico wil nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zielige jna, wel met Daph_ en niet met hem
ik moet eerlijk blijven helaas, met jou eigenlijk wel, maar misschien moet ik dat niet teveel laten blijkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zielige jna, wel met Daph_ en niet met hem
Weet ik tochquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik moet eerlijk blijven helaas, met jou eigenlijk wel, maar misschien moet ik dat niet teveel laten blijken
Mannen aan de cocktailquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef denB het volgende:
Goeden dag mensen
Je zal maar op stage zitten, terwijl ik zo naar het strand ga en ga genieten van een cocktailtje in de zon
alleen voetbal kijkenquote:
gelukkig, maakt mijn goede vrijdag toch nog een beetje goedquote:
fucking nice. Gelukkig zit ik niet op stagequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef denB het volgende:
Goeden dag mensen
Je zal maar op stage zitten, terwijl ik zo naar het strand ga en ga genieten van een cocktailtje in de zon
Ik zit op stage, telt dat ook?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef jna het volgende:
wie is er eigenlijk nu aan het werk dan? ik zit ook gewoon thuis hoor
Ik ben gewoon op stage.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef jna het volgende:
Misschien ligt het aan mijquote:
weer eens verandertquote:
Gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef jna het volgende:
waarschijnlijk verandert er dan een instelling van webicon naar uploadicon enzo..quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij![]()
Ik ben net namelijk in 1 keer overgestapt van IE naar FF en van de silver layout naar bagger.
maar nu heb jij dus ook een ander UI dan voordat ik dat deed
Zijn dit weekend gewoon voorstellingen en iedereen is druk met de nieuwe brochure.quote:
ik heb niks met mijn UI gedaan.. Staan je instellingen nog hetzelfde?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij![]()
Ik ben net namelijk in 1 keer overgestapt van IE naar FF en van de silver layout naar bagger.
maar nu heb jij dus ook een ander UI dan voordat ik dat deed
Ik zie bij jou een hondje met een grote brilquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ik heb niks met mijn UI gedaan.. Staan je instellingen nog hetzelfde?
ik ook, maar zo te zien heeft ze deze ook:quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zie bij jou een hondje met een grote bril
Die zie ik altijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook, maar zo te zien heeft ze deze ook: [ afbeelding ]
Ik heb je toch een mailtje gestuurd met die link waar je voor ons kunt bestellenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zijn dit weekend gewoon voorstellingen en iedereen is druk met de nieuwe brochure.![]()
Maar we kunnen jullie dus niet bellen voor materiaal..
En het is nog best druk
ik doe gewoon bij beide dezelfde. Ik upload een icon en als die geupload is, dan kopieer ik die link naar mijn webiconquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:22 schreef jna het volgende:
Welke is nou de goede versie dan bij iedereen? upload of webicon?
Cultuurwinkel ofzo iest is een baggersysteemquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb je toch een mailtje gestuurd met die link waar je voor ons kunt bestellen
Ja maar ik kan bij daph dus kiezen nuquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik doe gewoon bij beide dezelfde. Ik upload een icon en als die geupload is, dan kopieer ik die link naar mijn webicon
jullie kunnen er niet mee omgaan want we hadden gister al 31 bestellingenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Cultuurwinkel ofzo iest is een baggersysteem
inderdaad.. zie je Daph_ liever als hondje met een bril of als een grommende kitten in een emmer?quote:
oh, nou zeg maar welke je nodig hebt danquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Cultuurwinkel ofzo iest is een baggersysteem
Net als de hele digibeurs.
edit: het zijn geen posters, flyers e.d. dat is nu nog niet van belang.
Nu is zijn het teksten en foto's.
Weet ik zo nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:27 schreef jna het volgende:
[..]
oh, nou zeg maar welke je nodig hebt dan
jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik zo niet![]()
Maar is jullie kantoor dicht vandaag?
Ik wilde je (eer?)gisteren ook bellen maar je kapte mijn onderwerp af dus toen durfde ik niet meerquote:
Ja.. Bezig met de brochure hequote:
promotekst op digibeurs?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja.. Bezig met de brochure he
Op jullie site staat dat V&K bezig is met de 5e show
En in jullie promotietekst staat 4e
Lekker JSquote:
foute uur op qmusic?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:51 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja.. Houseclassics op de vroege morgen en alleen op kantoor
en op kantoor in een nieuwe record... 25 minuten.. en dat zonder te hard rijden...
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:57 schreef Houniet het volgende:
Jong JS!
Weet je hoe vaak dat gebeurd dat mensen ergens overheen lezen, je moet het je niet zo aantrekken.
Fresh FM en Slam FMquote:
Dat dus, maar het was wel grappigquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:57 schreef Houniet het volgende:
Jong JS!
Weet je hoe vaak dat gebeurd dat mensen ergens overheen lezen, je moet het je niet zo aantrekken.
Nee, omdat ik sommige nummers nu wel te vaak heb gehoord.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij bent niet specifiek voor 1 zender heb ik wel gemerkt
ik ben op tv altijd wel een zapper, maar op de radio eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, omdat ik sommige nummers nu wel te vaak heb gehoord.
nicequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:11 schreef eer-ik het volgende:
Hmm, misschien toch effe een beetje zonnebrand opsmeren zo, zit redelijk hard te bakken hier
't is 19 graden hier in de tuin
jullie hebben ook 3e paasdag?quote:
Eensch!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
hoewel ik de skyradio op de zaak wel zat ben trouwens
Dat is echt gewoon heel fout.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
hoewel ik de skyradio op de zaak wel zat ben trouwens
Dat zijn hele nogmale dagen toch...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Jep![]()
Wel dan gelijk 2 dagen van half 9 tot 5, maar dat boeit niet
Dat zijn schooldagen hequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zijn hele nogmale dagen toch...
Ik werk altijd van 8 tot 5.
Maar dat doe ik zelf
hendig sjiekquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is echt gewoon heel fout.
Omdat mijn telefoon ook kan fungeren als radio en een aantal zenders voorgeprogrammeerd is.. kan ik zo 'zappen'.
dit is ook school SC offcieelquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zijn hele nogmale dagen toch...
Ik werk altijd van 8 tot 5.
Maar dat doe ik zelf
hehe.. dat zou ik waarschijnlijk ook hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso.
Ben alleen te lui om op te staan om de zonnebrand te gaan pakken
iPod altijd meequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan maar ff de oordoppen in gedaan
We doen anders al bijna twee topics met Stage SC hoor, dus ssssstquote:
het maakt mij allemaal niet zoveel uit, maar ik ben al stilquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We doen anders al bijna twee topics met Stage SC hoor, dus ssssst!
Die van Jeroenskiquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef eer-ik het volgende:
Hoenjée, zeg mij eens welke briljant zomerse house-set ik ga draaien?
Anders ga ik aan de techno.
Hoewel ik wel een hekel heb aan bepaalde personen die zonodig in de trein/bus/tram hun muziek afspelen op de speaker.quote:
Lekkerquote:
en je bent er netquote:
zo ben ik ook hoor. we hebben hier gewoon afdelingsradio en daar ga ik niet over zeuren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoewel ik wel een hekel heb aan bepaalde personen die zonodig in de trein/bus/tram hun muziek afspelen op de speaker.
Overigens zet ik de radio weer uit, als er andere mensen binnen zijn op mijn afdeling.
Ministry Of Sound - Housexy Summer In The Cityquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef eer-ik het volgende:
Hoenjée, zeg mij eens welke briljant zomerse house-set ik ga draaien?
Anders ga ik aan de techno.
Die jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
deze: Latin House Sessions Mixed by DJ Jeroenski ?
Niet altijd, SkyRadio draait na 22.00 liefdesliedjesquote:
Aja, die is ook fijn!quote:
Dat is ook het eerste wat ik over zet als ik in de auto van mijn vader zit... de radioquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet altijd, SkyRadio draait na 22.00 liefdesliedjesen daar heb ik er maar weinig van op de iPod
Skyradio
Per uur:
3x Marco Borsato
2x Krezip
2x Mika
4x Blof
En dat afgewisseld met Jason Mraz, Milow, Adele, Colbie Caillat, Ilse de Lange, Enrique Iglesias ft Ciara, Coldplay, Leona Lewis en Gabrielle Cilmi.
Ik zoek hem vanmiddag wel thuisquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die ja! Staat hier ook aan!
Milou______________________________________ zie hierboven.
Wil hem desnoods wel even uploaden voor je.
iddquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet altijd, SkyRadio draait na 22.00 liefdesliedjesen daar heb ik er maar weinig van op de iPod
Skyradio
Per uur:
3x Marco Borsato
2x Krezip
2x Mika
4x Blof
En dat afgewisseld met Jason Mraz, Milow, Adele, Colbie Caillat, Ilse de Lange, Enrique Iglesias ft Ciara, Coldplay, Leona Lewis en Gabrielle Cilmi.
Daar krijg je toch allemaal oorziektes van, als je dat de hele dag luistert?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik over zet als ik in de auto van mijn vader zit... de radio(en vaak ook weer terugzet als ik de auto uitstap)
True, maar dat is bijna van alle artiesten die je hierboven noemt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:26 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat ze een paar van die leuke platen helemaal kapotdraaien.Bv die tokkeljostie van een Jason Mraz is best leuke zomerse vrolijke muziek... alleen niet als je hem gedurende een hele dag twee keer per uur hoort.
En dan een slogan hebben als: 'Meer muziek, meer variatie.'quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
True, maar dat is bijna van alle artiesten die je hierboven noemt.
Denk het nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zoek hem vanmiddag wel thuis![]()
Staat hij ergens online dan?
als je 10 minuten luistertquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dan een slogan hebben als: 'Meer muziek, meer variatie.'
alleen voor doekoequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Denk het niet. Al had ik hem laatst wel ge-upload ergens.
Ik heb wel de rapidshare link.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Denk het niet. Al had ik hem laatst wel ge-upload ergens.
? Nee.quote:
Jaquote:
Oké dan, PM maar naar Milou_______________.quote:
Ja baas!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oké dan, PM maar naar Milou_______________.
Welk programma?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Puala het volgende:
hoor ik een liedje tijdens een programma.. heb ik werkelijk geen idee hoe die heet, laat staan van wie die is
U heeft PM.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef The_Dean het volgende:
Doe mij die ook maar eens
Kijken of dat ook wat voor mij is
Daar hebben ze een mooi topic voor in MUZ.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Puala het volgende:
hoor ik een liedje tijdens een programma.. heb ik werkelijk geen idee hoe die heet, laat staan van wie die is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |