Twee van mijn brutes hebben ook armor ja... Eentje zelfs ook nog met een schild erbij.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:14 schreef Supersoep het volgende:
Breaking news.
Ik heb nu de Armour skill, geweldig is dat, blote vuisten raken me maar voor 1 damage.![]()
Van die zware, grote wapens gaan er wel gewoon doorheen, dat dan weer wel.
Alleen als je er geen wachtwoord op hebt gezet.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:57 schreef xericax het volgende:
Oh ik zie dat ik met mijn pupils ook kan vechten.
dus TS kan ook met mijn brute vechten?
Nee, je kunt niet onder de naam van je pupils vechten...quote:Op donderdag 9 april 2009 20:57 schreef xericax het volgende:
Oh ik zie dat ik met mijn pupils ook kan vechten.
dus TS kan ook met mijn brute vechten?
Haha grapjasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frenker op 10-04-2009 13:11:50 ]
Levert een overwinning niet gewoon altijd 2 XP op, ondanks het level van je tegenstander?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:28 schreef Frenker het volgende:
Heb net MaddoxX (lvl7 verslagen) en Siepjeez ook (lvl 6) ik ben zelf level 5.. hoeveel levels verschil moet er in zitten om 3 xp points te krijgen? MaddoxX is dus 2 lvls hoger maar geeft me maar 2 XP...
Een veel lagere tegenstander gaat je maar 1 XP opleveren, dat overkwam mij gisteren. Een hogere tegenstander geeft maar 2 XP, ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Levert een overwinning niet gewoon altijd 2 XP op, ondanks het level van je tegenstander?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:28 schreef Frenker het volgende:
Heb net MaddoxX (lvl7 verslagen) en Siepjeez ook (lvl 6) ik ben zelf level 5.. hoeveel levels verschil moet er in zitten om 3 xp points te krijgen? MaddoxX is dus 2 lvls hoger maar geeft me maar 2 XP...
Net is ook niet voor neits een superquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:56 schreef Slickk het volgende:
Zo pwn je een beer
http://bamischijf.mybrute.com/tf/1728178
Klopt, ik had liever een witte wolf gehad ipv dat net.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:34 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Net is ook niet voor neits een super
Jammer dat Net wel bijna zinloos is tegen brutes zonder pet.
Hoever staat het met Fok clan #2?
Voor een hoop pupil krijgt hij geen XP. En wie weet heeft hij wel een hoop connecties waardoor hij in 1 keer veel mensen kan bereiken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:22 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben interesse aan het verliezen vanwege de script users.
http://zmurf17.mybrute.com/cellule bijvoorbeeld, 13000 pupils, toevallig krijgt hij elke paar seconden er een paar bij die ook nog eens allemaal ggjiajdiji heten.
Ik ben een beetje aan het Googlen naar scripts (uit interesse, niet om te gebruiken), maar Google vindt weinig, op Torrentz vind ik niets met 'mybrute' of 'my brute' en op de nieuwsgroepen evenmin.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:22 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben interesse aan het verliezen vanwege de script users.
http://zmurf17.mybrute.com/cellule bijvoorbeeld, 13000 pupils, toevallig krijgt hij elke paar seconden er een paar bij die ook nog eens allemaal ggjiajdiji heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |