sowieso irritant af en toe. heb je drie wapens, gaat ie met zn blote vuisten vechten tot health op 10% staat, om dan nog 1 keer met zn knuppel te zwaaien, om vervolgens te verliezen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:37 schreef Supersoep het volgende:
http://shunsaki.mybrute.com
256 pupils nu, proxies werken tot nu toe NIET. Ik heb het zelf geprobeerd.
Ik heb nu dus zo'n trident, maar m'n character gebruikt het verdorie nooit.
Klopt.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:53 schreef xericax het volgende:
http://xericax.mybrute.com/
Maar ik snap er niets van. Hoef je zelf niets te doen? Alles gaat automatisch
oops thxquote:Op donderdag 9 april 2009 17:07 schreef Caspian het volgende:
Je moet dan wel de link zonder cellule geven.
Alleen een totaal nieuwe pupil, van een ip addres waar nog geen andere pupilletjes zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef El_Bassie het volgende:
Hoe zit dat trouwens met pupils? Je krijgt niet voor elke pupil xp of wel?
Helemaal automatisch ja, maar gek genoeg nog steeds best verslavend.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:53 schreef xericax het volgende:
http://xericax.mybrute.com/
Maar ik snap er niets van. Hoef je zelf niets te doen? Alles gaat automatisch
Je krijgt XP voor elke unieke pupil...quote:Hoe zit dat trouwens met pupils? Je krijgt niet voor elke pupil xp of wel?
Dus dan heeft het geen zin gehad dat ik voor iedereen even een brute aanmaakte, omdat ik zelf al een andere brute had?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Helemaal automatisch ja, maar gek genoeg nog steeds best verslavend.
[..]
Je krijgt XP voor elke unieke pupil...
Als het IP van een pupil al bekend is (en die persoon dus al een andere brute heeft), krijg je er geen XP meer voor.
Denk het niet nee, maar dat kun je zelf even checken natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:28 schreef Caspian het volgende:
Dus dan heeft het geen zin gehad dat ik voor iedereen even een brute aanmaakte, omdat ik zelf al een andere brute had?
Ja! De mijne loopt soms 5x achter elkaar iemand te meppen voor 13 damage. Geweldig.quote:
Nope, geen xp.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:29 schreef Omniej het volgende:
[..]
Denk het niet nee, maar dat kun je zelf even checken natuurlijk.
Als je even naar het 'profiel' van de brutes gaat waar jij een pupil hebt aangemaakt (dus naam.mybrute.com/cellule) zou je aan de rechterkant de New pupil moeten zien die jij hebt aangemaakt. Waarschijnlijk staat er dan geen '1 experience point gained' onder.
Dat klopt.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:28 schreef Caspian het volgende:
[..]
Dus dan heeft het geen zin gehad dat ik voor iedereen even een brute aanmaakte, omdat ik zelf al een andere brute had?
Nope werkt niet. Maar alsnog, bedankt.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:19 schreef Caspian het volgende:
Iedereen met een pupil met jouw naam maar dan omgekeerd: You're welcome.
Oh, en eatalot ook :p
Zit vol op het moment geloof ik, vandaar de TT: wachten op de 2e clan.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:50 schreef xericax het volgende:
Jammer dat je maar zo weinig kan spelen. Geen manier om meer gevechten te doen?
Oja hoe word ik lid van die fok! clan?
Twee van mijn brutes hebben ook armor ja... Eentje zelfs ook nog met een schild erbij.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:14 schreef Supersoep het volgende:
Breaking news.
Ik heb nu de Armour skill, geweldig is dat, blote vuisten raken me maar voor 1 damage.![]()
Van die zware, grote wapens gaan er wel gewoon doorheen, dat dan weer wel.
Alleen als je er geen wachtwoord op hebt gezet.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:57 schreef xericax het volgende:
Oh ik zie dat ik met mijn pupils ook kan vechten.
dus TS kan ook met mijn brute vechten?
Nee, je kunt niet onder de naam van je pupils vechten...quote:Op donderdag 9 april 2009 20:57 schreef xericax het volgende:
Oh ik zie dat ik met mijn pupils ook kan vechten.
dus TS kan ook met mijn brute vechten?
Haha grapjasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frenker op 10-04-2009 13:11:50 ]
Levert een overwinning niet gewoon altijd 2 XP op, ondanks het level van je tegenstander?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:28 schreef Frenker het volgende:
Heb net MaddoxX (lvl7 verslagen) en Siepjeez ook (lvl 6) ik ben zelf level 5.. hoeveel levels verschil moet er in zitten om 3 xp points te krijgen? MaddoxX is dus 2 lvls hoger maar geeft me maar 2 XP...
Een veel lagere tegenstander gaat je maar 1 XP opleveren, dat overkwam mij gisteren. Een hogere tegenstander geeft maar 2 XP, ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Levert een overwinning niet gewoon altijd 2 XP op, ondanks het level van je tegenstander?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:28 schreef Frenker het volgende:
Heb net MaddoxX (lvl7 verslagen) en Siepjeez ook (lvl 6) ik ben zelf level 5.. hoeveel levels verschil moet er in zitten om 3 xp points te krijgen? MaddoxX is dus 2 lvls hoger maar geeft me maar 2 XP...
Net is ook niet voor neits een superquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:56 schreef Slickk het volgende:
Zo pwn je een beer
http://bamischijf.mybrute.com/tf/1728178
Klopt, ik had liever een witte wolf gehad ipv dat net.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:34 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Net is ook niet voor neits een super
Jammer dat Net wel bijna zinloos is tegen brutes zonder pet.
Hoever staat het met Fok clan #2?
Voor een hoop pupil krijgt hij geen XP. En wie weet heeft hij wel een hoop connecties waardoor hij in 1 keer veel mensen kan bereiken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:22 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben interesse aan het verliezen vanwege de script users.
http://zmurf17.mybrute.com/cellule bijvoorbeeld, 13000 pupils, toevallig krijgt hij elke paar seconden er een paar bij die ook nog eens allemaal ggjiajdiji heten.
Ik ben een beetje aan het Googlen naar scripts (uit interesse, niet om te gebruiken), maar Google vindt weinig, op Torrentz vind ik niets met 'mybrute' of 'my brute' en op de nieuwsgroepen evenmin.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:22 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben interesse aan het verliezen vanwege de script users.
http://zmurf17.mybrute.com/cellule bijvoorbeeld, 13000 pupils, toevallig krijgt hij elke paar seconden er een paar bij die ook nog eens allemaal ggjiajdiji heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |