Kat dood door eigen hond, omdat de kat/poes rond loopt in de tuin van TS.quote:
Of vanavond een extra stukje vlees op tafelquote:Op donderdag 9 april 2009 16:32 schreef Nobu het volgende:
Dan stop je dat beest in de grond, hoef je ook niet bij de deuren langs.
Als de hond de goede delen tenminste niet al opgevreten heeft.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:33 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Of vanavond een extra stukje vlees op tafel
OMG, richt die agressieve kuthond van je af zegquote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Kat dood door eigen hond, omdat de kat/poes rond loopt in de tuin van TS.
TS wou dat hij rationeler na kon denken, maar weet nu al dat het weer lekker kut wordt om de eigenaar op te sporen en hem/haar het slechte nieuws te vertellen. Met een schuldgevoel terwijl dat nergens voor nodig is.
1 keer gehad dat het gezin van de kat op vakantie was. Zie je dus 2 weken later op alle lantaarnpalen in de buurt een "Kat Vermist"-briefje hangen. Met een handschrift van een klein kind.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:32 schreef Nobu het volgende:
Dan stop je dat beest in de grond, hoef je ook niet bij de deuren langs.
Maar dit lijkt een regelmatig terugkomend probleem.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Kat dood door eigen hond, omdat de kat/poes rond loopt in de tuin van TS.
TS wou dat hij rationeler na kon denken, maar weet nu al dat het weer lekker kut wordt om de eigenaar op te sporen en hem/haar het slechte nieuws te vertellen. Met een schuldgevoel terwijl dat nergens voor nodig is.
Ik zou zeggen, laat em in TS tuin los en gooi et filmpje maar op Youtube.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
OMG, richt die agressieve kuthond van je af zeg![]()
Een hond die al 9 keer een kat heeft doodgebeten, wtf. Voel je maar flink schuldig.
Mijn kater zou je hond helemaal in elkaar slaan trouwens
Moet je dat beest maar niet bij TS door de tuin laten lopen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
OMG, richt die agressieve kuthond van je af zeg![]()
Een hond die al 9 keer een kat heeft doodgebeten, wtf. Voel je maar flink schuldig.
Mijn kater zou je hond helemaal in elkaar slaan trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |